1 צפייה בגלריה
יוכי פנחסי אדיב ואבי גבאי. צילום: באדיבות מטה פנחסי אדיב
יוכי פנחסי אדיב ואבי גבאי. צילום: באדיבות מטה פנחסי אדיב
יוכי פנחסי אדיב ואבי גבאי. צילום: באדיבות מטה פנחסי אדיב
הוועדה המוניציפאלית של מפלגת העבודה קיבלה החלטה לתמוך ביוכי פנחסי אדיב לראשות עיריית ראש העין: "יוכי תהיה ראשת עיר מצויינת. היא דוגמה למנהיגות צעירה שצמחה בעיר עם תשוקה לשינוי פני העיר, איכות ויכולת מקצועית מוכחת".
מפלגת העבודה החליטה להכריז השבוע על תמיכתה במועמדותה של יוכי (יוכבד) פנחסי אדיב לראשות העיר ראש העין. במפלגת העבודה מספרים כי הם בחנו את כל המועמדים והגיעו למסקנה שד"ר פנחסי אדיב הינה המתאימה ביותר לעמוד בראשות העירייה.
מקורבים לפנחסי אדיב אומרים כי "לא מן הנמנע כי הבחירות בראש העין יביאו למהפך שאפשר לכנותו גם היסטורי, מאחר ומעולם לא כיהנה אישה בראשות העיר".
במהלך הפגישה בין השניים נרשמה לחיצת יד חמה וחיוכים הדדיים.
יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי: "אני שמח וגאה להכריז על התמיכה שלנו בד"ר יוכי פנחסי אדיב לראשות העיר ראש העין. יוכי היא מנהיגה צעירה עם ניסיון עשיר באקדמיה והיכרות מעמיקה עם מערכות השלטון הארצי, שיכולה להוביל את העיר לשינוי גדול".
ד"ר יוכי (יוכבד) פנחסי אדיב, המועמדת לראשות העיר: "ברצוני להודות למפלגת העבודה ולעומד בראשה, מר אבי גבאי, על תמיכתם בי. אני בטוחה כי תמיכה זו, המצטרפת לתמיכת התושבים, תחזק עוד יותר את מעמדנו ותבטיח כי נעמוד במטרה המרכזית שלנו - לחולל שינוי בראש העין. זהו שינוי שתושבי העיר זקוקים ורוצים בו כל כך. חבריי, שותפיי ותומכיי ממשיכים לעבוד יחד איתי כל העת ובכל הכח כדי לנצח בבחירות ולהוביל את השינוי המיוחל לעירנו האהובה".