פצצה (ארה"ב, 2019)
מבוסס על שערורייה אמיתית על אימפריית המדיה החזקה והשנויה במחלוקת בכל הזמנים - רשת החדשות FOX NEWS. זהו הסיפור הנפיץ של הנשים שהביאו למפלתו של האיש הידוע לשמצה אשר בנה אותה.
בימוי: ג'יי רואץ'. שחקנים: שרליז ת'רון, ניקול קידמן, ג'ון לית'גו, מרגו רובי.
מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר (ארה"ב, 2019)
הפרק החותם את הטרילוגיה השלישית של "מלחמת הכוכבים" ואת תולדות משפחת סקייווקר יפגיש אותנו עם אגדות חדשות שעתידות להיוולד ויקרב אותנו אל הקרב הסופי על החופש.
בימוי: ג'יי ג'יי אברהמס. שחקנים: דייזי רידלי, אוסקר אייזק, אדם דרייבר, קארי ראסל, קארי פישר, לופיטה ניונגו.
הסוסיתא של הרצל (ישראל, 2019)
יגאל, עוזב את תל אביב ועובר לשדרות כדי ללמד קולנוע בתיכון "גוטווירט". כשטיל פוגע באביו של אחד התלמידים, יגאל משכנע אותו לקחת מצלמה ולתעד את אביו בבית החולים, תלמידים נוספים מתחילים לתעד את חייהם וסביבתם הקרובה. הסיפורים המצולמים והחשופים הללו גורמים למנהלת עמליה לאסור על יגאל להמשיך וליצור אותם. יגאל נקרע בין מחויבותו לתלמידיו לבין התנגדות ההנהלה לדרך הלימוד שלו, המציגה את חיי התושבים בזווית לא מחמיאה.
בימוי: דויד קרינר. שחקנים: מיקי ליאון, אוולין הגואל, מתן לקס, צחי הלוי, אורי גבריאל.
רק רוצה לשיר (ארה"ב, 2018)
ויולט, נערה מתבגרת, חולמת להפוך לכוכבת פופ. חייה האפרוריים עם משפחתה באירופה אינם מספקים לה את הריגושים להם היא משתוקקת. פגישה במנטור לא צפוי והרשמה לתחרות שירה לחובבים שמים אותה על המסלול הנכון בכדי להגשים את חלומותיה.
בימוי: מקס מינגלה. שחקנים: אל פאנינג, אוליב גריי, זלאטקו בוריץ', רבקה הול.
רמי - ילד של אף אחד (צרפת, 2018)
רמי, יתום צעיר, יוצא למסע התבגרות, חיפוש והרפתקאות ברחבי צרפת. לצידו של ויטאליס, מוזיקאי נודד ומסתורי, ייאלץ רמי לשיר עבור פת לחם ויעבור שיעור בהישרדות. הקשר הנרקם בין רמי לוויטאליס, הסכנות שבדרך, העזרה ההדדית ושירתו המופלאה של רמי, יובילו אותו אל סוד מוצאו.
בימוי: אנטואן בלוסייה. שחקנים: דניאל אוטיי, מלום פקן, וירז'יני לדוויין.
מיה והאריה הלבן (צרפת, גרמניה, דרום אפריקה, 2018)
חייה של מיה בת ה-10 עוברים טלטלה כאשר משפחתה מחליטה לעבור מלונדון לאפריקה בשביל לנהל חוות אריות. כאשר גור אריות לבן ויפהפה בשם צ'ארלי נולד בחווה, עצבותה של מיה מהמעבר מתחלפת באושר עז, ומתפתחת בין הילדה לאריה חברות אמיצה. שלוש שנים עוברות, ומיה וצ'ארלי קרובים מאי פעם. כאשר מיה מגלה במקרה סוד שהוסתר ממנה על ידי אביה לגבי גורלו של צ'ארלי, היא חשה נבגדת ומבוהלת. היא מחליטה לברוח עם צ'ארלי לעבר הסוואנה הדרום אפריקאית ולצאת למסע של פעם בחיים במאבק על זכויותיו של חברה הטוב, ושחרורו לחופשי בסביבה הטבעית שלו.
בימוי: ז'יל דה מאיסטר. שחקנים: דניה דה וילייר, מלאני לורן, לנגלי קירקווד.
הנסיכה ושבעת הגמדים (דרום קוריאה, 2019)
באי האגדות, אחד מכל תריסר תושבים הוא נסיך או נסיכה. מתוך עשרות הנסיכים על האי, ישנה חבורה מיוחדת בשם "7 האמיצים" הידועים כלוחמים חסרי פחד. שבעת הנסיכים מסתבכים עם נסיכת הפיות, היא הופכת אותם לגמדים ירוקים שרק נשיקה מהנסיכה היפה ביותר בממלכה תסיר את הקללה. שלגייה מוצאת זוג נעלי קסם אדומות שהופכות אותה לנסיכה אחרת, נסיכה שמעולם היא לא רצתה להיות. היא נמלטת מהאם החורגת המרושעת שלה אשר רוצה את הנעלים, מוצאת את דרכה לביתם של שבעת הגמדים ומבקשת את עזרתם במציאת אביה הנעדר.
בימוי: סונג הו הונג. דיבוב: אילנית גרשון, עומר שטיינברג, זוהר מידן, מתי אטלס.