פיצה, פסטה, מנות שף צבעוניות ומעוררות תיאבון, גבינת מוצרלה איכותית, פרמז'ן, בזיליקום, טימין, פסטו משובח, עגבניות מיובשות בשמן זית ושום... אנחנו רק מתחילים לחשוב על זה וכבר מרגישים רעבים.
אז נכון, אולי נמנע מאיתנו לקפוץ לאיטליה בחודשים האחרונים... אבל אין שום סיבה שלא נביא את ארץ המגף עד אלינו.
2 צפייה בגלריה
פיצה דלפינו
פיצה דלפינו
פיצה דלפינו
(צילום: יח"צ)
כשהחלטנו לחגוג בת מצווה במשפחה ערכנו סקר שוק רציני. האירוע נערך בצל הקורונה, כך שהיינו מוגבלים ל- 20 איש בלבד. וכדי לפנק את האנשים הקרובים אלינו ביותר, חיפשנו קייטרינג איטלקי איכותי ואותנטי שמתאים לאירוע מצומצם כמו שלנו. אז אחרי חיפושים רבים, גאים להגיד שמצאנו, וזה היה ממש מתחת לאף!
הפיצה השכונתית שלנו מגיעה עד הבית
את פיצה דל פינו אנחנו מכירים כבר לא מעט זמן, זאת הפיצריה השכונתית האהובה שלנו. אבל שלא תטעו, ממש לא מדובר בפיצה סטנדרטית אלא בפיצת שף גורמה, לא פחות מזה!
בכל הזמנה (וזה קורה הרבה...) אנחנו פשוט מתענגים על כל ביס מהבצק הטרי, הגבינה האיכותית והתוספות הייחודיות כמו ארטישוק, זיתי קלמטה או ארבע גבינות. ממש קפיצה לאיטליה בכל ביס.
אז אתם רק יכולים לדמיין כמה שמחנו לגלות שפיצה דל פינו האהובה עלינו מאורנית יוצאת גם לאירועים פרטיים עד בית הלקוח!
התפריט של קייטרינג פיצה דל פינו משתנה בהתאם לתקציב, להעדפות והטעמים שלכם ומורכב עבורכם באופן אישי על ידי אלכסי וארטיום והצוות שלהם, עם ניסיון של שנים ארוכות בתחום האירועים והקולינריה.
2 צפייה בגלריה
פיצה דלפינו
פיצה דלפינו
פיצה דלפינו
(צילום: יח"צ)
לאירוע שלנו בחרנו בעמדות פיצה האהובות עלינו, שמוכנות בטאבונים איכותיים במקום האירוע ובשלל מנות שף בהכנה פרונטלית כמו פסטה בשלל רטבים, סלטים טריים ולחמים שיצאו ממש לפני רגע מהתנור.
בקיצור – ארוחת שף איטלקית עד הבית.
כלת בת המצווה שלנו הייתה בעננים, וגם כל בני המשפחה שלא מפסיקים לדבר על האוכל הטעים והאיכותי שהוגש ומבקשים את הטלפון כדי להזמין לאירוע שלהם...
מעכשיו כבר לא יהיה ויכוח.. בין אם החגיגה הבאה תהיה יום הולדת, בר מצווה או שבת חתן, ואפילו אירוע עסקי או כנס של העבודה – הקייטרינג של פיצה דל פינו הוא האורח הראשון שנזמין.