פינוי דירה עמוסה פסולת עקב אספנות כפייתית דירות בהם מתגוררים אגרנים כפייתיים הן אחת הבעיות הגדולות ביותר. בדירות אלו ישנן מצב תברואתי קטסטרופלי אשר אינו מאפשר חיים תקינים, לא לדיירי הבית וגם לא לשכניו. וכאשר ערמות האשפה מגיעות עד התקרה, העכברים מתרוצצים בחדרי המדרגות וריח הצחנה נישא למרחקים - חייבים להתערב. פינוי דירה של אגרנים כפייתיים דורש התמודדות רגישה אך נחושה.
המקרים של אגרנות כפייתית יכולים להיות מטרד גדול לחיי השכנים וכמובן גם סכנה לאגרן ובני משפחתו. לנו יש ניסיון עם כל אותם מקרים הדורשים פינוי אגרנות כפייתית - השאירו לנו לעשות את העבודה.
צריכים עזרה עם אגרן כפייתי? התקשרו אלי עכשיו 050-7454504
1 צפייה בגלריה
שי פינוי דירה
שי פינוי דירה
שי פינוי דירה
(צילום: שי פינוי דירה)
פינוי דירה אחרי פטירה בראש העין לאחר פטירה של אדם יקר המשפחה צריכה להחליט מה לעשות עם הנכס של הנפטר. בכל החלטה שתקבלו יש צורך קודם כל לפנות את הדירה מכל הרכוש המיושן שלא צריך אותו. זוהי גם עבודה קשה מבחינה פיזית וגם קשה מבחינה נפשית, בעיקר כאשר מדובר באדם קרוב ואהוב אשר אתם עדיין מתמודדים עם אבדנו.
חברת שי פינוי דירה מעניקה לכם פתרון לצורך מיון ופינוי החפצים. אנו ממיינים ומפנים בגדים ישנם, מוצרי חשמל, כלי בית ומטבח וכל מה שיש בדירה ואין לכם צורך בו. אנו תמיד זוכרים כי ישנן משפחות מעוטות יכולות הנזקקות לעזרה, ולכן אנו שמים דגש על המיון על מנת להעביר תרומות לנזקקים.
צוות פינוי דירות וותיק ומנוסה פינוי דירות הוא אינו משימה קלה ולא משהו שיש להקל בו ראש. בעבודת פינוי ישנם אתגרים שונים הכוללים אתגרים פיזיים ולוגיסטיים, צורך לעמוד בלוחות זמנים, מיון חפצים ועבודה זהירה ורגישה. אנו מבצעים פינוי דירות בראש העין באמצעות צוות מקצועי ומנוסה.
אנו תמיד מתרכזים במשימה ודואגים שלצוות שלנו יהיה את כל ציוד ההגנה והבטיחות על מנת לבצע את העבודה. והכל בגישה חיובית המעניקה פתרון אישי לצרכים המיוחדים של כל לקוח ונסיבות המקרה. אנו לא רק מעניקים לכם פתרון מהיר וזול, אלא גם מביאים שינוי מבורך לחיים שלכם - פינוי וניקיון המביא לכם התחלות חדשות.
מפנה בתים אחרי מעבר לדיור מוגן לאחר מעבר לדיור מוגן או בית אבות נשאלת השאלה מה לעשות עם הנכס. אם עברתם לדיור מוגן, או שאלו ההורים היקרים שלכם, אתם בוודאי מבינים שאין לכם צורך בכל אותם החפצים שנאגרו במשך שנים. ומצד שני אתם עשויים להתמודד עם קשיים כלכליים לצורך מימון הדיור המוגן. את שתי הבעיות ניתן לפתור במכה אחת.
אנו נבצע עבורכם שירות מהיר של פינוי הבית, מיון החפצים וסילוקם באמצעות תרומות לנזקקים ופינוי לאתרי אשפה. לאחר שנסיים יהיה ברשותכם נכס פנוי ומפונה אותו תוכלו להשכיר ולמכור. כל זאת מבלי לגרום להורים הקשישים לעבוד קשה ומבלי למרוח את העבודה במשך חודשים.
ניקיון בתים מזוהמים ומלוכלכים אולי מרוב עבודה וקריירה לא היה לכם זמן לנקות את הבית, אולי בעקבות מחלה חס וחלילה או שזה בית שהיה נטוש במשך שנים - אל דאגה הצוות המקצועי שלנו יכול לעשות נסים ונפלאות. אנו נפנה את כל החפצים מהדירה, נסיר את ערמות האשפה, נשפשף ונקרצף.
אינכם צריכים להזיע ואינכם צריכים לעשות דבר, אנחנו נעשה את העבודה עבורכם. וכאשר נסיים אתם תקבלו נכס נקי ופנוי בו תוכלו לעשות שימוש. בין אם זו הדירה המוזנחת שעמדה ריקה שנים, או הבית שבו התגוררתם - עכשיו תוכלו להתחיל ליהנות מהם.
ולסיום כמה מילים על מחיר פינוי דירה בראש העין. לא ניתן למסור מחיר סתם כך בטלפון. אנו כן נותנים הצעת מחיר אך רק לאחר שנבקר בנכס ונתרשם מהיקף העבודה והבקשות שלכם. גודל הדירה, מקום הדירה ואפשרויות הפינוי והחנייה הם חלק מהדברים המשפיעים על המחיר. אנו צריכים לדעת מהו היקף העבודה, כמה צוות להביא וכמה משאיות. רק כך נוכל להעניק לכם הצעת מחיר מדויקת.
צריכים עזרה עם פינוי דירה וניקיון? התקשרו אלי עכשיו 050-7454504