14 צפייה בגלריה
הורוסקופ
הורוסקופ
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - הנושא הכלכלי יעלה על הפרק ויחייב אתכם להשתדל להוציא מעצמכם את המקסימום. אהבתכם החצי אפלטונית תחשוף את פניה, מציע לבדוק אותה דרך ההיגיון ופחות עם הלב. החלטות לעזוב עבודה ידחו כדי לחזק את מיקומכם הערכי במקומכם הנוכחי. אתם מסרבים לתת לאחרים להכתיב לכם את הדרך לאושר. הזמן להוכיח להם מספיק חכמים לדעת שההצלחה פירושה רק מה שאתם רוצים באמת. שימו לב: האהבה מתחמקת לכם בין הידיים רק בגלל שאתם נותנים יתר על המידה 'ומשורש - הנשמה'. הזמן לייעוץ אישי.
מזל שור - אתם נלחמים על זכותכם לדבר ולהביע את שעל ליבכם בכול תחום בו אתם מקופחים רגשית. לקראת הפורים אתם צפויים להיסחף בכמה מובנים: ההתרגשות לקראת החג, ומצד שני נבוכים לקראת מפגש עם דמות שאתם לא הכי רוצים... לפגוש. אתם מתרגשים משביב תקווה בתחום הקריירה. מומלץ שלא להיסחף לאשליות ביחס לעבודה. כספים המגיעים לכם ישחררו לחצים. מגעגעים למזלות: שור, תאומים, מאזניים, קשת ודגים. דמות מסוימת מתחום הקריירה עוצרת אתכם מלהתקדם ועובדה זו מעכירה עד כדי שאתם לוקחים זאת הביתה.
מזל תאומים - אתם דואגים למשפחה ודוחים דברים אחרים. פורים יעבור לכם כמעט מבלי שתרגישו... במקום זה תהיו עמוסים בסידורים, עבודות ניקיון ובכל דבר ששואב מכם את מירב... הכוחות. בנוסף מישהו/י שכאילו דואג/ת מנסה להתקרב ואין לכם כוח לשתף פעולה. קשה לכם להתמודד עם הצד התעסוקתי העוין שם אתם מזהים קנוניה 'המתבשלת' נגדכם מבלי יכולת לדעת איך להגיב. דרכים רבות מוצעות לכם במישור הרומנטי אך אתם נעולים על דמות שלא יוצאת לכם מהראש. הזמן לדאוג לעצמכם במישורים בריאותיים ואסטטיים. הפתעה מהווטסאפ או מהפייסבוק.
מזל סרטן - לאחר החודש השלילי שגרם לכם לתקלות רבות, זה שבוע שיחזיר לכם חלק מהביטחון. אם קיבלתם החלטה לצאת ולנצל את מזג האוויר הוציאו אותה אל הפועל מבלי להסס גם אם זה על חשבון מישהו הלוחץ אתכם מאוד שלא לעשות זאת. הפתעות צפויות בתחום הקריירה. רגעים יפים בחברת בן/ת הזוג. אחרי חג הפורים תמצאו שעליתם על דרך המלך בנוגע לתעסוקה. הזמן לשקול לפנות לייעוץ אישי בנוגע לפתרונות ובראייה נכונה לזמן עתיד. שמחה בלב במקום בו אתם פוגשים משפחה - ואחיינים.
מזל אריה - אתם מתרגשים מנגיעות האביב על עדן החלון והשמיים הפתוחים. אתם דואגים לחשוב במשפחה וזה דוחה דברים אחרים שעל הפרק. אתם לא אוהבים לעשות זאת אבל כדאי לעשות ספירת מלאי של חפצים כי אולי יש אי-אלו שאפשר להיפרד מהם לתמיד. בקרוב אתם מנצחים בדיונים אודות סכום כסף המגיע לכם. אירוע חשוב מלחיץ. שאלת המיליון דולר שלכם קשורה לצפייה להחלטה לגבי גורלכם המקצועי וגם לגבי עסקה שלה אתם מקווים ומחכים שתצא אל הפועל. הזמן לחזור לפעילות ספורטיבית ולטיפוח היופי.
מזל בתולה - השבוע האביבי טרום חג הפורים עושה ויעשה לכם טוב. צפו להפתעה בתחום הרומנטי, היו מוכנים אליה כי מרוב בהתרגשות אתם עוד עלולים לשכוח לומר את המילים שבלב. הזמן להסרת חסינות וסודיות לגבי דברים ששמרתם עמוק בפנים- המון זמן. יש לכם דאגה לגבי המשך הקריירה ומרגישים כתקועים אבל הדאגה המרכזית שלכם היא סביב הילדים ולקשור אליהם במישרין או בעקיפין. הזמן לחפש את חברים ישנים ובני משפחה שאולי שכחתם מאחור. הודעה חשובה עומדת להגיע והיא תשפיע לטובה על תחום הקריירה.
מזל מאזניים - שבוע של הימורים רגשיים משוגעים בסגנון 'פקין אקספרס', אתם רוצים להעז, קצת להסתכן וגם צמאים לאהבה בנוסח ''הכלה מאיסטנבול'. האדרנלין לקראת חג החג המתקרב ממלאה אתכם בתקוות נסתרות וגלויות כאחד. התקררות האהבה ממשיכה להדאיג אתכם ואתם לא יודעים איך להתגבר על הקשר הקיים ועל הגעגוע לקשר קודם. צפו ליחס מכוון הממונים שכן אתם נאמנים מאוד ובעלי יוזמה. הפתעה בנוגע לדמות מהעבר. טיפ: אל תדחו דו-שיח שבינו לבינה למחר כי זה עלול להיות מאוחר מדי. הזמן לחזור לספורט.
מזל עקרב - מצב הכוכבים השלילי פסח עליכם במידה גדולה אך נשארתם מבולבלים בעיקר במישורים הקרובים אל לבכם. מוזר מבחינתכם שאתם צריכים להתרחק כדי לגלות כמה עמוקה אהבת הצד השני. זכרו שלא כדאי לעזוב מקום עבודה לפני שמוצאים אחרת. הרגשות נתונים לשיפור הקשרים הרומנטיים. שמרו על איזון נפשי למרות שאתם לא מאמינים שיהיה... טוב במישורים רגשיים מול בן/ת הזוג שאתם אוהבים. הזמן לשמור על משקל נכון. ניסיתם הכול על מנת לשפר את הזוגיות ולא הצלחתם, אולי תבדקו גם קצת את עצמכם?
מזל קשת - האביב המהול בהתרגשות ובהכנות הילדים לקראת החג יזמן לכם ימים שישחררו את רוב המועקות שבחייכם. בנוסף - משהו טוב יקרה לכם לאחר סוף השבוע הקרוב בתחום הארגוני, הקריירה או הכספים או הסידורים. הזמן להפסיק לעשן או לשמור על משקל... נכון. הרווקים או והפנויים יפנו לחפש את אהבתם, למרות שכביכול אין זיווג באופק. הנשואים מרגישים כתקועים בסבך רגשות ובבלבול, למרות שהקשר חזק במובנים 'משפחתיים' ורווי בדאגה הדדית. הפנויים: הזמן ליוזמות ולהפעלת הדמיון היצירתי שלכם בתחום ההיכרויות. הזמן לסגור על ייעוץ אישי.
מזל גדי - אתם מתרגשים מנגיעות האביב על עדן החלון והשמיים הפתוחים. על רקע השלווה הזאת בריאות בן/ת משפחה קרוב/ה עדין מדאיגה אתכם וגוזלת לכם את מרבית הזמן ותשומת הלב. השבוע אתם מאוד חשדנים אבל משתדלים שלא לריב עם הפוגעים בכם - מזה המון זמן. הודעה משמחת מכוון הילד/ה בקשר ללידה או הריון או לגבי הצלחה ושיפור בלימודים. תנו צ'אנס לחברים הרוצים בטובתכם. לאלה שעובדים ומצפים לקידום, או אלה שלא עובדים יצפו להזדמנות למצוא את מבוקשם – ממש בקרוב.
מזל דלי - הפנויים שביניכם מצליחים להתבטא נכונה עד כדי להפוך לקסם מהלך על שתיים. לקראת החג - חברתית ומשפחתית אתם נעים בין חיוך על השפתיים ולבין מרירות ישנה, ידמה שהמלחמה על ''ריבת- הכספים'' המתוקה יצרה... מריבה על אגו וכבוד. סידורים אחרונים לגבי רכוש משפחתי יוצרים חיכוכים מיותרים, אך לאחר החג תבצבץ תקווה מחודשת. בריאות בן/ת משפחה קרוב/ה עדין מדאיגה. כעסים מופנים לדמות מבני המשפחה בנוגע להשתמטותה מחלקה בנטל. במישורים החברתי והרומנטיים תזכו לאהדה ולאהבה ממש כמו הכול התחיל שוב... מההתחלה.
מזל דגים - האביב עושה לכם טוב. משהו רגשי השאיר בליבכם 'סימנים כחולים' של כאב. אתם נלחמים על זכותכם לדבר ולהביע את כול שעל ליבכם. הצעות להשכין שלום בתוך המשפחה גורמות לכם ללחיצות שאין לכם הסבר בדוק ומובן. שמרו על מקום העבודה הנוכחי, זה לא הזמן לעזוב לטובת מקום אחר. במישורים חברתיים ואישיים יחזרו הדברים אל מקומם, אווירה נינוחה תחזור אל נחלתכם. יתכנו מהלכים לקידום, או להתקדמות לעבר עבודה נוספת וטובה יותר. הזמן... להחליט. הזמן לקצת ספורט. אביב שמח מראש-ממני...

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.