14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - השבוע אני לא ממליץ על מהלכים שייחשבו יותר מאוחר כשגויים במטרה לסיים עם מקום העבודה הנוכחי. במקביל, מי שהיסס לגבי לשלוח קורות חיים, עליו לחפש בכול הכוח ולכמה מקומות והכי חשוב לעשות זאת ראשון/ה לפני כולם. משמעות חיי הרוח נראית לכם כצפוי כנהורה וכמתגמלת. הזמן לצאת ולחפש את שלוות הנפש. אתם שואבים השראה ישירות מהכוחות העליונים. הפנויים: חפשו אחר הזיווג המתעכב, אף אחד לא יעשה זאת למענכם. אתם מתוחים, שמרו על... מוצא פיכם בעיקר מסוף השבוע וגם הלאה.
מזל שור - למרות המלחמה והקור שאתם שונאים... בין יתר הדברים, תגלו את כוחכם בתחום התעסוקה והעסקים. האופטימיות ממלאה באנרגיות של עשייה. אני ממליץ שתחשבו גם על האינטרסים האישיים ולא רק על 'למות בשביל אחרים'. במסגרת... זו אמסור טיפ: הציעו את אהבתכם רק למי שמשקיע/ה בכם, אוהב/ת אתכם ושלא מוכר/ת אתכם בשביל עשר אגורות בשוק הפשפשים של החיים. הגיע הזמן לסמוך רק על עצמכם, אתם בשלים לחשוב על כיוון פריצה בלימודים ובקריירה. טיפ: קחו את החיים ברצינות בנוגע ללימודים, לאהבה ולנושא המגורים.
מזל תאומים - אתם חסרי מנוחה ואנרגיות זאת ולאחר הטלטלה הרגשית האחרונה. זהירות: תחושה מוטעית ביחס לקשרים רופפים מהעבר עלולה למשוך אתכם לעבר טעות החוזרת על עצמה. אתם עובדים במלוא המרץ כדי להדביק את קצב החיים התובעני. כספים יגיעו ממקורות ידועים וטובים. לא להסס לעסוק גם באמנות ובשוק העבודה גם יחד. הנשואים: ממליץ על השקעות באהבה ובנתינה למי שבאמת אוהבים אתכם, למשל העניקו... לילדים במקום לאנשים זרים ומרוחקים. תקבלו איתות מפתיע ומעורר תקווה ממקור ממנו אתם רוצים חיבה וקידום.
מזל סרטן - אתם עוברים שבוע קשה מכמה בחינות. בן/ת הזוג שבבית עדין לא רואה את החיים דרך העיניים שלכם וממשיך/ה לדבר בשני קולות. טיפ: התעלו על עצמכם, הזמן להתנסות במשהו שאף פעם לא עשיתם. הזדמנות למצוא מקום עבודה חדש. אתם מהססים לגבי מקומכם בתחום הקריירה. טיפ: לעשות את המקסימום מבחינת החיפושים אחר עבודה. לרומנטיים: מעבר לקשת בענן יופיעו סימנים רומנטיים להם חיכיתם. ויכוחים רבים בקרב המשפחה המסרבת למכור נכסים רגשיים וחומריים. מומלץ לדעת יותר על אנשים לפני שאתם בוטחים בהם. זה הזמן לחפש ייעוץ אישי בנושאי רכוש וחובות של אחרים כלפיכם.
מזל אריה - תחושת הבדידות מכרסמת. אתם לא מצליחים לתקן את דרכיה של דמות אהוב/ה. טיפ: כדאי ליזום מהלכים רציניים כלפי בן/ת הזוג ומובטחת לכם ההצלחה. היחסים עם הסביבה הקרובה נתקלים בקשיים המוכרים והידועים. הפנויים רגשית: משמעות האהבה תכה בכם בכול כוחה כתוצאה מגעגוע לבן/ת הזוג. טיפ החורף שלי: שמרו על בריאותכם הכללית וספציפית מקורונה. בעבודה תקבלו סיוע מחברים אשר רוצים את טובתכם. תנו יד לאלה שהוכיחו נאמנותם כלפיכם וגם הפגינו אכפתיות כלפיהם כתודה.
מזל בתולה - שבוע סוער גם מבחינת מזג האוויר וגם מבחינות רגישויות חברתיות - בעבודה או בתחום המשפחתי. הפנויים ימצאו שזה הזמן הרומנטי האופטימלי מבחינתם. בסוף השבוע מומלץ לצאת מן הבית ולהתאוורר, זה יעזור מבחינה נפשית ולצעדים עתידיים כלכליים בדרגת התכנון והמחשבה. בימים אלו תחושו כי עגלת הנשואים מושכת יפה וכחוצה גבולות שהיו כבלתי ניתנים למעבר, רגעים טובים גם לפנויים רגשית. צפו להפתעות בוואצאפ ובכול אמצעי התקשורת כולל מחמאות לרוב. כספים יגיעו בזמן. הצעות שלהן אתם מחכים - מתעכבות. טיפ: פיתחו את הלב וגם את... הכיס.
מזל מאזניים - שבוע מבולבל אפילו...יותר מיובל המבולבל. תחושת הבדידות מכרסמת לאור הצפייה למועד ב' של יחסים חדשים או מחודשים בתחום הרומנטי. בכם בתוך הקשר הנוכחי. טיפ: להתרחק מהבית ככול האפשר, על מנת לסדר את הראש ואת הלב. אל תבזבזו זמן לתקן דברים קטנים ומתישים. השבוע תיראו טוב וגם תשמעו כך. נוכחותכם תתגלה במלוא קסמה. יתכנו הצעות רומנטיות מצד בן/ת הזוג בטעם שלא חוויתם מזה זמן רב. ההתנגדות... לקשר תצטמצם עד כדי שיתאפשרו מגעים משפחתיים הדוקים. פנו לייעוץ דחוף בענייני כספים ויחסי אנוש.
מזל עקרב - השבוע אתם צפויים לפתיחה חיובית ולהזדמנות חדשה. אתם מנסים לעזור למשפחה אבל הנושא הביורוקרטי יהווה בעיה, אך לא לאלה שיש להם עצבים חזקים. תהיו במיטבכם בתחום הקריירה, למשל אם תבקשו עבודה חדשה תגיעו ליעדכם ללא בעיה. סימן טוב בתחום המשפחה: מדובר 'בגישור זוגי שקט'...בין פערים מנטאליים רומנטיים אשר עד כה חסמו ולא אפשרו לכם להצליח. אירוע משמח המקרב למעונכם. אתם מתבקשים לחוות דעה לגבי סכסוך של אחרים, לדעתי יהיה כדאי לתת לשלום בית צ'אנס כי הפעם זה עשוי להצליח.
מזל קשת - אתם מרגישים כנשלטים על ידי כוח ורודנות. אתם שונאים זאת ופוחדים להשתחרר מזה. אתם קוראים לכך בטעות 'אהבה'. יש לכם המון לעשות השבוע ואתם שוב דוחים דברים וסידורים. משהו יזוז לטובה בתחום הכספים. הצעה לעשות משהו שאתם רוצים מזמן, קחו בחשבון את טובת הילד/ה. פשוט אל תבצעו משהו בכוח, בסופו של דבר הכול יסתדר לכם. הקריירה: קחו הכול בקלות ובאיזי, לא לפחד לומר לבוס או לבן/ת הזוג מה אתם חושבים. חלומות החוזרים על עצמם שולחים לכם סימנים ותזכורת.
מזל גדי - השבוע אתם שואפים להתחלק עם כל מי שרק תיפגשו בדרככם, עקב כך תזכו למחמאות ולחיבה - ותירקם ידידות חדשה ומועילה. הצעת עבודה אחרת או סיכוי לקידום במקום הנוכחי. טיפ: דחו עסקאות האמורות לקבוע את מיקומכם הגיאוגרפי - לא לחתום על חוזים רדודים מבחינתכם, בדקו אותם היטב. בסוף השבוע הנוכחי אתם שואפים לצאת וליהנות. אינכם מסוגלים לסיים דברים כראוי, אל פחד שכן במהלך השבוע הבא תחושו נפלא. כספים יגיעו ממקור מפתיע, או ידוע. הזמן להזמין לכם ייעוץ מקצועי דיסקרטי טלפוני בכול שטחי החיים.
מזל דלי - אתם מצליחים לעמוד על הרגליים מבחינות רבות בעיקר בתחום היחסים שמחוץ למערכת וגם במסגרות עבודה ועיסוקים אחרים. קשה לכם לעמוד על דעתכם וזו סיבה לבדוק למה זה קורה לכם בדיוק. משקעים רגשיים נעלמים מדרככם. הרגשות מופנים לעסוק בהיגיון יותר מאשר ברגשות. דחפים לנקמה מנקרים לכם במוח אך אין בכוחם להניע אתכם ממטרתכם. כספים המגיעים לכם ממקורות אנוש משפחתיים מתעכבים ועלולים להרעיל לכם את הנאות השבוע. טיפ השנה: אל תצפו מאדם להחזיר לכם אהבה אם אף פעם הוא לא קיבל אותה.
מזל דגים - אתם מתקבלים למסגרות שונות ובכללם גם לעבודה או לקידום שחיכיתם לו המון זמן, באי-שקט בולט. אתם מבטיחים לעצמם לקום מן ההריסות ולעשות קצת למען עצמכם. אתם מגיעים למסקנה שקל להתחיל מלחמות אך קשה לסיימן. מישהו ילהיב את דמיונכם בנוגע להשקעות שונות- חשוב להיזהר. שישי שבת- אתם מתוסכלים במישור התקשורתי הלוקה בחסר. בימים ראשון ושני תיהנו מכושר החשיבה והלימוד. זה אומר שכול תא אפור במוחכם ירשים עד כדי שיעריכו לטובה את דעתכם.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.