14 צפייה בגלריה
הורוסקופ
הורוסקופ
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - פגישה עסקית תתפתח לכיוון בלתי צפוי ופותחת בפניכם מחדש אפשרויות רבות. קחו יוזמה הקשורה לילדים ועזרו להם קצת להתקדם. אתם בדרך הנכונה בהקשרים חברתיים וגם בהקשרים אינטימיים. האנרגיה שלכם פשוט כובשת לבבות ואתם מצליחים להדביק אחרים בהתלהבות שלכם. המועסקים: אל תחששו מן העובדה שאנשים מסוימים לא ממש מפרגנים לכם. התמקדו באלה שחושבים כמוכם. מזל והצלחה בתחומים רוחניים כמו גם במקביל לגבי תחומי יצירה שהמון זמן צעדו במקום. היו מעשיים ופעילים בנוגע ליעוד ולהצבת מטרות ותתפלאו לראות כמה מהר הן מתגשמות!
מזל שור - מצב רוחכם יקרין השבוע יציבות לצד עצבות הקשורה לעבר. זכרו: משמעת עצמית ושליטה נפשית היא הדרך המחברת בין מטרות סתמיות למטרות נשגבות. המחשבות נעות בין עבודה, אהבה ולבין תכנונים מטורפים לחופש ששוב לא יגיעו לכדי מימוש. למועסקים: בעבודה מכשילים אתכם לאחר שנוצרו שינויים ומינויים חדשים. לחסרי העבודה: לא די בכך שתמצאו עבודה עם כסף אלא גם שתהיו מרוצים עד מעבר לצפיות. הלב יתקתק בגלל מחשבות שלא מניחות לכם מפני שמתקרב מועד כלשהו המסמן משמעות לקשר חשוב שהיה לכם... בעבר.
מזל תאומים - תחושת הבדידות עדין מכרסמת, למרות זאת אתם ממשיכים להתמיד בעשייה ובכול מקום בו רוצים אתכם בתחומי תעסוקה. אתם משתלבים יפה בתחומים רבים. מי שהחליט על לימודים עשה את הדבר הנכון ומי שלא- יפסיד. יתכן שבדרך למימוש מטרותיכם תתקלו בכמה מכשולים ועם אנשים שינסו לטרפד אתכם. בגדול: אתם באמצע הדרך בין היציאה מן המשבר הכלכלי ובין הקפיצה קדימה בתחום הקריירה. ידיעה טובה תרגש אתכם כולל גם שתעורר תקווה בנושא... רומנטי כלשהו. אחד הילדים ימלא אתכם בגאווה אבל בעוצמת הדעתנות שבאישיותה/ו.
מזל סרטן - במישור החברתי תסבלו מדחפים הגורמים לכם להתרחק מהכלל. אתם עדין כועסים על בן/ת הזוג. אל תחשדו בנאמנות בן/ת הזוג. נושא הכספים עדיין יתפוס מקום חשוב גם עם יתחשבנו אתכם או יעבירו ביקורת כליכם לגבי ההוצאות השוטפות. כאמור השגרה בלתי נסבלת עד כדי שהזוגיות שלכם נעדרת כבר הרבה פחות...רגש. הקשר היחידי שנותר הוא 'ההרגל…' ואתם מאוכזבים. בעקבות זאת אתם חשים קצת כמרומים. עד כה חייתם באשליה שהעניינים יסתדרו מעצמם. זו טעות כי סוף סוף הבנתם שבזוגיות חייבים שני הצדדים להשקיע.
מזל אריה - אתם עסוקים בעבודה ולדעת המעסיקים מתפקדים נהדר. מצד שני יש מי שתופס טרמפ עליכם וינסה בכל דרך אפשרית לנצלכם. כדאי שתלמדו מהר לומר 'לא' לכל מיני חברים הרוצים לספר לכם סיפורי רכילות על הבוסים. אנשים סביבכם רגילים לטוב לב, לנדיבות ומעבירים ביקורת לא נכונה לגבי פזרנותכם, הזמן לשים לכך גבולות. כאריות אמתיים עליכם להתחבר השבוע עם האני האמתי ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: מרץ, נדיבות, התמדה ניהול, חן וקסם אישי – ובעצם כך תמשכו אליכם את 'אנרגיות - המזל'.
מזל בתולה - מרקורי שיצא מזמן מנסיגתו, יעניק לכם השבוע את היכולת להבין את המניעים לקנוניה מצד אלה שלא הבינו אתכם נכונה. המשפחה הקרובה תעניק לכם את הכבוד שנגרע מכם, במהלך החגים שחלפו. תחום העבודה יהיה במרכז העניינים. לאחר שהסביבה הקרובה יצרה כלפיכם קיפוח מתמשך, תחושה שהעיבה על חיי היום יום, היא תשנה את כוון הרוח להערכה. מומלץ להקדיש מחשבות לתכנון הימים הבאים, מפני שהאביב הוא הזמן שלו חיכיתם והוא יהווה בפניכם 'כמקפצה ממוזלת' גדולה-קדימה. זה הזמן המתאים לקבוע ייעוץ טלפוני בנוגע לבעיות.
מזל מאזניים - אתם מקבלים התנצלות בדרך עקיפה. לאלה שלא מצאו מקום עבודה, חכו ותופתעו לשמוע על מציאת קצה חוט חיובי בהקשר חשוב זה. הפנויים: המישור הרומנטי תקוע באופן זמני. לנשואים מחכה הפתעה חיובית מכוון בן/ת הזוג, מצד שני תגלו לאכזבתכם שיש אינטרס מאחורי ההפתעה. מרבית השעות יועברו במבט אל זמן עתיד ושאלות כבדות משקל יעסיקו אתכם, בעיקר בנוגע ליקרים לכם. איבדתם אנשים קרובים ממש לא מזמן והחששות הבריאותיים מוחשיים. הסירו דאגה מליבכם שכן התקווה במישורים כספיים וערכיים כבר בצבצה כשבוע לאחר הפסח.
מזל עקרב - הקסם בו ניחנתם יניב מגון הצעות עבודה שמתוך אחת מהן תימצאו את הקפיצה לה אתם מחכים. הבעיה תהיה באיזו עבודה לבחור ובינתיים אתם ממשיכים 'להתגלגל' עם הכסף. סימנים ברורים להתאוששות ממשבר קשורה למישהי יקרה לכם שאיבדה את אושרה. אתם מחפשים לבנות קן מחודש או חדש. אויבים שחיפשו אתכם בפינה יפחיתו את הכעסים או הקנאה כלפיכם. היזהרו והתרחקו מרכילות הקשורה לממונים או לבעלי הכוח. נקיפות מצפון על שום שאתם לא מבקרים אנשים מבוגרים וזה גם קשור... לימי זיכרון הכמעט נשכחים.
מזל קשת - למרות ענני חוסר הוודאות של החיים יש לכם פתאום מרץ ואת הזמן בלהתחיל לטפל בנושאים חדשים. טיפ והמלצה: התחילו במשהו אחד ואחר כך תקבלו את התיאבון להמשיך במקצה השיפורים הגדול יותר. הקשיבו לאינטואיציה בהקשר דמות מן העבר, מובטח לכם שהיא לא שכחה אתכם. הזמן לתת את הדעת בנושאים הקשורים למשפט, ירושה, כספים, זכות אבות ולזכויות המגיעים לכם-במישרין או בעקיפין. הודעות חבר/ים מייל וואצאפ מעוררות בכם תקווה וממלאות אתכם באדרנלין מחודש ומרענן. השבוע הוא הזמן היותר מתאים לפנות לייעוץ אישי.
מזל גדי - הבדידות הזמנית לא כול כך משפיעה עליכם. אור חדש עוזר לכם לראות את הטוב בכול דבר רע. סודכם הוא שאתם משלימים עם גורלכם האמתי על ידי עשייה ברוכה. זה הזמן לבטא את היצירתיות שניחנתם בה, כדי לצקת תוכן מקורי בעבודתכם. טיפ: אל תלכו בנתיב נדוש שכולם פוסעים בו אלא תסללו דרך וחשיבה ללמידה, תעסוקה וליוזמה אישית וכך תצליחו הרבה יותר מהרגיל. הגורל משחרר כמות גדולה של אנרגיה שאתם פחות משתמשים בה לפעילות ספורטיבית, לבילוי, לכתיבה ולשמירת קשרים חשובים, קרוב אל הלב.
מזל דלי - הרקיע מביא בכנפיו מזל וסימני הצלחה לעוסקים בתחומים שמטרתם להביא פתרונות מזור ורפואה לזולת. למרות הקשיים המגבילים אתם מסתדרים בנושא הכספים ומוצאים מקורות הכנסה טובים. אתם מצליחים בחיים החברתיים ומצליחים למקד את הזולת סביב האינטרסים האישיים שלכם. סוף סוף את מצליחים לשחרר משהו מעברכם שהטריד את מצפונכם והפריע לכם מאוד. בגדול: אתגרים חדשים שאיתם אתם מתמודדים בהצלחה מרובה גורמים לתחושת סיפוק ואופטימיות ולתשומת לב מפרגנת כלפיכם. שמרו על מצב רוח יציב והכול יזרום כעל פני נהר צלול ורגוע.
מזל דגים - הכישרון המניפולטיבי של אנשים ספציפיים עלול להכניס אתכם לצרות עם בני משפחה קרובה או מול חברים לעבודה ולבעיות באופן כללי. טיפ: ספרו בפתיחות ובכנות על הרגשות האמתיים המציפים אתכם מעת לעת. התחושה שפשוט לא מבינים אתכם ואת הרגישויות שלכם. הסיבה היחידה שבגללה אינכם קמים והולכים ממקום העבודה ומכול מקום מלחיץ אחר, זו הפרנסה ומלחמת הקיום התמידית שלכם. הזדמנות שחמקה מידכם הקשורה לכספים עדין לא עוזבת לכם את המוח. אל דאגה בקרוב אתם עולים שוב על דרך המלך ברוב התחומים החשובים.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.