מה זה ציפוי קומפוזיט לשיניים?
ציפוי קומפוזיט לשיניים הוא פתרון קוסמטי שמשמש לתיקון ושיפור מראה השיניים. הציפוי נעשה על ידי מריחת חומר קומפוזיט על השיניים בצורה שמעניקה לשיניים מראה אסתטי, לבן יותר ומבריק יותר.
קומפוזיט הינו חומר יעודי המשמש לצורך טיפולי וציפוי שיניים. מדובר בחומר מרוכז, המופק במקור משרף, אך עובר תהליכים רבים על מנת להתאים לחלל הפה. משתמשים בו לעיתים גם לצורך מילוי שיניים. במצב של ציפוי, החומר עצמו יודבק ישירות על גבי השן ויהפוך למין ציפוי שיש לשן שיתן לה מראה מבריק ולבן. הציפוי עצמו מאד דק, עוביו של הציפוי כ-0.2 מ"מ, ולכן לא מורגש למראית העין.

1 צפייה בגלריה
ציפוי קומפוזיט - לחיוך מקסים ושיניים לבנות
ציפוי קומפוזיט - לחיוך מקסים ושיניים לבנות
ציפוי קומפוזיט - לחיוך מקסים ושיניים לבנות
(צילום: Andrea Piacquadio באתר PEXELS )

ציפוי קומפוזיט – יתרונות מרכזיים
כיום יותר ויותר אנשים בוחרים באופציה המעולה של ציפוי קומפוזיט וזאת בזכות היתרונות הרבים שיש לטכניקה זו. לפני שנפרט על היתרונות נציין שיש חשיבות לבחירת רופא השיניים שיבצע את הטיפול. מומלץ לעבוד עם רופאים מנוסים על מנת לוודא שהטיפול יהיה מקצועי ומצוין. ד"ר ניצן שלזינגר הוא אחד הרופאים המומלצים בתחום. הוא יוכל לבצע עבודה מקצועית, יפה ואסתטית.
היתרון הכי בולט של ציפוי קומפוזיט הוא המראה האסתטי והטבעי שהוא משיג. בטכניקה זו נשתמש בשכבה דקיקה של החומר, כך שלא יבחינו בציפוי, אך השיניים תהיינה לבנות יותר.
יתרון נוסף הוא התהליך המהיר. תהליך הציפוי יכול להיעשות במפגש אחד בלבד. מהירות התהליך חוסכת לכם הרבה זמן מיותר ומאפשרת לכל אחד או אחת לעבור תהליך הלבנת שיניים יעיל, בטוח ומהירות.
עוד יתרון מאד משמעותי הוא העלות הנמוכה יחסית. ציפוי קומפוזיט לרוב זול יותר מציפוי חרסינה. מה שהופך אותו לבחירה של עוד ועוד אנשים.
יחד עם זאת ציפוי קומפוזיט יכול לדרוש לעיתים תיקונים אך החדשות הטובות הן שהתיקונים לרוב יהיו תיקונים קלים שלא יקחו זמן רב ולא יעלו הרבה כסף.
חשוב כמובן לבחון כל מקרה לגופו על מנת לבדוק את ההתאמה של השיניים שלכם לטיפול, אך רוב האנשים יכולים לבצע את ההליך בקלות ובמהירות.
לסיכום, אם אתם מחפשים אחרי חיוך לבן ומקסים ציפוי קומפוזיט יכול להיות פתרון מושלם עבורכם שיגרום לכם לחייך הרבה יותר ולהנות משיניים לבנות ומבריקות!
מוגש מטעם: ד"ר ניצן שלזינגר