באולם סימפוניה התקיים השבוע אירוע השקה חגיגי לספר הביכורים של תושב ראש העין צוריאל סדומי - "הסיפורים החדשים של האחים גרין", שיצא לאור בהוצאת "פרדס".
מחבר הספר צוריאל סדומי, הוא אמן רב תחומי העוסק בתחומי האמנות השונים ובהם הציור והפיסול, הוא בוגר של בתי ספר גבוהים לאמנות בארץ ובחו"ל ולאחרונה הקים יחד עם "מקום בלב" מרכז אמנויות עירוני להוראת הציור והפיסול.
2 צפייה בגלריה
צוריאל סדומי עם אמו צביה | אבנר חתוכה
צוריאל סדומי עם אמו צביה | אבנר חתוכה
צוריאל סדומי עם אמו צביה | אבנר חתוכה
בין לבין הוא מלמד בשיעורים פרטיים את מקצוע המתמטיקה. בספר ישנם 8 סיפורים ודמויות מרתקות ממקומות שונים בעולם, והוא יצא לחנויות הספרים במהלך החודש הקרוב.
מעל ל-200 אורחים השתתפו באירוע ההשקה שהתקיים באולם "מודוס" ב"סימפוניה".
כיבדו ובירכו את צוריאל, ח"כ לשעבר יהודה גליק שהוא גם חבר לספסל הלימודים של צוריאל, ראש העיר שלום בן משה שפרגן ובירך את צוריאל על יצירתו המופלאה, יגאל יוסף ראש העיר המיתולוגי של ראש העין, עומר רצון חבר מועצת העיר שסיפר על אישיותו המיוחדת של צוריאל , ד"ר נגיסט מנגשה מנהלת אגף החינוך ומחברת הספר "הנני כאן" שיא לאור לפני מספר חודשים. רביעיית המיתרים 4G הנעימה את הערב ושלומית הגואל מנהלת תיאטרון "הספסל", הקריאה קטע מהספר.
הספר זכה לשבחים רבים מסופרים ומבקרי ספרות ידועים. הסופר והעורך עמיחי שלו כתב: "כתיבתו של צוריאל סדומי, ממריאה מהכאן והעכשיו אל מחוזות מסתוריים, קסומים ומטלטלים של תת המודע הקולקטיבי של הספרות העולמית. הוא פוסע על עקבות ענקים קדומים, אבל בכל רגע מצליח לפלס דרך משל עצמו".
2 צפייה בגלריה
צילום: אבנר חתוכה
צילום: אבנר חתוכה
צילום: אבנר חתוכה
הסופר אלון חילו, שהיה מועמד לפרס ספיר: "תיאור מכושף של דמויות שוליים ממקומות שונים בעולם, כתיבה חכמה, מסתורית ובעלת עצמה מיוחדת".
איש הספרות והעורך עוזי אגסי: "כתיבתו של צוריאל סדומי מרתקת, סגנונו עשיר ומגוון ואתה מוצא את עצמך נמשך כמו פרפר לאש. סיפוריו מרובי הרבדים נוגעים בנימי ההוויה האנושית, הנשית בעיקר, והם מפתיעים אותך פעם אחר פעם".
פרופ' חנן חבר מאוניברסיטת ייל: "מאוד התרשמתי מאיכות הסיפורים והעולמות המרתקים שהם מציגים ובעיקר - וזה נראה בעיניי העיקר - הם מרשימים מאוד מבחינת העיצוב הלשוני ויש בהם איכות ספרותית גבוהה.
ד"ר דנה אולמרט מבקרת ועורכת ספרותית כתבה לצוריאל: "יש לך כשרון כתיבה וסגנון מגובש, אני מתרשמת שאתה אדם כותב במלוא מובן המילה ואני משערת שלא מהיום".