עוגת שוקולד
את עוגת השוקולד אין צורך להציג או להכביר במילים. זו אחת העוגות האהובות ביותר על קטנטנים, ילדים, מתבגרים, מבוגרים וזקנים ברחבי התבל. ולא, זו לא הגזמה בכלל. העוגה הכהה והנימוחה מעניקה ביס מפנק במיוחד, שמשאיר טעם נהדר של עוד. דבר שקורה בכל פעם שהעוגה מסתיימת להם ואז הם מגיעים אלינו במהירות עם בקשה של עוד עוגה... והאמת... שבצדק. אצל הקטנטנים אין צורך בעוגה מתוחכמת במיוחד, היא יכולה להיות עוגת שוקולד פשוטה לגמרי והם עדיין ייהנו לאכול אותה עד הפירור האחרון.
עוגת מייפל
עוגת מייפל היא עוגה בעלת טעמים ייחודיים, עמוקים ומתוקים, בפרט בשל כמות המייפל שמזלפים עליה בתום האפייה. כפי שאתם ודאי יודעים ילדים וסוכר זה שילוב מנצח, ובשל אהבתם הרבה למייפל שאותו הם מכירים היטב מהפנקייק, עוגת מייפל היא לא ספק הצלחה אדירה וטעימה במיוחד. בעוגה הזו נמליץ לכם להימנע מטעמים דומיננטיים יותר כמו שימוש בהל, ציפורן או אגוז מוסקט, שיכולים להיות מאוד מרגשים בעוגה, כיוון שמדובר בעוגה לילדים.

1 צפייה בגלריה
עוגות שוקולד
עוגות שוקולד
עוגות שוקולד
(צילום: pixabay)

עוגת חמאה
עוגת חמאה היא בעלת טעמים עדינים ונימוחים של חמאה, אולי זה נשמע מעט יומרני לכתוב שהקטנטנים אוהבים טעמי חמאה עדינים, אך בפועל מדובר בעוגת ספוג משובחת שפשוט טעים לאכול. ועוד יותר אם הגדלתם לבזוק עליה אבקת סוכר. את עוגת החמאה קל מאוד להכין, היא אינה דורשת הפרדה של ביצים או הקצפה וקיפול. רק להכניס את המצרכים יחד לקערה, לערבב היטב ולהכניס לתנור.
עוגת טורט
לעוגת טורט יש טעם מיוחד, טעם של עוגת וניל שמשולב עם גרידת לימון ריחנית. לא פעם הקטנטנים שנהנים לצפות בהכנת העוגה ולפעמים אף להשתתף בהכנה, תוחבים אצבע קטנה לבלילה וטועמים. זוהי עוגה ונימוחה שממש לא צריכה שום דבר מעליה. הילדים יחסלו אותה גם ככה כמו שהיא – פשוטה וטעימה.
עוגת גבינה
אולי זה נראה לכם שעוגת גבינה מיועדת יותר לחך מבוגר, אך אין הדבר נכון. לא מעט ילדים נהנים מהמרקם של הגבינה האפויה, הטעמים המתקתקים שלה ואם אתם מוסיפים מעליה קצפת הרי זה משובח! ישנן עוגות גבינה שצריך להניח תחתן מגש עם מים רותחים כדי לקבל את התוצאה המיטבית, וישנן כאלו שאפשר להכין בקלות רבה ממש כמו עוגה בחושה – שמים את המצרכים במיקסר, מקציפים לפי הסדר לאט ובעדינות ומעבירים לתבנית. משם לאפייה רגילה לחלוטין בתנור, והרי לפניכם עוגת גבינה שילדים משוגעים עליה.
עוגות שמרים
גם עוגות שמרים במילויים שונים נחשבות לטעימות ומקובלות אצל הקטנים שלנו. כך עוגת שמרים במילוי שוקולד בהחלט תתקבל בשמחה בין אם היא תגיע כעוגת פס ובין אם כעוגה עגולה. חוץ ממילוי של שוקולד, יש ילדים שאוהבים מילוי של תפוחים וצימוקים, לפעמים הם יוציאו את כל התפוחים והצימוקים החוצה, יאכלו אותם בנפרד ורק אז יתפנו לאכילה של בצק העוגה. ישנם ילדים שאוהבים דווקא את טעמי הקינמון, שבעיקר מוכרים להם מדייסות הבוקר החמימות שעימן הם מתחילים את היום.



מוגש מטעם chef-lavan