אך מצד שני הם חוששים למצוא את עצמם בסופה של הדרך נשארים לבד. הדילמה שאתם מעלים אותה היא דילמה אמיתית, כזאת שלא מעט אנשים שותפים לה. חשוב שתבינו כי אתם לא נמצאים לבד, במקביל אליכם ישנם אנשים רבים שמרגישים כמוכם. אך ההחלטה הסופית שתעשו צריכה להיות ההחלטה שתהיה הכי נכונה לכם. הרי מה שנכון לאחרים זה לא בהכרח מה שיהיה נכון גם לכם. כל אחד צריך לעשות את הבחירה שתגרום לו בסופו של יום להיות מאושר.
באהבה אסור לכם להתפשר אם הגעתם למאמר סימן ששאלתם את עצמכם האם עדיף להישאר לבד או להתפשר? זה שאתם חוששים להישאר לבד זה חשש מובן, אך אסור לכם להרגיש שהתפשרתם. הרי אם אתם תתפשרו, ההרגשה תהיה כי עשיתם את הבחירה הקלה ביותר. איך אתם יכולים לחיות עם בן או בת זוג בידיעה כי הם לא מסבים לכם אושר? המהות של זוגיות היא האושר שהיא מביאה יחד איתה. אם אתם תחיו בתחושה של פספוס יהיה לכם מאוד קשה להשלים עם המצב הזה. מהסיבה הזאת אנו מציעים לכם לא להתפשר, לא משנה מה ההשלכות של ההתפשרות. גם אם כרגע זה נראה לכם כמו צעד קיצוני בסופו של יום המציאות עשויה להיות שונה ממה שנדמה לכם.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
אין סיבה שתישארו לבד המחשבה לגבי השאלה האם עדיף להישאר לבד או להתפשר? היא מחשבה מובנת. בטח אם מדובר על זוגיות ארוכה שכבר לא גורמת לכם לאושר כמו בעבר. החשש מלהישאר לבד הוא חשש מובן, כזה שאתם בוודאי לא ממציאים אותו. אך עליכם לקחת בחשבון כי לא קיימת סיבה אמיתית שזה מה שיקרה בפועל. אם אדם מסוים לא גורם לכם לאושר, אין סיבה שלא תמצאו אדם אחר שכן יגרום לכם לאושר. הבחירה החדשה תביא אתכם לראות מציאות שאולי לא חשבתם שתוכלו לראות אותה. אך אין סיבה שתתפשרו על אהבה כמו שאתם מתפשרים על דברים אחרים בחיים. בכל מה שקשור לאהבה ישנה חובה כי תבחרו את הטוב ביותר לכם.
אל תחשבו רק על עצמכם הצעד הדרמטי שאתם הולכים לעשות עשוי להשפיע גם על הצד השני. אולי זוהי הסיבה המרכזית שמונעת מכם לעשות את הצעד המשמעותי הזה. אך באותה נשימה חשוב שתבינו כי זה שאתם נשארים עם אותו בן או בת זוג, זוהי הפגיעה הכי גדולה. אותו פרטנר או אותה פרטנרית חושבים כי אתם אוהבים אותם בדיוק באותה הרמה. אך המציאות היא שאתם מרגישים כי אתם עושים התפשרות בכך שאתם נשארים בזוגיות. לכן בראייה לאחור הצעד שתעשו לא רק יעשה לכם טוב, הוא יעשה גם לצד השני טוב. אין סיבה שתגרמו לצד השני לחשוב מחשבות שלא מתכתבות עם המציאות.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
רצוי שלא לוותר כל כך מהר גם אם אתם כרגע מרגישים שאתם מתפשרים זה לא אומר שזה מה שיקרה בהמשך הדרך. תמיד תנסו להיות פתוחים וקשובים למה שקורה מהעבר השני של המתרס. מאוד יכול להיות כי תוכלו לעשות צעדים שונים שיגבירו את התשוקה בניכם. להרים ידיים זה הכי קל, בטח אם אתם מרגישים כי אתם מתפשרים. אך תעשו זאת רק לאחר שבחנתם את כל האפשרויות ואת כל האופציות שיש ברשותכם. כך הצעד שתעשו יגיע כאשר אתם תהיו שלמים לגמרי. לרוב כאשר חושבים מחוץ לקופסה מצליחים להחזיר את הזוגיות בחזרה למקום הרצוי.