פרויקט בבלי מכיל יותר מ-100 דונמים של פארק וחורש טבעי עם שישה מגדלים שמתחתם נבנה בטעם מרכז מסחרי פסטורלי . הפרויקט נחשב לאחד הגדולים והחשובים בעיר תל אביב.
איפה נמצא פרוייקט פארק בבלי?
הפרויקט ממוקם בשכונת בבלי היוקרתית ונמצא דרומית לפארק הירקון ומספק נוף עירוני מרהיב עבור הדיירים. הפארק מספק מסלולי טיול ריצה ואופניים יפיפיים כך שאפשר לבלות חלק ניכר מהיום בטבע העירוני שנוצר במיוחד עבור הדיירים.
1 צפייה בגלריה
פרוייקטים של מגורים
פרוייקטים של מגורים
פרוייקטים של מגורים
(צילום: FREEPIK)
כיום ישנן ארבע דירות לדוגמא שמכילות את מיטב מאפייני העיצוב העירוני האורבני התל-אביבי והפסטורלי. דירות לדוגמא מכילות בדרך כלל שתי קומות עם שטח מחיה נהדר ומרווח והמגורים שמתאים למשפחות, רווקים, זוגות ולאנשים שפשוט רוצים ליהנות ממרחב גדול ונגיש בעיר תל-אביב וכזה שמשרה נחת ורוגע.
פרויקט פארק בבלי מכיל מרחבים אינסופיים שכיף לגור בהם עם אוכלוסייה מרתקת ייחודית ואיכותית שהופכת את המקום למעין חממה מדהימה של מגורים נוחים בטבע ונוף.
מי עיצב ותכנן את הדירות
את הדירות המרהיבות של פרויקט פארק בבלי עיצבה אדריכלית מנוסה שהציבה בדירות פריטים ייחודיים כמו מיטות עתיקות או מראות נדירות, ופריטי יוקרה של אספנים. הדירות עצמן מעוצבות בייחודיות רבה עם קריצה לדירות פאר במנהטן רק ללא בעיות האינסטלציה והתשתיות שיש בדירות ישנות בתפוח הגדול, הלוא הוא העיר מנהטן.
ואכן בתקופה שבה תל אביב הופכת לבירה שלא נופלת באטרקטיביות שלה מערים אירופאיות גדולות - חשוב שיהיה מיזם חדש כמו פרוייקט בבלי שמספק מענה מרהיב למי שרוצה לגור במרכז ולחוש את הרגיעה של הטבע והאורבניות המשולבים יחדיו ברוך, צבעוניות חיים וטעם טוב.