ועוד לפני שנתחיל – חשוב לדעת שבאמצעות שירות השכרת ציוד לאירועים תוכלו להצטייד לקראת האירוע שלכם בכל סוג של ציוד לו תזדקקו, מהקטן ועד לגדול.
איזה ציוד מומלץ
ראשית הציוד הבסיסי והוא שולחנות וכיסאות. השכרת כיסאות כמו גם השכרת שולחנות היא חיונית ונחוצה כמעט בכל סוג של אירוע. ישנם אירועים ללא ישיבה אבל שימו לב שגם אם אתם מתכננים קונספט של אירוע ללא ישיבה זה ממש לא אומר שהאורחים שלכם לא יחפשו מקום לשבת לכמה רגעים, לאתנחתא. ויתרה מזאת חשוב בכל מקרה שיהיו כיסאות ופינות ישיבה לטובת אורחים שיהיה להם צורך בכך – למנוחה, למקרה שבו חלילה אורח לא מרגיש טוב, ולשיח בין האורחים. כיסאות שקופים להשכרה זו אופציה מאוד טובה כאשר רוצים לגוון קצת.
1 צפייה בגלריה
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
(צילום: pixabay)
כמה זמן מראש להזמין
אז אם הייתם למשל עושים את האירוע באחד מהממלונות בצפון שעברו שיפוצים אז השאלה הזאת לא היתה עולה אבל זה לא המצב ולכן חשוב לדעת שבעונות השיא כמו חופשת הקיץ ובתקופות החגים במהלך השנה ישנו ביקוש גבוה מאוד עבור השכרת ציוד לאירועים ולכן ככל שתקדימו להזמין, כך תוכלו להבטיח לעצמכם את הציוד ואת הכמויות הדרושות. שימו לב שגם חשוב לשריין הזמנה מראש על מנת להבטיח לעצמכם הובלה לאירוע.
הובלה או איסוף עצמי
שתי האופציות קיימות אצל שירותי השכרת ציוד לאירועים. כמובן שהרבה יותר נוח לבצע הזמנה שכוללת אספקה והובלה, וגם איסוף הציוד בסיום האירוע.
התאמת האירוע לעונת השנה
חשוב לשים לב שאירועים המתקיימים בעונת הקיץ בחוץ, או בעונת החורף בחלל פתוח – דורשים פתרונות קירור או חימום בהתאמה באופן שונה מאירועים למשל שמתקיימים בתוך מלונות בתל אביב שעברו שירותי שיפוצים עם חומרי בניין. לעונת הקיץ עבור אירועים תחת כיפת השמיים השכרת מצנן היא אפשרות מעולה. לעונת החורף פטריות חימום זו אופציה מאוד פופולארית. פנו לספק של השכרת ציוד לאירועים, וקבלו הצעת מחיר עבור האירוע שלכם.
אבל ריהוט זה לא הכל
אם הייתם עושים אירוע בחוץ אז ברור שהייתם רוצים שיהיה נעים והייתם משכירים מצננים, אולם היום לעשות אירוע בחוץ לא די בכך, יהיה למשל צורך להשכיר שירותים כימיים אם האירוע הוא בטבע. חברות להשכרת ציוד משכירות את השירותים הכימיים האלו מחברות ביובית ובעלי מקצוע בתחום השאיבות ביוב. מה שסה"כ רצינו לומר שלהקים אירוע זה דבר קצת מורכב.
אבל גם קינוחים באירוע יעשו רושם
מה הייתם אומרים על מגשי פירות לחתונה? מגשי פירות מתאימים לכל אירוע אין זה משנה אם אתם חוגגים חינה בבית או חתונה באולם מפואר, יש צורך לכבד את האורחים ולהרשים אותם. אמנם רבים טוענים כי העוגה המפוארת תרשים את האורחים יותר אך קינוח למגשי פירות המעוצב היטב יכול להרשים את האורחים פי שתיים. במאמר זה נציג לכם שלש סיבות למה כדאי לכם להזמין מגשי פירות לאירוע שלכם. הפירות יפים רעננים טעימים ומתוקים ויכולים להוסיף לאירוע שלכם נופך שעוד לא היה כמותו .
קינוח מהטבע
אין ספק כי קינוח טבעי ירשים יותר מקינוח מלאכותי עד כמה שהטבע יכול להעניק. הטבע מעניק לנו ריח וטבע שצבעי מאכל עזים ביותר לא יוכלו לתת לכן כדאי מאד להעניק לאורחים שלכם מתנה מהטבע בריאה טעימה מכילה וויטמינים ומינרליים רבים, עם סוכר פירות טבעי ולא מלאכותי וכך הם יוכלו להנות מפירות איכותיים וטעימים המתאימים לכולם ללא צורך בקניית קינוחים שלא בהכרח יאכלו.
נשנוש בין ריקוד לריקוד
הפירות הם טעימים וטטריים ובעיקר מוכנים לאכילה בחתונה שמחה רוקדים בדרך כלל והמון. אורחים רבים מחפשים נשנוש בין ריקוד לריקוד במקום למלא את כרסם במיני מאפה הפירות יכולים להוות תחליף מעולה. הם מגיעים כאשר הם חתוכים ומוכנים לאכילה הם מגיעים יחד עם מזלגות קטנים כך ניתן לאכול את הפירות מבלי לכללך את הידיים ולהמשיך לרקוד עד אור הבוקר.
מגיעים לכל מקום
משלוחי מגשי פירות יכולים להגיע אל כל מקום החל מאזור הצפון ועד לאזור הדרום בעזרת שליחים מיומנים ומנוסים היכולים להגיע גם אל מקום שכוח אל.
מגשי הפירות מגיעים כאשר הם עטופים היטב באריזת שומרת טריות ומיוחדת במינה ובנוסף לכך יש גם סרט אורגנזה. המשלוח צריך להתבצע לא רק על ידי אנשי מקצוע מנוסים במיוחד אלא גם על ידי שליחים מיומנים המסיעים את משלוחי מגשי פירות בקירור עד היעד תוך כאשר הם מקפידים היטב על שמירת המשלוח והעיצוב כפי שנשלח אליה.
ניתן גם לקחת את משלוחי הפירות מהחברה עצמה ולא דווקא על ידי משלוח אם לא מעוניינים בכך.
המאמר בחסות אתר בעלי מקצוע fixall