14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - החגים הסתיימו, בעקבות חשבון נפש נוקב אתם מגלים שהתסכול הגדול שלכם נובע מהקשר הרומנטי אותו אתם סוחבים בלב זמן רב. בגדול תבינו שקשה לכם לחתוך קשרים רגשיים. הזמן לנקוט באמצעים ולהשקיע אנרגיה על מנת להשתבץ בחברה. תהיו מאוד מרוצים וזה הזמן לחשוב על לימודים או על הסבת מקצוע, הדבר ישפר את מעמדכם במקום עבודתכם ואת ביטחונכם האישי. התחום הרומנטי תקוע מזה הרבה זמן- הזמן לפנות לקבל עזרה מחברים או מיועצים מקצועיים. יוזמה של בני משפחה תאפשר לכם הזדמנות חדשה ועזרה.
מזל שור - באופייכם הוא שאתם לא אוהבים המולה סביבכם ולהתערבב, החגים שאבו אתכם להשתתף בכול ההמולה ואתם נושמים לרווחה שזה נגמר. חזרתם לשגרה. התחילו בלהעניק יותר תשומת לב לנפש העדינה המחלקת אתכם את החיים. טיפ: מנעו מצבים של לדרוש נאמנות או אהבה בכוח. קשרים עם אנשים ששנים לא יצרתם איתם מגע. תתאכזבו לגלות כי אנשים השתנו ושלא כשהיו. אתם הנשואים או המחויבים רגשית: זה לא הזמן להיפרד אפשרי לשנות ולהמתיק גורל רק צריכים לדעת איך עושים זאת היטב. אתם מוכרחים להשתתף באירוע.
מזל תאומים - החגים הסתיימו ואתם משדרים עסקים 'כרגיל'. הנושא השבוע הוא הקנייה או המכירה של כלי רכב או דבר יקר אחר קשור אליכם, או אל המקורבים. אתם סוחבים לא מעט זמן - פחד נטישה. הורידו חשדנות, תנו צ'אנס לאהבה. טיפ: אל תפנו את הגב לארבע המשוכות שיעמדו בדרכך והן: האהבה, הקנאה, השנאה והידידות, טפלו בעצמכם ובאהבתכם הטוטאלית. זאת אומרת בהתמכרות הרגשית שלכם-לכול דבר. אתם מתחילים להבין שרגיעה שכלית לצד עזרה דרך ייעוץ אישי תחלץ אתכם מנוסחת התקיעות הארוכה, המעגלית והמייגעת.
מזל סרטן - אתם מצליחים להעז ולשחרר רגשות לגבי בדידותכם גם אם אתם בין אנשים וכעטופים באהבה. הווידוי הזה יקרב ביניכם ולבין דמות חשובה. התסכולים בדבר פרידה ייעלמו בעקבותיו. החגים גרמו לכם לחשוב על הדרך לשם פריצה כלכלית. חבר/ה ובני משפחה יעזרו לכם לעבור משבר שיתברר ככאב מיותר. אתם מודאגים ממשהו הקשור: לרישיון, חוזה, מכירה קניה, השכרה או שיפוץ מבנה קיים. אתם מרגישים שאתם צריכים להשקיע כפליים בתחום הקריירה. לפני שאתם נוקטים צעד דרסטי במישור הבין-זוגי כדאי לשקול את המצב ביסודיות.
מזל אריה - זהו, נגמרו החגים והאקשן מתחיל. השנה מתחילה ברגל ימין. אווירת הסתיו מושכת לבצע חשבון נפש מעמיק לגבי הסיבות לחסימות שגרמו לכם להיעצר עד כה. בריאותכם צריכה להיות על הפרק. טיפ נוסף: אל תקריבו את השנים היפות ביותר למען אחרים גם אם הם מאוד חשובים לכם. אתם ניצבים בין שני ברירות ומבולבלים, האחת אם לפתח את הקריירה והשנייה לפנות לאהבה ולתלות המוכרת... בבן/ת הזוג. זה הזמן היותר מתאים לספורט קבוע שיעזור לכם לשפר את הגזרה החיצונית ואת מצב בריאותכם הכללי.
מזל בתולה - השבוע בעבודה: חוסר סיפוק עצמי. טיפ לסוף שבוע: תחסכו לעצמכם ריב גדול באם תצאו לבלות או אפילו סתם סביב השכונה. השעות היותר מתאימות לכם הן שעות הערב המוקדמות. הגיע הזמן שלא תתעצבנו, תשפטו אחרים מבלי לבדוק את מקור הבעיה. כמובן שללא קבלת עצותיי: הצעות הפשרה שוב נופלות על אוזניים אטומות. המצב הכוכבי מעיב על כול דבר בו אתם נוגעים. האי-שקט הזמני הנקשר בתחום הקריירה ובתחום הבין אישי-רומנטי... שגורם לכם לבלבול, כאילו אינכם יודעים לבחור בדלת הייעוד המתאימה והנכונה.
מזל מאזניים - ההצגה חייבת להימשך, דחו את מועד פתרון בעיית הקידום, היא תבוא אל פתרונה...בעצמה. במישור הרגשי: אל תתנו לקנאים ולמנופחים בגאווה להוריד לכם את מצב הרוח. אתם פועלים למען מישהו שזקוק לעזרתכם, דבר שעשוי להסב לכם אושר. בנוסף חלק מבני המזל עדין מרגישים לבד ללא עזרה חיצונית וגם לא מכוון בן/ת זוג. אתם מאמינים במעסיקים וזה גורם לסיפוק כמו ''הגענו למקום הנכון''. צעדים ראשוניים לטובה בכול הנוגע ליחסים קרובים ואינטימיים. הדביקות בשטח הרומנטי תמשיך לתסכל. מישהו שרוצה לעזור יצור קשר.
מזל עקרב - השבוע יש לברר מה הגורם לגישה העוינת כלפיכם מצד אחד העובדים. אתם מעניקים עזרה לחבר/ה קרוב/ה. יש בכם מחשבות על הסבה מקצועית או ללמוד ויתכן שגם לשנות את מקום העבודה הנוכחי...מתי שהוא. אגב אסור לכם לעשות צעד כזה ללא תיאום עם ההיגיון הקר. אזהרה: אתם עלולים לעמוד על שלכם יתר על המידה. ענייני הכספים תקועים להם היכן שהוא אבל אין לי ספק כלל שבקרוב תצאו מן הבוץ התובעני הזה. עניינים משפטיים יתקדמו לטובה, אבל הדרך לפתרון הבעיות... עדין לא קצרה.
מזל קשת - אתם עם עודף אנרגיות שלאחר החגים. זה שבוע כמו טלנובלה טורקית... שבה אתם עלולים להרוס את מה שבניתם בעמל רב- אז לשיקולכם. הימנעו השבוע מלעשות שטויות רומנטיות משום שהם תפורים על אופייכם התקשורתי וההרפתקני. במקום לקוות שמישהו ינחש מה שאתם מרגישים, התחילו לדבר ואפילו שימו על הכתב תיאום ציפיות במיוחד כשמדובר בעבודה, אהבה או במסגרת המשפחה. בעוד 4 ימים... שיגרת החולין מופרת ובמקומה אתם מופתעים לגלות שאתם מושכים אליכם משיכה ואהבה. אתם מתקשים למצוא עיסוק מתאים. הזמן לחפש יועצים טובים.
מזל גדי - לאור בדידותכם בחוגים שונים אתם שמחים שהחגים הסתיימו. סוף סוף אתם עם עצמכם. כעת יש לכם לא מעט הזדמנויות להתבלט השבוע וכדאי שלא לפספס אף אחת מהן. הידע המעשי שלכם והקסם האישי פועלים גם הם במלוא העוצמה. טיפ קטן: אפשרי לעשות הכול ביחד, כלומר: גם להגשים וגם להקדיש ליקרים וגם לקיים את הגשמת החלום לעצמאות ולאי תלות. קחו פסק זמן וחישבו על לצאת לבלוי מהנה ואפילו גם לנופש מהמם אחר. היזהרו מכול צורה של רוגז במקומות עבודה. מצבכם הכללי ישתנה לטובה.
מזל דלי - השבוע בא לכם לגשת למישהו שאין לו בושה ולומר לו את מה שיש לכם יישר בפרצוף. ברוח נועזות זו אני ממליץ על שבעבודה תעזו להראות כמה אתם שווים. אי הבנה בנושאים שבינו לבינה נדחקים יותר זמן לקרן זווית ולחדר הכביסה שבראשכם, הגיע הזמן לפתוח את הכול. עדיף לפתור בעיות בדרכי שלום או לחלופין בלמצוא הגנות משפטיות מתאימות. בתחום הרומנטי אתם מתקשים להבין את הכמעט התעלמות אותה אתם חווים מזה הרבה זמן, כמו גם את היחס המתנדנד והלא עקבי.
מזל דגים - השבוע נופלת בידכם ההזדמנות להתאוורר ואתם יוצאים לבילוי מהנה, בעקבות זאת תתגעגעו לאהבה ולימים רומנטיים שחוויתם בעבר- וזה מהווה מבחינתכם ''כתיאבון מחודש שהחל עם האכילה''. יסתבר שהמקום שמעבר לקשת בענן עדין מחכה ממש כמו פעם בנערותכם הרחוקה. בתחילת השבוע תתמלאו בהמון אנרגיה ותבקשו להוציא לפועל תכניות חדשות. היזהרו רק שלא לקפוץ מעל ההיגיון שכן אתם עדיין מושפעים ממצב כוכבי מעורפל כך שעדיף שתפעלו בזהירות רבה פן תיכשלו במעשיכם. אתם נתקפים בכעסים מול המזייפים לכם רגשות והמתעלמים מלהביע את האמת שבראשם.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.