אנשי ראש העין יודעים בריאות מהי וגם הם כמו כל שאר הארץ נדבקו בטרנד מגשי הפירות שניתן לראות בכל מקום. הם טעימים, טריים, באים טוב לכל אחד וממלאים את כל מי שאוכל אותם באנרגיות. אז איך בוחרים את מגש הפירות המושלם, ומהם היתרונות שלו? את הכתבה הזו כתבנו בדיוק עבורך.
1 צפייה בגלריה
מגש פירות
מגש פירות
מגש פירות
(צילום: פרי גנך)
הקינוח הכי מתוק ובריא שיש
כולם אוהבים קינוחים מתוקים, אך שוקולד, גלידה, עוגות ופנקייקים גורמים ללא מעט רגשות אשם, בטח כאשר מנסים לשמור על המשקל. קינוח בדמות מגש פירות בסוף ארוחה או בכלל בתור מתנה לאדם אחר אהוב, היא הדרך המושלמת לומר שאוהבים. הקינוח הטרי אהוב על כולם, אם הוא חתוך היטב ומעוצב באופן מעורר תיאבון הוא הופך לקינוח המושלם. עם מגשי פירות ראש העין, תושביה והסביבה יכולים להיות בטוחים שהקינוח יהיה מנצח.
אילו יתרונות יש למגש הפירות?
מגשי פירות טומנים בחובם המון יתרונות לעומת קינוחים אחרים, הנה העיקריים שבהם:
בגלל הטריות – מגש פירות הוא הדרך הטובה ביותר לתת מתנה בריאה וטרייה. כאשר בוחרים בעסק שבוחר בעצמו את הפירות הטריים ביותר הדבר מורגש ביותר כאשר המגש מתקבל קר וטעים.
בגלל הטעם – כולם אוהבים פירות, ואם אדם לא אוהב פרי מסוים הוא בטוח יאהב אחר. כל אחד יכול למצוא לעצמו את הפרי אותו הוא מחבב במיוחד כמעט בכל מגש, במידה והוא מספיק מגוון.
בגלל הבריאות – פירות ממריצים, נותנים אנרגיה ומספקים סוכר טבעי וויטמינים החיוניים לבריאות.
ומה עוד כדאי לדעת?
רגע לפני שמבצעים את ההזמנה כדאי לוודא שהמקום פועל על פי כללי ההובלה בקירור של משרד הבריאות. כמו כן, מומלץ לוודא כי הפירות טריים, שיש מגוון רחב של פירות בכל הצבעים והטעמים ושניתן להוריד או להוסיף למגש הפירות עוד פירות מתוך מבחר קיים. בנוסף, מאוד מומלץ לוודא שהמשלוח עומד בזמנים, שהחלוקה מתבצעת במקום אליו רוצים לשלוח את מגש הפירות וכי המחיר מותאם לממוצע בשוק זה.
הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה - 10% הנחה ברכישה באתר
למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.