מערכות האריזה חשובות לעסק כשהן צריכות להשתלב באופן טבעי בפעילות העסקית. חשוב לכל מפעל ויצרן לבחור את המערכות המתאימות ביותר. על מערכות אלה לשרת את המקום, להתאים באופן מושלם למערך הייצור ולתת מענה לכל הצרכים. בין היתר הצורך במקום יכול להיות מילוי, איטום, תיוג ויצירת משטחי מוצרים כשכל התהליך צריך להיות מהיר, יעיל ומדויק.
היתרונות של אוטומציה של תהליכי האריזה
היום אנחנו מבינים שאנחנו לא יכולים להסתמך רק על תהליכים ידניים ויותר מכך, אנחנו לא רוצים בכך. בחירה במכונות אריזה נכונה מאפשרת לנו להבטיח שכל התהליך יתבצע על הצד הטוב ביותר, במהירות וביעילות המרבית. האוטומציה לא רק מביאה ייעול אלא גם מבטיחה עקביות כך שהלקוחות יכולים ליהנות מהתוצר. אלו הם חלק מהיתרונות ואליהם מצטרפים:
• יעילות ופרודוקטיביות – אוטומציה הופכת את תהליך האריזה למהיר יותר ומאפשרת לארוז יותר מוצרים בפחות זמן. הגברת היעילות משפיעה על הפרודוקטיביות של תהליך הייצור ומאפשרת לעסקים לעמוד בביקוש גובר.

1 צפייה בגלריה
מהפכה באריזות
מהפכה באריזות
מהפכה באריזות
(צילום: pixabay)

• חיסכון בעלויות – כל עסק חייב להסתכל על השורה התחתונה וגם אם נדמה כי ההשקעה הראשונית במערכת האוטומציה עשויה להיות גבוהה, החיסכון בעלויות בטווח הארוך הוא משמעותי. מהפחתת עלויות העובדים ועד לחיסכון בחומרים מדובר בשורת רווח משמעותית.
• עקביות ובקרת איכות – מערכות אוטומטיות לא מפעילות שיקול דעת אלא פועלות על פי התכנות ולכן הן מבטיחות עקביות בתהליך האריזה. העסק היצרני יכול להיות רגוע כשהוא מציע ללקוח כל פעם אריזה שזהה לקודמתה.
• גמישות משופרת – מערכות האריזה האוטומטיות מיועדות להציע לעסק מענה לצרכים שלו והן מתוכננות עם מחשבה גמישה. המערכות השונות יכולות להיות מותאמות לגדלים שונים של אריזות, לארוז חומרים שונים ולתת מענה לצרכי שוק משתנים.
שילוב אוטומציה בקו האריזה – הלכה למעשה
שילוב תהליכים אוטומטיים דורש תכנון קפדני ושיקול דעת פרטני הנכון למקום. חשוב מאד להגדיר בשלב הראשון את הצרכים של העסק, להבין כיצד מתבצע תהליך האריזה הנוכחי ומתוך כך לזהות מקומות ואזורים בהם האוטומציה יכולה לתרום. בין היתר יש להביא בחשבון גורמים כמו נפח האריזות, המוצרים, המשקל שלהם, סוגי האריזות הנדרשות והשטח הפנוי הנדרש לתהליך.
יש לחשוב על סוג הטכנולוגיה הנדרשת, לבדוק איזה ציוד קיים בשוק ואיזה יכול להתאים לצרכים הספציפיים במקום. יש לחשוב על המערכות השונות תוך התחשבות בתהליכי ההתפתחות העתידיים. בתהליך התכנון יש לחשוב גם על צרכי התחזוקה ולוודא כי המערכת הנוכחית תוכל לתת מענה עכשיו ובעתיד הרחוק בעזרת עבודות תחזוקה סבירות. נקודה חשובה נוספת היא החברה המספקת את הטכנולוגיה כאשר https://www.arpil-tech.com/ היא הכתובת הנכונה לכל צרכי האוטומציה בעסק.

מוגש מטעם arpil-tech