ברחבי העולם מדובר בתופעה היסטרית, הגוררת אחריה עשרות אלפי קוראים ומעריצים נלהבים מכל קצות תבל אל האירוע שקוראי הז'אנר מצפים לו בקוצר רוח לאורך השנה כולה, ושבו סופרות הז'אנר הרומנטי־ארוטי זוכות ליחס של כוכבות קולנוע אהודות, לא פחות. מדובר במסורת המתקיימת מדי שנה בניו־יורק, לאס וגאס, לונדון, אדינבורו, פריז ורומא – ועכשיו לראשונה גם בישראל.
ענבל אלמוזנינו וניקול קידר, מו"ליות הוצאת הספרים "U - ספרות שנוגעת", ביקרו בשני כנסים כאלו בלונדון וברומא לפני שהחליטו להרים את כפפת התחרה ולהביא את הסופרות הבינלאומיות הבולטות בתחום גם אל אדמת הקודש. אחרי שנה וחצי של עבודה מאומצת וגיוס מימון בשיתוף רשת חנויות הספרים "סטימצקי" ואתר הספרים הדיגיטליים "עברית", הן גאות ונרגשות להכריז על כנס הספרות הרומנטית־ארוטית הבין־לאומי הראשון והגדול ביותר שנערך אי-פעם בישראל.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
הסופרות האהובות והמוערכות ביותר בעולם בז'אנר הספרות הרומנטית־ארוטית יגיעו מקצות תבל (ארה"ב, קנדה ואירופה), על מנת לקיים מפגש בלתי אמצעי עם האוהדים שלהן. ביניהן תוכלו למצוא את מחברות רבי־המכר של הניו יורק טיימס, וול סטריט ג'ורנל ויו.אס.איי. טודיי: אלית'ה רומיג, אניקה מרטין, ג'ול אי. אן, ג'וליה האס, לורן לאוול, מוניקה רובינסון, סקיי וורן, קורה ריילי, קנדי סטיינר, קרינה הייל ושאנורה ויליאמס.
אירוע ההחתמות על ספריהן שתורגמו עד כה לעברית יהווה את המוקד המרכזי של הכנס, כך שכל קורא יזכה ליחס אישי מהסופרות; הן ייקחו חלק בפאנל מיוחד שבו יחשפו מעט על תהליך עבודתן, ואף ישיקו במעמד מכובד זה את ספריהן החדשים בחשיפה בין־לאומית ראשונה ובלעדית.
באי הכנס יצעדו על השטיח האדום, יקבלו מארז מתנות מפנק בכניסה, יזכו לטעימות מתפריט השף וילגמו שמפנייה תוססת תוך התרועעות עם הבינלאומיות. בשיא הערב, מספרים לנו, תצא לדרך מסיבת אפטר־פארטי שתכלול הופעה של הזמר רותם כהן וגם, איך לא, הרבה מאוד ספרים, ממגוון הוצאות רומנטיות, שיימכרו במחירי מבצע מיוחדים לכבוד המאורע החגיגי.
כנס ספרות רומנטית, 3.10.19, מלון דן פנורמה, תל אביב, בין השעות 12:00-00:00. רכישת הכרטיסים תתאפשר באתר האינטרנט של הוצאת "U ספרות שנוגעת" – www.usafrut.com, וכן באתרי האינטרנט של רשת חנויות "סטימצקי", אתר "עברית" ואתר "ביבוקס".