השבוע נצפו דביר בנדק וסמנכ"לית השיווק של מזרחי טפחות דינה נבות בסט הצילומים לקמפיין חדש של הבנק בסניף מרכז עסקים בפתח תקוה.
בקמפיין דביר חולף על פני אנשים העומדים בתור לסופר שכונתי וכנדרש לתקופה זו, עטויים במסכות ושומרים על מרחק אחד מהשני של 2 מטרים. הקמפיין מציג פתרונות פיננסים חדשים שיצר הבנק לאור משבר הקורונה וההשקעה בקמפיין נאמדת בכ- 4 מיליון שקלים. הצילומים עוררו התרגשות רבה מהעוברים ושבים שראו סוף סוף משהו מרענן מעבר למסיכות שדאגו לתעד את הצילומים לא מעט.
פורסם לראשונה: 14:22, 18.06.20