מעבר למזג האוויר הנעים, זוהי גם תקופה מצוינת למצוא דילים לאילת וליהנות מחופשה משתלמת יותר.
אז מה אפשר לעשות באילת בסתיו?
הנה כמה המלצות על פעילויות ואטרקציות שלא תרצו לפספס.
הקסם של ים סוף בסתיו – מושלם לשנורקלינג וצלילה
תקופת הסתיו באילת היא הזמן האידיאלי לחקור את הקסם שמתחת לפני המים בים סוף. בעוד הטמפרטורות יורדות מעט, המים עדיין שומרים על חום נעים, דבר שהופך את הסתיו לעונה מצוינת לשנורקלינג ולצלילה. המים הצלולים מאפשרים לראות את השוניות המרהיבות, הדגים הצבעוניים והאלמוגים המיוחדים שמאפיינים את ים סוף. אחד המקומות הפופולאריים לצלילה ושנורקלינג הוא שמורת האלמוגים של אילת, שם ניתן לחוות מקרוב את העושר הימי העשיר של האזור. בסתיו, כשהחופים פחות עמוסים, תוכלו ליהנות משקט ושלווה במים, מבלי להצטופף עם המוני תיירים. אם אתם מחפשים חופשה משולבת עם פעילויות מים, מומלץ לבדוק דילים לאילת הכוללים פעילויות צלילה ושנורקלינג כחלק מהחבילה. זוהי דרך נהדרת ליהנות מכל מה שיש לים סוף להציע ובמחירים משתלמים.
1 צפייה בגלריה
אילת בסתיו
אילת בסתיו
אילת בסתיו
(צילום: freepik)
טיולים רגליים בנופי המדבר של אילת
הסתיו באילת מציע תנאי מזג אוויר מושלמים גם לחובבי הטבע והטיולים. החום הכבד של הקיץ פוחת והאוויר הופך לנעים ולמרענן, עובדה שהופכת את התקופה הזו לאידיאלית לטיולים רגליים במדבר שסביב לאילת. המדבר האילתי מציע מסלולי טיול מגוונים שמתאימים לכל רמות הקושי, החל מטיולים קצרים למשפחות ועד למסלולים מאתגרים יותר למטיילים מנוסים. אחד מהמסלולים המומלצים יותר הוא בשמורת הרי אילת, המציעה נופים עוצרי נשימה של הרים אדמדמים ונקיקים טבעיים. תוכלו לטייל גם במסלול הקניון האדום, מסלול מרתק שכולל מעבר דרך קירות סלע מרהיבים בצבעים אדומים וכתומים. בנוסף, הסתיו הוא זמן מושלם למצוא דילים לאילת שכוללים פעילויות בטבע, כדוגמת טיולי ג'יפים או טיולים מאורגנים בנופים המדבריים המדהימים של האזור. הטיולים האלה לא רק מציעים חווית טבע ייחודית, אלא גם מאפשרים לכם לחוות את השקט והשלווה של המדבר האילתי במלוא עוצמתם.
איך למצוא דילים לאילת בתקופת הסתיו?
הסתיו באילת לא רק מציע מזג אוויר נעים ואטרקציות מהנות, אלא גם הזדמנויות נהדרות לחסוך בעלויות החופשה. בעונה זו, ישנה פחות תחרות על חדרי המלון בהשוואה לעונת הקיץ העמוסה, מה שיאפשר לכם למצוא דילים לאילת במחירים נוחים יותר. מומלץ לעקוב אחרי אתרי הדילים הגדולים ולבדוק הצעות הכוללות חבילות נופש המשלבות לינה ואטרקציות מקומיות. ישנם גם מבצעים ייחודיים למזמינים מראש, ולעיתים, גם הנחות מיוחדות השמורות, אך ורק, לישראלים. בנוסף, מלונות רבים באילת מציעים חבילות מפנקות הכוללות טיפולי ספא, ארוחות בוקר משודרגות ושירותים נוספים במחירים משתלמים, בעיקר בתקופת הסתיו. אם אתם מחפשים חופשה משתלמת, כדאי לשקול חבילות נופש הכוללות טיסות ולינה, כך שתוכלו ליהנות מחופשה מאורגנת היטב וגם לחסוך בעלויות. בכלל, הסתיו הוא זמן נהדר למצוא דילים לאילת ולהבטיח לעצמכם חופשה נינוחה ומפנקת במחיר משתלם.
אירועים ופסטיבלים שלא תרצו לפספס באילת
בדומה לאילת ה"קייצית", גם אילת ה"סתווית" מציעה מגוון רחב של אירועים ופסטיבלים שמושכים מבקרים מכל רחבי הארץ. לאחר שחום הקיץ הכבד מתפוגג, העיר מתחילה לארח פסטיבלים בתחום המוזיקה, האמנות והתרבות - תוספת ראויה לחוויית הביקור בעיר. אחד מהאירועים הפופולריים והמוכרים ביותר הוא פסטיבל הג'אז של אילת, שנערך מדי שנה בסתיו ומארח אמנים בינלאומיים לצד אמנים מקומיים. זהו אירוע חובה לאוהבי המוזיקה, והוא משלב מופעים תחת כיפת השמיים עם אווירה חגיגית וייחודית. בנוסף לפסטיבל הג'אז, ישנם גם אירועים קולינריים שמתקיימים באילת בסתיו, עם דגש על מטבח מקומי וים תיכוני. שווקים מקומיים, סדנאות בישול ואירועי טעימות מספקים, אף הם, חוויה עשירה לחובבי הקולינריה. בנוסף, תוכלו למצוא דילים לאילת המשלבים כניסה לאירועים ופסטיבלים כחלק מחבילת הנופש, בונוס שיהפוך את הביקור בעיר לחוויה תרבותית מעשירה. בשורה התחתונה, הסתיו באילת הוא תקופה נהדרת לשילוב בין חופשה מפנקת לאירועי תרבות ופנאי ייחוד

מוגש מטעם: astralhotels