אם אתם מחפשים חופשה באווירה גלילית אותנטית תוכלו ללכת לאחד מבתי מלון בצפון שמציעים נופש גלילי אמיתי. כך תהנו מחוויה אותנטית של קולינריה, תרבות ופנאי. סוויטות נופש גליליות יוקרתיות או צימרים ברמה גבוהה ישדרגו את האווירה. כמו כן, תוכלו לבחור מלון מבין מלונות הצפון שמציעים לתיירים ולנופשים חוויה גלילית אמיתית גם מלונות בוטיק או מלונות רשת גדולים וחווייתיים. חוויה גלילת אמיתי מחכה לכם בסוויטה מפנקות עם ארוחות בוקר צוהריים וערב כיד המלך שיוגשו לכם לסוויטה ומהיסטוריה גלילית, סיורים מודרכים והליכות בחיק הטבע שישלימו את האווירה. כך, גם תוכלו להנות מסוויטות דה לוקס או מסוויטות כפריות– כל אחד, לפי הטעם האישי שלו. אם החלטתם שהגיע הזמן לצאת מהשגרה ולצאת לטייל, ואתם מחפשים יעד שיהפוך את החוויה למושלמת- אז אתם מוזמנים להגיע ללב מרכז הארץ – תל אביב, מומלץ לקחת סיור על אופניים חשמליות. אולם מרכז הארץ הוא שם רחב מאד המבטא אזור שלם שהוא הלב הפועם של האקשן והפעילות.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay )
אנשים רבים גרים באזורים אלו ונוכל למצוא מקומות בילוי, תרבות ופנאי רבים ומהנים. גם בתי הקפה והמסעדות נמצאות שם בשפע לספק אוכל טעים ומפנק לכל מי שמגיע. הדברים הרבים שיש לעשות באזורים אלו מספקים לכם אופציות רבות של דברים שאותם ניתן לעשות. למעשה המבחר והיצע הוא כה רב עד כי ניתן להחליט שנשארים באזור מספר ימים. במקרים כאלו תוכל למצוא שפע של מלונות בתל אביב שבהם תוכלו ללון בזמן החופשה שלכם. מלונות בתל אביב או בכל אזור המרכז.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay)
מלונות בעיצובים ורמות שונות אשר יוכלו להתאים לכל מי שרוצה ליהנות ולהתפנק מחופשה מהנה ומרגיעה עם קינוחים כמו למשל מגשי פירות. כמו כן תוכלו גם למצוא מלונות בתל אביב אשר שוכנים לחופי הים או במרחק הליכה קצר ממנו- ממש שילוב של פנאי, כיף, שלווה, אתגר ופינוקים יכול לתפור לכם מבנה מושלם של חופשה שעליה חלמתם כבר הרבה זמן.
תיירות פנים לחופשה- מלונות בתל אביב ובצפון איזה מלון מומלץ כדאי לכם לבחור לחופשה מבין שלל מלונות בישראל המוצעים? אתם תהנו בכל מלון בוטיק שתבחרו בעיר התוססת במרכז, רק שבכל אחד מהמלונות תיהנו מחוויה של חופשה נהדרת שהיא קצת אחרת. יש גם מלונות בוטיק בתל אביב ששמים יותר דגש על אומנות וקלאסיקה ויש כאלו ששמים יותר דגש על רומנטיקה וזוגיות. יש מלונות בתל אביב שמציעים חווית בריאות וספורט לצד ניקוי רעלים ויש מלונות שמציעים חוויה של רוחניות והתחברות לקסם המיוחד של העיר אל האני הפנימי. לאלו שמתכננים את חופשתם בעיר הבילויים והפנאי תל אביב לחופשה מושלמת ומבלי לנסוע לחו"ל בכדי ליהנות מחוויה של חופשה ואירוח ברמה עולמית. כמו כן, מבחר מלונות בוטיק בתל אביב אשר נמצאים במיקומים ייחודיים בסגנונות שונים בכל אזור תל אביב ולאורך החוף. בין שלל המלונות בתל אביב ניתן למצוא מלונות בוטיק אשר מספקים אווירה חמימה ונעימה המציעים למתארחים חוויה נעימה וביתית אך לצד זה יוקרתית ומוקפדת. מלון בוטיק בתל אביב בסגנון אירוח כפרי הוא מלון עם דגש על יחס ושירות אישי ולבבי, עם מתקני ספא מעץ וטיפולי שמנים בחלק מהמלונות. יש גם משפחות וזוגות רבים המעדיפים לתכנן את החופשה הבאה שלהם שתהיה חופשה מושלמת לכל המשפחה וכן במחיר האטרקטיבי ביותר באחד מהמלונות שצפון הארץ מציעים.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay)
סוף שבוע באחד ממלונות הצפון המציעים חוויה משפחתית או זוגית בצורה קצת שונה יכול להיות מרענן מאוד. מלונות בצפון הארץ מציעים קונספט המשלב סדנאות ועבודה עצמית וזוגית או משפחתית ביחד עם ארוחות גורמה וספא מפנק. מדובר בצורה קצת שונה לנופש שקט ורומנטי אך בהחלט אפשרות מצוינת שלא כדאי לפספס. כאמור, מרבית מלונות בצפון מציעים קונספט מרענן של חופשה במלון הממוקם ממש ליד כל מה שצריך ולכן אין סיבה להזיז את הרכב. מבחר של מלונות בצפון ממוקמים בסמוך לנקודות היציאה למסלולי טיול, ליד נחלים וליד לוקיישנים תיירותיים מבוקשים כך שממש אחרי ארוחת הבוקר תוכלו ללכת ברגל על מנת להתחיל את מסלול ההליכה.
המאמר בחסות אתר- חדשות bignews