המוסד (ישראל, 2019)
סוכן מוסד מתחרה בסוכנת CIA על הצלת העולם מארגון טרור. כשמיליונר אמריקני נחטף בירושלים, מחליט ה-CIA שלא לסמוך עוד על ישראל ושולח סוכנת משלו. היחסים בינה לסוכן המוסד מקבילים ליחסי ישראל-ארה”ב; היא מגיעה עם תקציב ופועלת לפי הספר, והוא מחפש קיצורי דרך ולוקח את כל הקרדיט. אם ייכשלו במשימה, לא יוכל ראש המוסד להדליק משואה ביום העצמאות בשידור חי בטלוויזיה, דבר שאסור שיקרה.
בימוי: אלון גור אריה. שחקנים: צחי הלוי, טל פרידמן, אפרת דור, דביר בנדק, עדי הימלבלוי, אילן דר, עומר דרור, שלומי קוריאט, גילה אלמגור.
המתים אינם מתים (ארה"ב, 2019)
בעיירה הקטנה והמנומנמת של סנטרוויל, משהו לא לגמרי כשורה: המתים מתחילים לקום מן הקברים שלהם, ומאיימים על חיי התושבים. שלושה שוטרים ממושקפים מנסים להציל את המצב או לפחות לשרוד את הלילה.
בימוי: ג'ים ג'רמוש. שחקנים: אדם דרייבר, איגי פופ, ביל מאריי, דני גלובר, טום וייטס, טילדה סווינטון, סטיב בושמי, סלינה גומז, קלואי סוויני.
לייט נייט (ארה"ב, 2019)
קת'רין היא המנחה האגדית של תוכנית לייט נייט מוכרת, בראשה היא עומדת כבר עשרות שנים. התכנית היא כל חייה, ולכן היא מופתעת לגלות שהיא נתפסת כמישהי מיושנת שלא מפרגנת לנשים אחרות, ושמנהלת הערוץ מתכננת להחליף אותה. קת'רין מבינה שעליה לגוון ולרענן את צוות הכותבים שלה, שמורכב כולו מגברים לבנים, ובהחלטה של רגע היא שוכרת את מולי – צעירה ממוצא הודי עם אפס ניסיון בתחום הקומדיה, אבל עם המון מוטיבציה. החיבור הראשוני בין השתיים הוא קטסטרופלי. אבל יכול להיות שכל אחת מהן היא בדיוק מה שהשנייה צריכה?
בימוי: נישה גנטרה. שחקנים: אמה תומפסון, מינדי קלינג, ג'ון לית'גו.
מלון מומבאי (אוסטרליה, 2018 )
בנובמבר 2008, ג'יהאדיסטים מפקיסטן ביצעו שורה של פיגועי טרור ברחבי מומבאי, והותירו את העיר המאוכלסת ביותר בהודו בתוהו ובוהו מוחלט. לעיני התקשורת העולמית, במהלך שלושה ימים, הטרוריסטים השתלטו על מלון הטאג׳ האגדי, אחד המלונות המפוארים בעולם, עם למעלה מ -500 אורחים ועובדים אשר נשארו לכודים בפנים. מבוסס על סיפור גבורתם של עובדי המלון, שלמרות ההזדמנות לברוח על נפשם, נשארו להגן בגופם ולנסות לעזור לאורחים הלכודים.
בימוי: אנתוני מראס. שחקנים: דב פטאל, ארני האמר, נזנין בוניאדי, ג'ייסון אייזקס.
החיים הסודיים של חיות המחמד 2 (ארה"ב, 2019)
מקס, הטרייר החמוד, מתמודד עם כמה שינויים משמעותיים בחייו ובראשם התינוק החדש של הבעלים שלו קייטי. מקס כל כך דואג להגן על התינוק הקטן, עד כדי כך שהוא מפתח טיקים של חרדה. בעצת פסיכולוג הכלבים, המשפחה יוצאת לטיול "מרגיע" בחווה, שם הם פוגשים את כלב החווה האמיץ והוותיק רוסטר. בינתיים, הכלבה גידג'ט האמיצה מנסה להציל את הצעצוע האהוב על מקס מדירה מלאה בחתולים, בעוד הארנבון המשוגע סנובול חושב שהוא גיבור על אמיתי לאחר שהבעלים שלו מלביש אותו בחליפה וגלימה.
בימוי: כריס רנו. דיבוב: קווין הארט, טיפאני האדיש, האריסון פורד.