אבל החדשות הטובות הן שבעשורים האחרונים יותר ויותר ישראלים מוצאים את האופציה להשקיע בנדל"ן במדינות אחרות שאינן ישראל, כאפשר אופציה טובה וראויה היא יוון. מדינה ים תיכונית ידידותית מאד לישראלים ומקום שנעים וכיף להשקיע בו.
בכול הנוגע אל נדל"ן ביוון חשוב לדעת ושאם פעם היה מדובר בקניית דירות בלבד הרי שהיום אפשר להשקיע גם בדירות ובתים פרטיים וגם בדירות נופש, מלונות, בתי אבות חניונים ובכל נכס נדל"ני אפשרי.
יש לא מעט סיבות לכך שישראלים בוחרים לבצע השקעת נדלן ביוון. הנה כמה מהן:
מחירי נדלן הרבה יותר זולים דירות באתונה או ביוון בכלל נחשבות הרבה יותר זולות עם מחיר אטרקטיבי יותר, כך שמי שקונה אותן יכול לגייס הון עצמי ללא משכנתא או פשוט לקחת הלוואה בריבית נמוכה מהבנק.
1 צפייה בגלריה
נדל"ן ביוון
נדל"ן ביוון
נדל"ן ביוון
(צילום: FREEPIK)
שקט נפשי - נכס ביוון יספק שקט נפשי בנוגע לפנסיה ולעתיד ויהיה נכס שאפשר להשתמש בו בעת הצורך. כיום לא מעט אנשים חוזרים ובאים מיוון בצורה קלה זאת משום שמדובר במדינה אשר קרובה אלינו כשעה וחצי טיסה, אפילו קרובה יותר מאילת. לכן מגורים ביוון או קיומה של דירה יכולים לספק גם מקום מגורים וגם השקעה נוחה.
תשואה גבוהה - נכס ביוון מניב תשורות גבוהות בשל השכרת נכסים לסטודנטים, למשפחות, לרווקים שחיים באתונה או באיים ובכך קבלה תשואות גבוהות עם חיסכון ממשי בעלויות.
דירות זולות יותר - רבים קונים נכס במחיר זול ועוד שערכו של הנכס עולה ועולה ובכך הם מבטיחים שתהיה להם הכנסה קבועה לשנים הבאות.
לסיכום נכס נדלן מניב הרבה יותר ונגיש יותר מישראלי, לכן רבים בוחרים לבצע השקעת נדלן באמצעות מומחים בתחום באופן בטוח ויעיל.