בעבר, בכדי למצוא חברות הובלות בראש העין שתוכל לבצע את העבודה הדרושה לכם הייתם צריכים להתחיל לחפש חברות שונות, להרים טלפונים, לבדוק את המוניטין של החברות ואת חוות הדעת של הלקוחות שלהם, לברר על משאיות ההובלה שלהם, על יכולת העמידה בזמנים וכיוצא באלה. היום אתם יכולים למצוא חברת הובלות בראש העין בצורה פשוטה, נוחה ומהירה יותר.
למצוא חברת הובלות בקלות ובמהירות
אם אתם רוצים למצוא חברת הובלות בקלות ובמהירות, ואם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מבצעים בחירה נכונה, אתר getmoving.co.il הובלות בראש העין יספק לכם את התשובה.
אתר GetMoving.co.il עובד בשיטה חדשנית למציאת חברת הובלות. באתר כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפתוח מכרז עם בקשה לקבלת הצעות לשירותי הובלות בראש העין, ומיד תתחילו לקבל הצעות מחיר מחברות מובילות באזור אשר יוכלו להעניק לכם שירות ביום המבוקש.
1 צפייה בגלריה
גט-מובינג אתר הובלות
גט-מובינג אתר הובלות
גט-מובינג אתר הובלות
(צילום: גט-מובינג)
כל החברות הללו חתמו על אמנת שירות, כך שאתם יכולים לסמוך עליהן ולהיות בטוחים כי הן יבצעו את עבודת ההובלה על הצד הטוב ביותר. לאחר שתקבלו מהן הצעות מחיר, כל מה שיישאר לכם לעשות הוא פשוט לבחור את הצעת המחיר הזולה ביותר ולהזמין את השירות.
איך להכין את הבית לקראת ההובלה?
לאחר שבחרתם חברת הובלות עליכם להכין את הבית לקראת ההגעה שלה. לא מספיק שארזתם את תכולת הבית בארגזים, כדאי שתבצעו קצת סדר שיקל על המובילים, וגם יאפשר להם להוביל את התכולה של הבית שלכם בצורה בטוחה יותר:
• ארגנו את הארגזים בקבוצות על פי המיקום בו תרצו שימוקמו הארגזים בבית החדש שלכם. כדאי לסמן כל ארגז במספר מסוים, ולאחר מכן לסמן גם את החדרים בבית החדש במספרים – כך המובילים ידעו לאן מיועד כל ארגז.
• עטפו חפצים שבירים בניילון בועות אשר יגן עליהם, ואם יש לכם אפשרות לקחת אותם בעצמכם ברכב הפרטי, עדיף שתעשו זאת.
• רהיטים בעלי מגירות או דלתות נפתחות סגרו בעזרת מסקינגטייפ בכדי שלא יפתחו הדלתות או המגירות בזמן ההובלה ויקבלו מכה בדרך.
• הקפידו להיות מוכנים לקראת בואם של המובילים ולוו אותם עם הנחיות בכדי שיוכלו להעמיס את הארגזים כמה שיותר מהר ולסיים את כל ההובלה עוד באותו היום, בתוך מספר שעות בלבד.
כך תוכלו לעבור דירה בראש שקט, להיות בטוחים כי כל פעולות המעבר מבוצעות באופן נכון ועל ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום, והכי חשוב – תהיו בטוחים כי התכולה שלכם תימצא בצורה מסודרת ויהיה לכם קל מאוד לפרק את כל הארגזים ולסדר את הבית החדש לאחר המעבר אליו, כך שתוך מספר ימים תתאקלמו בבית החדש ותוכלו באמת ליהנות ממנו.