במרחק קצר מפתח תקווה, תוכלו לבקר ביריד הספרים בראש העין ולצאת עם המון ספרים חדשים – במחירים נוחים לכל כיס. אז מה יחכה לכם ביריד השנתי של סטימצקי?
יריד מהנה באווירת חג החנוכה חג החנוכה מתקרב בצעדי ענק וכך גם האירועים החגיגיים שנערכים בכל רחבי הארץ. אחד מהאירועים המרכזיים אותו פשוט אסור לפספס הוא כמובן יריד הספרים של סטימצקי בראש העין, שמציע לציבור חובבי הספרים וחברי המועדון הזדמנות לקנות רבי מכר וספרים לילדים ונוער, ספרי התפתחות אישית, מתח, רומנטיקה וכן קטגוריות נוספות – ביריד הכיפי ובאווירת חג החנוכה, עם מבצעים משתלמים שמתחילים בעשרה שקלים לבד לספר ועד לארבעים שקלים. מדובר בהנחות שמצטרפות למגמה שבמסגרתה סטימצקי מעניקה מבצעים משתלמים לרכישת ספרים של מיטב ההוצאות לאור, ובמחירים מפתיעים. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן שלא כדאי לפספס שאפשר להשיג גם ביריד עצמו וגם באתר הרשמי של החברה, שתאפשר לכם להתחדש אבל גם ליצור תמהיל רכישה חגיגי שבמסגרתו תוכלו כחובבי ספרים ביחד עם בני המשפחה והילדים לייצר לעצמכם חוויה ייחודית במסגרת החגיגות.
1 צפייה בגלריה
סטימצקי
סטימצקי
סטימצקי
(צילום: FREEPIK)
אירוע השיא של קהילת חובבי הספרים מאז שרשת סטימצקי התחילה במסורת של יריד הספרים, אלפי הלקוחות וחברי מועדון מגיעים ליריד מתוך מטרה להתחדש ולהתרשם מהספרים החדשים שיוצאים בכל שנה לאור. כידוע, ענף הספרים תמיד היה אהוב, אך זכה לתהודה ציבורית רחבה דווקא בתקופת הקורונה שבה הם הפכו למפלט בפני הסגר והשעמום. עולם הספרים הוא עולם מרתק ומתפתח ועדות לכך ניתן למצוא גם בביקוש הגבוה לספרים, בחנויות ובאתרי האינטרנט. יריד הספרים הוא אירוע שיא שמאגד את כל חובבי הספרים מכל רחבי הארץ, ומציע לציבור להכיר לעומק את היוצרים והסופרים שעומדים מאחורי הסיפורים שהצליחו לכבוש את לבבות הישראלים.
לא רק ספרים: גם גולף מצטרפים לחגיגה! היריד המוצלח הוליד שיתוף פעולה מעניין עבור הלקוחות: רשת גולף תציע ביריד, מלבד הספרים הרבים והמעולים, מוצרים לבית שאותם גם ניתן יהיה להשיג במחירים נוחים במיוחד. זה הופך את היריד לאטרקטיבי יותר, ואפילו מתאים יותר למגוון רחב יותר של קהלי יעד שיוכלו למצוא מספר פרטים במקום אחד.
זה הזמן לשריין ביומן את יריד הספרים של סטימצקי יריד הספרים של סטימצקי יתקיים בין התאריכים 30/11-06/12 במטה של משרדי סטימצקי באזור התעשייה לב הארץ בראש העין. ההגעה למקום היא פשוטה, ויש חנייה באזור בעבור החוגגים של היריד. מעבר להיצע העצום של הספרים תוכלו גם לבצע רכישה של ציוד לבית, וזאת בשל פופ אפ ייחודי של מותג גולף. המותג, שנחשב לאחד האהובים בישראל, מציע מבצעים מיוחדים לקראת חג החנוכה, כך תוכלו גם לחדש את הבית על הדרך. זה הזמן לשריין לעצמכם ביומן את יריד הספרים, ובכך להנות מספרים חדשים ביריד של חג החנוכה – ובילוי מהנה לכל המשפחה.