ישנם בתים בהם ההזנחה היא תוצאה של אגרנות אובססיבית וחסרת שליטה. שני המקרים שונים מאוד, לא רק בסיבות שהביא להזנחה וריבוי החפצים אלא גם במאפייני הבעיה וצורת ההתמודדות איתה. אך אפשר להגיד שלשניהם יש דבר אחד במשותף - על מנת להביא סוף לבעיה, בשניהם יש צורך בעזרה מקצועית. ומה הכוונה עזרה מקצועית? ובכן ישנן חברות העוסקות בתחום של פינוי דירות. אלו הן חברות המחזיקות באנשי צוות ורכבי פינוי על מנת לפנות את תכולת הדירה. באופן כללי זהו השירות שהן מציעות - להפוך דירה מוזנחת ומלאה בחפצים, לדירה מפונה ונקייה. אך למעשה מדובר בשירות די מורכב הנוגע גם למיון החפצים ואפילו שירותים נוספים כמו הדברה ותיקוני נזקים בבית. התקשרו עכשיו לשי שטיקגולד להחזיר את הסדר לבית! 050-7454504
3 צפייה בגלריה
שי פינוי דירות
שי פינוי דירות
שי פינוי דירות
(צילום: שי פינוי דירות)
כיצד מתחיל הבלגן לא כל תופעה של אגרנות וריבוי חפצים היא אגרנות כפייתית. רכישת חפצים מיותרים היא מאפיין ידוע של החיים המודרניים. תמיד משווקים לנו כל מיני דברים ולא נעים להודות, אבל זה לא יוצא דופן שאנו רוכשים דברים שאנו לא צריכים. מבגדים שאף פעם לא נלבש עד כמויות גדולות של נעליים. ולפעמים אלו הם דברים שכן נעשה בהם שימוש בזמנם, אך בסופו של דבר הם עברו לאחסון באיזו פינה. וכך כל שנה כמות החפצים המיותרים שצברנו בבית גדלה ותופחת. לפעמים מרוב חפצים אנחנו כבר שוכחים מה יש לנו בכל הקופסאות והארונות וכל שטחי האחסון של הבית, ופשוט רוכשים עוד כאשר אנו צריכים. וכך מתחיל הבלגן. וכאשר החדרים מלאים בחפצים זה גם מקשה עלינו לנקות אותם. ואם תוסיפו למשוואה את חוסר הזמן, במהרה העניינים יוצאים משליטה.
3 צפייה בגלריה
שי פינוי דירות
שי פינוי דירות
שי פינוי דירות
(צילום: שי פינוי דירות)
בחיים המודרניים רבים עובדים שעות רבות. ולאחר העבודה הם צריכים לעשות קניות בסופרמרקט ולטפל בדברים דחופים. בסופו של דבר לא נותר להם זמן לסדר, ולארגן את הבית. וכך בלי שהתכוונו הבית הופך למוזנח ומלא בחפצים מיותרים. זהו הזמן לפנות לחברת פינוי דירות. במקרים רבים אנו מודעים למצב ורוצים לעשות משהו בנידון. בסופו של דבר ריבוי החפצים פוגע מאוד באיכות חיים שלנו. ואז אנו מחכים לאיזה יום שנטפל בכל, נתחיל מחדש ונארגן את הבית. ומהיום הזה נקפיד לשמור על מנת שהבעיה לא תחזור. זה אמנם נכון שקל יותר לשמור על הסדר והניקיון באופן שוטף, אך אינכם מוצאים את הזמן - כלומר היום הזה שבו תטפלו בבעיה לא מגיע. אם יש לכם איזה יום פנוי, אתם עשויים להתחיל בעבודה אך להתייאש אחרי שעתיים עבודה. במקרים אלו הפתרון המתבקש הוא פנייה לחברת פינוי דירות שתעשה את העבודה בשבילכם. לאחר שהחברה תפנה את כל החפצים המיותרים יהיה לכם יותר קל להמשיך ולשמור על הסדר הניקיון.
כאשר הבעיה היא אגרנות כפייתית במקרה של אגרנים כפייתיים איננו מדברים סתם על ריבוי חפצים וחוסר זמן לנקות ולפנות את החפצים המיותרים. במקרים של אגרנות כפייתית דווקא מושקע זמן רב בהבאת חפצים מיותרים לבית. האגרנות האובססיבית היא בעיה נפשית. ואלו הסובלים מהבעיה מרכזים בביתם חפצים חסרי ערך, חפצים שהם פסולת לשמה. הם ממלאים את הבית עד אפס מקום עד שלפעמים אין מקום לישון ואין אפשרות להתקלח.
3 צפייה בגלריה
שי פינוי דירות
שי פינוי דירות
שי פינוי דירות
(צילום: שי פינוי דירות)
אולי ראיתם בתים מבולגנים ומוזנחים, אך אגרנות כפייתית היא כמה דרגות מעל. האגרנים יכולים לאגור כל דבר ובמקרים רבים זוהי פסולת שנאספה משולי המדרכה או פחי האשפה. אלו אפילו יכולים להיות הצרכים של עצמם בבקבוקים. נשמע מזעזע נכון? זה בהחלט סיפור כואב ולא קל להתמודדות. זה יוצר מצוקה אצל האגרן שאינו מסוגל להיפרד מהאשפה. זה יוצר מצוקה במשפחה ומתיחויות עם השכנים הסובלים מהמפגע התברואתי. בסופו שלד דבר במסגרת הטיפול באגרן יש לפנות את הדירה מהפסולת. מבין כל עבודות הפינוי, פינוי דירה של אגרנים הוא הדבר המאתגר ביותר. אנחנו מדברים על בעיות תברואה קשות, ריח צחנה, מזיקים וטפילים ולבסוף גם קשיים עם האגרן עצמו אשר צפוי להתנגד לפינוי. חברת פינוי דירות היא הדרך היחידה להתמודד עם בית של אגרנים, שלא יהיו לכם אשליות כי ניתן להתמודד עם זה לבד. למעשה הבעיה כל כך חמורה עד שחברות מסוימות עשויות לסרב לבצע את העבודה. במידה וזהו השירות שאתם מחפשים חשוב לפנות לחברה שהצהירה במפורש כי עוסקת בפינוי דירות של אגרנים כפייתיים ושיש לה ניסיון בעבודה רגישה זו. צריכים עזרה עם אגרן כפייתי? התקשרו אלי עכשיו - 050-7454504
לאחר הפינוי מתגלות תוצאות ההזנחה כאשר החפצים נערמים בכמויות אין שום אפשרות לנקות את הבית. חללים שלמים עשויים להיות חסרי אפשרות גישה ואתם לא באמת יודעים מה קורה בפנים. לכן אין זה מפתיע שלאחר פינוי כל החפצים מתגלות התוצאות של ההזנחה רבת השנים. יכולות להיות בעיות של חלודה, בעיות של משקעים שומניים קשים להסרה, דלתות שבורות וטיח מתקלף. כאשר הכוונה היא להשיב את איכות החיים, לא ניתן להשאיר את הבעיות הללו ללא מענה. אינכם צריכים לחפש חברה נוספת לטפל בבעיות הללו. אם בחרתם נכון, תוכלו למצוא חברה אשר מעניקה שירותים עם ערך מוסף. הם יוכלו לטפל ברבות מהבעיות ואתם תיהנו מהיעילות של פתרון לכל באמצעות חברה אחת.