14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - בעקבות מה שקורה בגבולות, לא ממליץ על מהלכים במטרה לסיים עם מקום העבודה. משמעות חיי הרוח נראית לכם יותר נהורה והמתגמלת. פשו אחר אהבת החינם ולהשתתף בהסברה. אתם מתוחים, שמרו על מוצא פיכם בסוף השבוע. בקרוב תגלו את כוחכם בתחום התעסוקה והעסקים. אני ממליץ שתחשבו גם על האינטרסים האישיים שלכם ולא רק על אחרים. במסגרת זו הציעו את אהבתכם רק למי שמשקיע בכם ולא באלה שמוכרים אתכם בעשר אגורות ...לאחרים. התקועים רגשית - פנו לאנשי מקצוע ולהתייעץ לגבי מה שיקרה.
מזל שור - רמת הרגשיות שלכם מוכפלת כלפי המשפחה ובטחונה. למרות שלא חיפשתם זאת, אנשים מתעניינת בכם במישור המקצועי. נצלו הזמן ליציאה לשם חילוץ עצמות ונפש. כספים מגיעים ומאזנים את חשבון הבנק. אתם עוברים שבוע קשה מבחינות רבות. בן/ת הזוג שבבית עדין לא רואה את החיים דרך העיניים שלכם. טיפ: התעלו על עצמכם להבין שעל מנת להגיע למשהו שלא היה לכם אף פעם, עליכם לתת לשם כך כפי שלא נתתם את עצמכם מעולם. תיפול לידכם ההזדמנות למצוא מקום עבודה חדש ממש בקרוב.
מזל תאומים - אתם מאוד בלחץ מהמלחמה ומראותיה. הכסף מגיע ומשחרר לחציכם הידועים. חסכו לטווחים ארוכים יותר מאשר תכננתם תחילה. אל תתבוננו על העתיד מבעד למשקפיים ורודות מדי - תחשבו עם הראש ולא רק עם הלב. הזמן 'להתנקות' מעצם ההתקרבות לחברי ולמשפחה. אתם חסרי מנוחה ואנרגיות זאת ולאחר הטלטלה הרגשית האחרונה. זהירות: תחושה מוטעית ביחס לקשרים רופפים מהעבר עלולה למשוך אתכם לעבר טעות החוזרת על עצמה. הנשואים: ממליץ על השקעות באהבה ובנתינה למי שבאמת אוהבים אתכם - למשל העניקו... לילדים במקום לאנשים זרים ומרוחקים.
מזל סרטן - לאור מה שקורה בגבולות אתם מתכננים לשנות משהו בסיסי בחייכם, מובטח לכם שהדמות הקרובה תעמוד מאחורי ההחלטות הללו. התרחקו מהימורים ומעיסוקים המאופיינים בספונטאניות, באם תצליחו בכך תמנעו את חורבנכם החומרי והרגשי. המלחמה מזעזעת אתכם מאוד, דמעות של אחרים ינגנו על מיתרי ליבכם שימשך לעזור ולהזדהות. אתם חדורי הרגשה לקום ולעשות משהו בכדי לשבור את מעגלי השעמום. הכמיהה לנופש ולספורט מתגברת. האנרגיות העצורות שלכם שואפות להתפרץ ולהשיג למענכם הישגים בתחומי הרגש והקריירה. טיפ: קחו את החיים ברצינות בנוגע ללימודים, בריאות ואהבה.
מזל אריה - השבוע אתם מאוד סובלניים ונינוחים. יש לכם המון זמן לחלק בין חבריכם הרבים. בעקבות זאת תקבלו יחס חם מכוונם. אנשים שיבואו אתכם במגע ייהנו מעוצמתכם 'הקולית' והמרגיעה. הפתעות נעימות הקשורות לבני המין השני. טיפ השבוע: לא להתחפר, צאו לבלות ולהשתתף באירועים משמחים. דמות אהובה עדיין משפיעה עליכם מבחינה רגשית גם לאחר שנאלצתם להיפרד ממנה. קידום או הבטחות הממונים מטרידים את מנוחתכם. אתם מאוד מתקשים להחליט אם לתת את הסכמתכם לקשר מחייב או להיפרד. הקשר עם ההורים יתהדק.
מזל בתולה - אתם חושבים לעשות משהו עם החיים שלכם ורוצים לסגור על לימודים גבוהים או על התמקצעות מהירה. הביישנות הטבעית עדיין מפריעה לפרוץ מסגרות. אתם מחפשים עזרה ומרגישים שלא מבינים אתכם. עצלות זמנית פוקדת אתכם. רגשות עצורים כלפי בן/ת הזוג מעכבות את האושר הבין זוגי. קחו את הזמן ביחס להחלטות ללמוד, כדאי לברר קודם כל באם אתם נמשכים למקצוע בו אתם חפצים. האנרגיות העצורות משתחררות לכיוונים רגשיים. כספים עדיין מתעכבים, אך יגיעו בזמן. בריאותכם חוזרת לאיתנה. התערבות בני המשפחה מונעת מריבה גדולה.
מזל מאזניים - היו השבוע הוגנים כלפי אלה שהרעיפו עליכם אהבה כי אין לכם סיבה מוצדקת להיות מצוברחים. ריב פעוט יגיע לידי הבנה בראשית השבוע הבא. הזמן לפעול ביוזמה משותפת בנושא התעסוקה על מנת לפרוץ את מעגלי חוסר המזל והכישלון. יש אנשים המפריעים לכם במישור העבודה. הזמן להשכין שלום בכול דרך אפשרית: בעבודה, במשפחה ובחיי הזוגיות. אלה שלא מצאו את דרכם במסגרת הנישואין יסבלו בצל הקשר הקיים. למחפשים קשרים מחייבים: הזדמנויות חדשות בהקשרים חברתיים ואישיים עומדות לנחות לכם באמצע החיים. פנו לייעוץ אישי.
מזל עקרב - אתם מתנדנדים בין אופטימיות ולבין פסימיות. כולם מוכנים לתת לכם יחס חם. הפנויים: לא להתייאש, בסוף השבוע תחזרו אל עצמכם. יצבו את זווית ההסתכלות כלפי האהבה. תחושה של אין אם מי לדבר עלולה ליפול על הזוגות הנשואים. הזמן לחפש עצה טובה דרך ייעוץ מקצועי. אתם מרעיפים אהבה על כולם. הסימפטיה שתקבלו תבוא במיוחד מכיוון הילדים הרעבים תמיד למגע ולחום. האישה שאתכם או החברה ייהנו ממנעמיכם הזורמים ברוך ובהתלהבות יתרה. התרחקו מהימורים. אתם רוצים לקום ולעזוב את העבודה אך מצד שני אתם יודעים שהאחריות כלפי המשפחה רובצת על כתפיכם.
מזל קשת - מצב הרוח שלכם מגיע לשיא חדש. הנשואים שבכם: אתם פועלים למען שלום בית. לכם הרווקים או הפנויים אני צופה מהלכים ברוכים אשר יקדמו את החזרה המחודשת למישהו שהיטיב עמכם בעבר. למחפשים להתקדם ולפרוץ את מעגלי הקריירה נכונה הפתעה נעימה. אנשים שלא נוהגים להחמיא לכם יעשו זאת בימים הקרובים. אל תמעיטו בערכה של ביקורת הבאה מן הלב. השקעות ישנות יתגלו כטובות ומועילות. התרחקו מהימורים מוגזמים מידי, בכול תחום ועניין. הנשואים שבכם יזכו למעט נחת בחיק המשפחה הקרובה.
מזל גדי - בניגוד לפסימיות שאפיינה אתכם בשבוע שעבר, אתם חשים שבקרוב תגיעו להגשמה בנוגע לתעסוקה ולהכשרה. הרבה לא מסתדר לכם, בעיקר מבחינה רומנטית. אתם מרגישים באינטואיציה שלכם לגבי פרידה קרובה. יתכן וניתן יהיה להציל משהו. אתם נחושים לבצע את המוטל עליכם ועושים זאת על הצד הטוב ביותר. בסביבה הקרובה ובמקומות עבודה יחמיאו לכם. קסמכם האישי ירשים ויכבוש. תקבלו סימנים מהממונים בדבר העלאת שכר או בנוגע לקידום מנהלי קרוב. כוחות מחודשים מנתבים אתכם לסלוח. החשים כתקועים בתחום האהבה צריכים לפנות לאנשי מקצוע ולהתייעץ.
מזל דלי - איתותים חיוביים מהתחום הרומנטי יהבהבו באופק באור ורדרד. הפנויים: זה לא הזמן לצניעות יתר, פיתחו את הפה ואת הלב והכול יסתדר לבסוף. השבוע תיטיבו לתכנן את סוג הבילוי. מסיבה שתיקלעו אליה במקרה, תוליד קשרים חדשים ומבטיחים. הורידו דאגה מתחום העבודה והכספים שכן תתוגמלו כראוי. תחושה שאתם רוצים להגיע מהר לקניית דירה דוחפת אתכם לתכנן צעדים כלכליים חדשים. השבוע אתם רגשניים ולא רוצים להיות לבד. רגש לא מוסבר יידחף אתכם אל זרועות הרחמים של הסביבה הקרובה. נסו שלא לתת לזה לקרות.
מזל דגים - אתם מאוד בלחץ מהמלחמה ומראותיה. מצב כוכבי טוב השבוע, נצלו זאת שכן ייקח הרבה זמן עד שיופיע מצב נהדר שכזה. האינטואיציה, כושר השכנוע, הקסם האישי והעוצמה שתפגינו יתקבלו הכי יפה שרק אפשר. כספים המגיעים לכם יגיעו לפתחכם. מישהו ינסה להוציא מכם את המיטב בנוגע לתחום האומנותי ולתחום המיסטי. השבוע תדעו מי החברים האמתיים שלכם, זאת ובמידה ולא תצליחו לרצות אותם כרצונם וכהרגלכם. אתם נדרשים להחליט בעניין מכירה, קנייה או השכרת נכס הקשור לתחום הנדל"ן - הפשרה 'מהצד המעוניין' תהיה הוגנת ורווחית, לכו על זה.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.