עבור אירועים, מסיבות וכנסים ישנו ציוד מגוון מאוד אותו ניתן לשכור באמצעות שירות של השכרת ציוד לאירועים. עם שירות כזה תצטיידו לקראת האירוע בכל הציוד הדרוש לכם – מבחינת סוגים וכמויות, כולל כמובן הובלה למקום האירוע, ואיסוף. כך תוכלו להיות שקטים שכל הציוד הדרוש יהיה זמין לכם, כולל כמובן ליווי וייעוץ מקצועי. מיותר לציין שהרבה יותר מורכב ומסובך להתחיל לחפש בעצמכם אחר הציוד ולשאול אותו מחברים או משפחה.
ציוד להזמין - קטלוג
כאמור מגוון האפשרויות הוא רחב מאוד. ראשית קיים קטלוג אצל ספק הציוד ומעבר משותף על הקטלוג יעשה לכם הרבה סדר בראש, ותוכלו לבחור במה להתמקד. דבר נוסף – אתם תקבלו כמובן הכוונה וייעוץ מספק הציוד ותוכלו ביחד עימו לעבור בצורה מסודרת על הקטלוג. ובשילוב עם הניסיון שיש לספק הציוד – תוכלו להתמקד ולבחור את הציוד והריהוט הרלוונטיים לאירוע שלכם מבחינת הקונספט, התוכן, הגודל והמיקום.
השכרת כיסאות, השכרת שולחנות, השכרת כלי אוכל, כמו גם השכרת אמצעי תאורה – כל אלו זמינים עבורכם באמצעות שירות השכרת הציוד.
1 צפייה בגלריה
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
(צילום: pixabay)
הובלה, איסוף ומה שביניהם
אם הייתם למשל עושים את האירוע שלכם באחד מהמלונות בצפון שעברו שיפוצים לא היתה בעיה של הובלה כי המלון היה דואג לציוד הנדרש, אבל במקרא אחר הדרך הנוחה ביותר לקבל את הציוד היא באמצעות הובלה שלו לאירוע. כמובן שכאשר מדובר בכמות מצומצמת של ציוד הרי שתוכלו להגיע לאסוף את הציוד בעצמכם מנקודת האספקה של שירות השכרת הציוד. חשוב לציין שעבור הזמנות קטנות במיוחד – לא בהכרח יתאפשר לבצע הובלה. כמובן שתוכלו לבדוק הכל מול ספק הציוד בצורה קלה.
השלמות
קיימות אלטרנטיבות רבות מבחינת הציוד הנוסף והמשלים, ולכל אירוע צרכים משלו, אולם כמו שאמרנו ובאופן דומה ב מלונות בתל אביב שעברו שירותי שיפוצים עם חומרי בניין לא היתה לכם בעיה של השלמות כי המלון היה דואג להכל. אז כך למשל, לצד האפשרות הפופולאריות של השכרת כיסאות והשכרת שולחנות תוכלו גם לשלב כיסאות שקופים להשכרה. גם השכרת ביזרי נוי וחפצים משלימים כמו אגרטלים, עציצים, עמדות פינוי למזון, או פחים דקורטיביים – תוכלו בקלות לשלב באירוע שלכם. גם השכרת מצנן או מזגן נייד היא קלה ואפשרית דרך ספק של השכרת ציוד לאירועים. חברת השכרת ציוד לאירועים היא האפשרות המומלצת ביותר.
ואם האירוע היה בטבע?
הרבה פעמים האירוע מתקיים בטבע, ויש צורך להשכיר מחברת ביובית שירותים כימיים. חברה לשאיבות ביוב היא זאת שמתמכה בעניין השירותים הכימיים שחייב שיהיה באירוע. אירועים רבים מתקיימים במקומות טבע אבל בעלי האירוע לא חושבים על עניין זה, חשוב היה לומר שזה גם חלק ממה שנדרש באירוע.
אבל גם מגשי פירות יכולים לקחת חלק מהאירוע.
מגשי פירות יבשים שלעצמם במיוחד כאלו המיוצרים על ידי חברה ששמה לה למטרה לה לשמור על טריות ואיכות ללא פשרות. אם אתם מחפשים להוסיף תוספת ייחודית וטעימה אל מגש הפירות כדאי לכם לבחור להוסיף סושי פירות. במאמר זה נדבר על מהו סושי פירות? למה כדאי להוסיף אותו במגש? ומה ההבדל בינו לבין חברו סושי שוקולד?
מהו סושי פירות?
סושי פירות דומה במיוחד לסושי רגיל העשוי מדגים ואצות אך הוא דומה לו רק במראה הטעם של סושי פירות הוא מתוק במיוחד ולכן הוא מושלם כקינוח טעים ומתוק. במקום האצות עוטפים בדפי סויה את קרם הקוקוס מחליף פודינג אורז מתוק וטעים במתכון ייחודי. ואת הדג מחליפים בפירות ניתן לבחור את כל סוגי הפירות אך עדיף לבחור 4 סוגי פירות
חברו הטוב של סושי פירות סושי שוקולד
סושי שוקולד הוא חברו הטוב ביותר של סושי פירות בשכבה הראשונה יש קרם של שוקולד עם ביסקוויטים ובפנים הוא מכיל גלידת שמנת מתוקה או גלידה צמחית הוא משמש כממתק טעים במגוון רחב של מגשי פירות.
למה כדאי להזמין סושי פירות?
• פרווה
סושי פירות הוא פרווה וכן הוא מתאים במיוחד לשומרי כשרות ולאכילה לאחר ארוחה בשרית
• ללא גלוטן
יש אנשים הבוחרים שלא לאכול את החלבון גלוטן מסיבות שונות וישנם כאלו שחלבון זה יכול להזיק לבריאות שלהם, לכן כדאי מאד להעניק כמתנה לאנשים אלו סושי פירות הוא אינו מכיל חלבון זה וגם הוא נראה כקינוח מעולה.
• ללא סוכר
גם לאלו שמקפידים על תזונה בריאה ללא סוכר וגם לאלו שאינם יכולים לאכול סוכר בגלל מחלה. כדאי לבקש להכין את סושי פירות ללא סוכר.
• מתאים לכולם
מגשי פירות יכול לשמש ככיבוד ייחודי באירועים שונים כמו: יום הולדת , כנס , אירוע, עבודה כמו כן הוא מתאים גם כסושי טעים ויוקרתי לנשים בהריון שאינן יכולות לאכול סושי רגיל בשל מצבן הבריאותי והסכנה של אכילת הדג נא במיוחד במצבים אלו שבהם הוא עלול לגרום לסכנה.
המאמר בחסות אתר בעלי מקצוע fixall