אין ספק ששולחן החג יראה אחרת השנה, לאור הסגר. אז אמנם לא נארח או נתארח, אבל בהחלט מותר לנו, ואף רצוי, לסיים את הארוחה ולהתחיל את השנה החדשה במשהו מתוק. הנה כמה הצעות:
רשת רולדין מציעה קולקציית חג מפנקת. בין מגוון הקינוחים אפשר למצוא עוגות דבש קלאסיות ומסורתיות ובנוסף שלל ורציות נוספות של עוגות לחג, ביניהן: מרנג אספרסו נוגט - פיננסייר שקדים, מוס נוגט שוקולד, מרנג קפה ופרלינה; סנט הונרה - שטרוייזל, ביסקוויט קרמל, קרמו וניל, שונטי שוקולד לבן ופרופיטרולים במילוי קרם פטיסייר מצופים בקרמל; רויאל לוז- ביסקוויט אגוזי לוז, מרנג צרפתי, פרלינה ומוס שוקולד; דבש טאטן תפוחים - עוגת דבש הפוכה תפוחים קרמל ואגוזי מלך.


6 צפייה בגלריה
רולדין, עוגת מרנג אספרסו
רולדין, עוגת מרנג אספרסו
רולדין, עוגת מרנג אספרסו
(יח"צ)

קונדיטוריית ביסקוטי מביאה קולקציית עוגות וקינוחים בשילוב סמלי החג. בין העוגות: עוגת דבש קלאסית עם קראמבל שקדים, עוגת דבש וריקוטה, פאי ברולה דבש, עוגת קרם גבינת מסקרפונה ומנגו עם אינסרט של עוגת דבש וקראנץ שמרים בזיגוג קראמבל ודבש.

6 צפייה בגלריה
ברולה דבש בביסקוטי
ברולה דבש בביסקוטי
ברולה דבש בביסקוטי
(צילום: בועז לביא)

ברשת הקונדיטוריות עוגות דה לה פה משיקים עוגות שמנת לחג, ביניהן עוגת כוורת של פקאן ודבש, מרמלדת תפוחי עץ ועוגת דבש בחושה עם אגוזי מלך.
6 צפייה בגלריה
דה לה פה, עוגת כוורת
דה לה פה, עוגת כוורת
דה לה פה, עוגת כוורת
(צילום: יקי אפטר)

תירוש כרמל, מהמותגים הוותיקים, המוערכים והמצליחים ביותר בשוק הישראלי ואורח קבוע בחגים, מגיע אל השולחן בתפקיד חדש: סדרת קינוחים טעימים וייחודיים, פרי שיתוף פעולה קולינרי עם השף אבי ביטון. קולקציית הקינוחים כוללת שלושה קינוחי פרווה: עוגת תירוש כרמל - Take of על הקינוח הנוסטלגי - עוגת תפוזים בחושה שבמרכזה מיץ תירוש כרמל, ח'לבס תירוש כרמל - המתכון החדש של ביטון מורכב מסולת ותירוש כרמל ומוגש בצורת קוביות, רפאלו תירוש כרמל – כדורי שוקולד לבן, תירוש וקוקוס עם אגוז לוז במרכז. את הקינוחים תוכלו למצוא במעדניית "סוליקה".

6 צפייה בגלריה
עוגת תירוש כרמל של אבי ביטון
עוגת תירוש כרמל של אבי ביטון
עוגת תירוש כרמל של אבי ביטון
(צילום: אפיק גבאי)

אם מתחשק לכם קינוח אחר, ברשת גולדה יצאו במהדורה מוגבלת של פרלינים בטעמים שוקולד לבן פטל, שוקולד מריר נוגט עם קרם קרמל ושוקולד חלב בייגלה מלוח. הפרלינים מגיעים לצד ק״ג גלידה במארז מהודר וחגיגי עם רוטב לבחירה.

6 צפייה בגלריה
מארז חג של גולדה
מארז חג של גולדה
מארז חג של גולדה
(יח"צ)

חברת מרס, ענקית הממתקים הבינלאומית, מחליפה את הבונבוניירה המסורתית בבקבוק חגיגי המכיל את מגוון חטיפי השוקולד האהובים של מרס: Snickers, Bounty, Milky way, Dove, Teasers ,Twix ,Mars בגרסת מיני.
ואיך אפשר בלי יין לחג. "שותים טוב - עושים טוב" הוא מיזם של יקב הרי גליל אשר חבר לחברת המשקם והעביר את ייצור מארזי החג למתפרה הגלילית של החברה. חברת המשקם מספקת מסגרת תעסוקתית לכ-3,000 עובדים עם מוגבלויות פיזיות, נפשיות, חושיות, קוגניטיביות וחברתיות. במסגרת שיתוף הפעולה עם המתפרה הגלילית, יציע היקב מארזי חג המשלבים יין בזנים שונים ומפה שנתפרה על ידי עובדי המשקם. במסגרת שיתוף הפעולה ימכרו ארבעה סוגי מארזים: מארז רוזה – המארז יכיל יין רוזה מסדרת גליל ומפה בצבע ורדרד, מארז מרלו – המארז יכיל יין מרלו מסדרת גליל ומפה בצבע אדום, מארז קברנה סוביניון – המארז יכיל יין קברנה סוביניון מסדרת גליל ומפה בצבע בורדו ומארז סירה - המארז יכיל יין סירה מסדרת גליל ומפה בצבע סגול.

6 צפייה בגלריה
יין ומפה יקב הרי גליל וחברת המשקם
יין ומפה יקב הרי גליל וחברת המשקם
יין ומפה יקב הרי גליל וחברת המשקם
(צילום: מנחם רייס)

יקב רמת הגולן מרחיב את סדרת ירדן היוקרתית של היקב ומשיק לראשונה ירדן קברנה פרנק מבציר 2017 שהתיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. היין יבש ובעל ניחוחות של פרי אדום בשל, פטל, תות עץ ודובדבן לצד תבלינים ופרחים. לקברנה פרנק גוף מלא, רענן וארומטי והוא מתאים למגוון רחב של מנות כמו למשל סטייק צרוב, עוף מעושן, חציל צלוי או קארי פטריות.
רשת 'בנא משקאות' משיקה בבלעדיות בישראל BORGO SOLE ROSE, יין רוזה מבעבע מתקתק ומעודן בעל ארומות עדינות וניחוחות של מי ורדים. היין המיוצר ביקב DECORDI המוכר באיטליה, בעל מתיקות עדינה, פירותי ומרענן עם אחוזי אלכוהול נמוכים – 5.5%, המבוסס על ענבים ותמציות ייחודיות של מי ורדים.