14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - הצד התעסוקתי מתבהר לטובה. אתם חושבים על ללמוד, לנהל או כיצד להפוך לעצמאים. במישור האישי: אתם שואפים לצדק, נותנים את הלב ושוב לא מקבלים צדק...אמתי. במישור המשפחתי והחברתי: במקרה זה אתם צריכים לדעת שבסוף תקבלו בחזרה את מה שתעניקו לאחרים. במישורים רגשיים ואישיים: אתם שואפים שבן/ת הזוג י/תלמד להעריך אתכם כראוי. אתם מרגישים בדידות למרות שאתם בזוגיות המחייבת את שני הצדדים. זה הזמן לקחת אחריות על חייכם ולא לדחות החלטות חשובות כי הדרך לשיתוף פעולה עוברת דרך הייעוץ האישי.
מזל שור - השבוע יזוזו דברים הקשורים למכירות, עסקים וליוזמה ברוכה שמעברה רווחים ערכיים וכספיים. הטיפול במשפחה יהיה בראש מעינכם, בשבועות הקרובים עליכם להתאמץ יותר כדי לממש ציפיות מתחום הזוגיות. זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם בגלל העובדה שאתם ניצבים בפני התחלות חדשות שגובלות בסגנון חיים חדש. גם בעבודה יהיה עליכם לעמול קשה כדי להגיע להכרה אליה אתם שואפים. הטיפ השבועי - נראה כי עליכם לערוך חשבון נפש והתבוננות מעמיקה על חייכם עד כה. הטיפ השבועי - שימו לב, הדומיננטיות שלכם מעמידה בצל את בן/בת הזוג שלכם.
מזל תאומים - השבוע תהיו קשובים לעצמכם ולצרכיכם ופחות לאחרים וזה כבר טוב. אתם נוטים להיות אימפולסיביים יותר מהרגיל עם סף סבלנות מאוד נמוך. יתכן כי העומס במישורים כספיים לא ברור ומלחיץ. הגיע הזמן להאט את הקצב ולהתמסר גם לתחביבים וגם לתכניות מגרה ששכבו המון שנים. אתם שלווים ומאוזנים ומעוניינים לשמר את הקשר/ים היקר/ים לכם מכל, כך גם כלפי ילדיכם. אתם מתעניינים בגורלם של בני משפחה. שמועות הקשורות לקנוניה נקשרים אליכם וזה מעורר אצלכם ספקות לגבי אמינותן. הזמן לייעוץ אישי לשם חילוץ מתקיעות.
מזל סרטן - בימים הקרובים אתם צפויים לשינויים משמעותיים בחייכם. יהיו כאלה שיעברו דירה או שיעשו בה שינוי, אחרים ישתלבו במסגרות לימודים והכשרה, הפנויים יגלו את הצורך לחזור לקשר הקודם. אנרגיות חיוביות יעזרו לכם לבסס את הקשרים החברתיים בעיקר במקומות עבודה ותעסוקה. בעיה כלשהי תגיעו לכלל פתרון. תגיעו למסקנה שפרידות מבן/ת מבחינתכם... לא באות בחשבון. השבוע תבינו שכל ירידה הייתה לצורך עליה. הזמן לגרש מחשבות שליליות הקשורות לעבר ולחסימות מכוונים של אנשים צרי - עין. שכנים ישדרו לכם קינאה ויפנו לכם את הגב.
מזל אריה - השבוע אתם משפחתיים במיוחד וצמאים למגע של חום ואהבה. הקרבה למשפחה ולילדים נחוצה וחשובה לכם. אתם מרצים אחרים... במקום לעמוד על רצונכם הנסתר. תקופה מעולה לקידום עצמכם בתחומים שונים כולל בלסדר את מגירות המחשבה והעבר. אתם עורכים בדיקות גופניות וחלק מהן שוב מבטלים למועד מאוחר יותר. הגיע הזמן להעז לומר לבן/ת הזו את הסיבות להתנהגותכם המרוחקת. ספרו שאתם זקוקים לרוח גבית ולדעת שיש על מי לסמוך – רגשית וערכית. הפתעות קטנות הקשורות לעזרה, כמו הסכמים תביעות ודרישות יעשו לכם את השבוע.
מזל בתולה - מפנה חיובי יפתיע לטובה. זה יכול ללבוש צורה של סכום כסף שיגיע לכם ממקור ידוע או כזה שלא חלמתם עליו. אל תמהרו להוציאו על צרכים מידיים. אתם מצליחים להתגבר על זיכרונות העבר ומניחים להם בספריית הזיכרון והזמן. יש בכם רצון לחדש את מעגלי החברים ולמצוא את הדרך למצוא כתף ומשענת של אהבה. הקידום האחרון יציב ומעניק לכם תחושת ביטחון. במסגרות שונות: אתם לא מעזים לדרוש יותר ממה שמגיע לכם. שכנים ישדרו לכם קינאה ושוב יפנו לכם את הגב.
מזל מאזניים - השבוע המחשבה שלכם צלולה ורעננה וללא טרדות מיותרות. תוכלו ליהנות סוף סוף מעיסוק בתחביבים ופשוט ליהנות מהחיים. אתם קורנים ומקרינים זאת לסביבה. זהו עיתוי מצוין לשיווק עצמי ולראיונות לחפש וליצור עבודה מקורית משלכם. השתדלו לא להיגרר למאבקי כוח ולשלטון. מבחינה בריאותית תוצאות הבדיקות תקינות. מישהו מקשה עליכם ואינו מוכן לשתף פעולה כדאי לחשוב על דרכים לשכנע ולהסביר את עמדתכם. הטיפ השבועי: עסקו יותר בספורט כשיטה לניקוי הראש מטרדות היום-יום. רומנטיקה ואהבה: אתם מתרפקים על זיכרונות שמחים על מנת ולצנן... געגועים.
מזל עקרב - לא מזמן עברתם משבר של איבוד דמות יקרה וחשובה. במקביל אתם עוזרים לאחרים ומוכיחים שכשאתם מקבלים אהבה אז אין חזק ממכם בעולם. השבוע עליכם להתאמץ במיוחד כדי להוכיח את היכולות לממונים עליכם. בקרוב תוכלו לבוא בדרישות לקידום ולהעלאה במשכורת. מומלץ להשקיע בחיזוק יחסיכם החברתיים אך הפעם הקשיבו לאינטואיציה שלכם בבחירת חבריכם. הטיפ השבועי- הקפידו על תזונה נכונה ומאוזנת מכיוון שיתכן שהתקופה הקרובה תהיו רגישים מבחינה בריאותית, השתדלו גם להימנע מהוצאות גדולות מפני שהמצב ימשיך להישאר דחוק גם בחודשים הבאים.
מזל קשת - הפופולאריות החברתית שלכם בנסיקה למעלה ויש לכם את אפשרות הבחירה. אם תרצו להיענות תוזמנו למפגשים חברתיים ולאירועים משפחתיים. קיימים מכשולים ומהמורות בזוגיות מהסיבה שתחום זה נזנח על ידכם לאחרונה. אתם מפגינים את חכמתכם ואת יכולת השכנוע הטבעית עד כדי שתוכלו למשל לשכנע את הרב להתפלל אפילו בכנסיה. אתם מודאגים ממצבו של אחד מילדיכם. גלו סבלנות כלפי משפחת בן/ת הזוג או כלפי בני דודים. תנסו לעודד אחיינים ככל האפשר. הטיפ השבועי- אל תטאטאו בעיות מתחת לשטיח- חפשו יועצים חכמים.
מזל גדי - השבוע העניינים בעבודה עלולים להשתבש כתוצאה מהתפתחות בלתי צפויה שתאט את הגשמת הציפיות. תחום הלימודים או תחום הדורש החלטה. אתם חורגים מאופייכם הנוח עד כדי שדברים הנאמרים סביבכם מעצבנים אתכם. שכנים ישדרו לכם קינאה ושוב יפנו לכם את הגב. אתם ממשיכים לקבל עזרה מגורם אותו אתם מעריכים ומכבדים. הזמן לייעוץ אישי ממוקד מטרה. דמות מן העבר תצוץ לה בפתאומיות ותנסה למשוך את תשומת לבכם. הפתעות נעימות מכוון הילדים והאחיינים. אתם מקבלים מחמאות מפתיעות או מתנות, או... שניהם גם יחד.
מזל דלי - ההתחברות למשפחה ובמיוחד לילדים תסב לכם סיפוק הדדי. חוסר היציבות הכלכלית יוצרת מתחים וויכוחים בבית. טיפ: תנסו להתקרב אל המושכים בחוטי הקשרים כדי שתקבלו מעמד יותר גבוה בסולם התעסוקה. נהגו בהם בגובה העיניים כלפי חבריכם לעבודה וזה כולל גם את החוסמים ואת השונאים שלכם. הפנויים והמחפשים אהבה ורומנטיקה חייבים להתפשר...כי כבר גיליתם מזמן שהעקשנות והעמידה על העקרונות בצורה פנאטית מחסלים כל קשר שהתחיל ללבלב. אל תקשיבו רק להקשיב לעצמכם אלא רצוי לחפש יועצים כדי לסלק מדרככם את החסימות והעכבות.
מזל דגים - האינטואיציה וההתחברות לפנימיותכם תסייענה בפתרון בעיות בזוגיות עד כדי שתקבלו בחזרה את ההובלה. הפנויים צפויים להכרות המחדשת כוחות. הטיפ השבועי: רצוי לאמץ גישה מלאת יוזמה ומרץ לתסריט חייכם- לשנה הקרובה. אתם מעשיים מאוד ומצליחים לפתור בעיות שהתעוררו בקרב ילדיכם. המשימה אינה קלה אך החוסן השכלי והעמידות שלכם ינצחו. למרבה הצער בן/ת הזוג לא יהיו פתוחים לשינויים. בשבועות הקרובים אין שיפור כלכלי על כן עד אז...מומלץ להמשיך ולהדק את החגורה ולרסן את הדחף לנפח הוצאות. שמרו על בריאותם ועל תחום היופי.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.