טוסט אבוקדו
מתי בפעם האחרונה התפנקתם עם טוסט אבוקדו ירקרק ומזין? טוסט שכזה המורכב מלחם חיטה מלאה קלוי, ממרח של אבוקדו בשל עם מעט מלח ופלפל שחור המרוח על גבי הלחם הקלוי, מעוטר עם עגבניות שרי, פרוסות דקיקות של צנונית, מעט עלי ארוגולה טריים ומעל כל הטוב הזה תונח לה לתפארת ביצה עלומה אחת. פשוט מושלם לימים שבהם אתם ממהרים ומחפשים להכין מתכונים ב10 דקות.

1 צפייה בגלריה
מתכונים ב10 דקות
מתכונים ב10 דקות
מתכונים ב10 דקות
(צילום: pixabay)

סלט קפרזה
בואו נודה על האמת, מה שיוצא תחת ידם של האיטלקים גם טעים וגם אהוב במיוחד על החך הישראלי. לכן, אם חשקה נפשכם בסלט מהיר הכנה וטעים במיוחד, חתכו עגבניות שרי לחצי, הוסיפו להן כדורי מוצרלה טריים, פזרו מעל עלי בזיליקום טריים, תבלו עם מעט שמן זית, חומץ בלסמי, מלח ופלפל לפי הטעם, ותוך מספר דקות יעמוד לנגד עיניכם סלט יפהפה וריחני.
ביצים מקושקשות
אין כל צל של ספק כי ארוחה הכוללת ביצים היא מומלצת ובריאה, זה הזמן לשלוף את המחבת מהארון ולהניחו על הגז. תוכלו לרסס מעט שמן זית או חמאה לפי טעמכם, לקשקש שתי ביצים עם מעט חלב, לתבל עם מלח ופלפל ואף לשדרג את החביתה שלכם עם עשבי תיבול, גבינות מגוררות וירקות חתוכים. תוך מספר דקות תהיה לכם ארוחה מזינה וטעימה במיוחד.
פרפה יוגורט מפנק
מתחשק לכם משהו מתקתק שאינו עתיר סוכרים ושומן? אין בעיה! גביע של יוגורט בטעם רגיל בשילוב עם גרנולה, מעט פירות יער טריים כמו אוכמניות, פטל ודומדמניות הוא מושלם. מעל כל הטעים הזה זלפו דבש להעשרת הטעמים המתוקים. תוכלו כמובן להכניס פירות טריים כמו תפוח עץ, פלחי אננס ועוד.
מוקפץ מהיר
לפעמים מתחשק משהו טעים, חם ומנחם בטעמי המזרח הרחוק, אם זה המצב, דעו כי גם כאן תוכלו להכין ארוחה אסייתית במינימום זמן. כל מה שאתם זקוקים לו הוא ירקות מעורבים חתוכים או שאפשר להשתמש בירקות קפואים משקיות. להוסיף שום, רוטב סויה, מעט שמן זית ומי שרוצה להגדיל ויש לו זמן, יכול להוסיף גם אורז מבושל או אטריות.
סלט טונה בניחוח מקסיקני
אם מתחשק לכם סלט משביע במיוחד, סלט הטונה הזה בהחלט ישביע אתכם, אומנם אין בו מצרכים רבים, אך תוכלו ליהנות ממנו עד מאוד ולשבוע בקלות. בקערה הניחו טונה, עלי חסה, גבעול סלרי חתוך לקוביות, רצועות פלפלים קלויים, מיונז, כוסברה, מלח ופלפל לפי הטעם. לאחר שאתם מכינים את הסלט הזה, קחו טורטיות וטגנו אותן מעט במחבת. הכניסו בכל טורטייה סלט טונה והרי לכם ארוחה משביעה ונהדרת בכמה דקות ספורות.
שייק מרענן לקיץ החם
לפעמים לא מתחשק ממש ארוחה, אלא משקה טוב שירווה אותנו וגם ישביע, כזה בדיוק הוא השייק הזה. הכניסו לתוך הבלנדר בננה, מעט עלי תרד, פירות יער קפואים, כף דבש או סירופ מייפל להמתקה וחלב שקדים או כל חלב אחר שאתם אוהבים. הפעילו את הבלנדר למידת ההכנה הרצויה והרי לכם שייק מרענן ונפלא!
לסיכום, כפי שאתם רואים בהחלט אפשר למצוא מתכונים של 10 דקות הכנה, שהם מושלמים עבורכם בימים שאתם עסוקים עד מעל לראש.

מוגש מטעם chef-lavan