נעלמים (אנגליה, 2019)
על אי בודד, 20 קילומטר מהחוף, שלושה שומרי מגדלור מגיעים לששת השבועות של המשמרת שלהם. כשג׳יימס, תומאס ודונלד מתרגלים לחיים על האי, משהו בלתי צפוי עומד להתרחש. בסיור בוקר, הם מגלים בין הסלעים אדם מחוסר הכרה ולידו תיבה נעולה. המאורע הזה ישנה את חייהם לנצח. מה שיתרחש בהמשך הוא קרב הישרדות, כאשר תאוות בצע וחברות ישחקו לידיים הלא נכונות. על האי המבודד, שלושה אנשים ינסו להילחם ולמצוא את הדרך לא להיסחף לאבדון.
בימוי: כריסטופר ניהולם. שחקנים: ג'רארד באטלר, פיטר מולאן, קונור סווינדלס.
קפטן מארוול (ארה"ב, 2019)
מסעה של קרול דנברס, טייסת מכדור הארץ, כשהיא הופכת לאחת מהגיבורים החזקים ביותר ביקום. בזמן שמלחמה גלקטית בין שני גזעים חייזרים מגיעה לכדור הארץ, דנברס מוצאת את עצמה וקבוצה קטנה של בני ברית בעין הסערה.
בימוי: אנה בודן, ריאן פלק. שחקנים: ברי לארסון, ג'וד לאו, סמואל ל. ג'קסון, בן מנדלסון, אנט בנינג.
המין החזק (ארה"ב, 2018)
מגיל צעיר ידעה רות' מה היא רוצה לעשות בחיים, ועבדה קשה בשביל להשיג את זה. ליום הראשון ללימודי משפטים בהרווארד בסתיו 1956 היא מגיעה מוכנה מתמיד – בחורה יהודייה יפה, נחושה וקטנת קומה, אחת מקומץ נשים בכיתה של 500 גברים. מהר מאוד היא מגלה שאישה עורכת דין זה משהו שלא פשוט לאנשים לקבל, לא משנה כמה את מבריקה – אבל אם הסביבה לא מוכנה לקבל אותה, רות' מתכוונת לשנות את הסביבה. יחד עם בעלה התומך, איש משפט בעצמו, ועם לשון חדה ושובבה, רות יוצאת לקרב שישנה את ההיסטוריה.
בימוי: מימי לדר. שחקנים: פליסיטי ג'ונס, ארמי המר, ג'סטין ת'רו.
יוון סיפור אהבה (יוון, 2012)
לילה אחד, אחרי ארוחת הערב. מונקסיה, כלבת הרועה הגרמני של דימטריס רוצה לצאת. דמיטריס מנסה לשנות את דעתה אבל מונקסיה מתעקשת... ברגע זה הוא מגיע להחלטה. החלטה זו תשנה את חייו. אם דמטריס יצא הוא יפגוש את כריסטינה, אהבת חייו. אם הוא ישאר, הוא לא יפגוש אותה ומשהו אחר יקרה שישנה את חייו . כך ברגע אקראי אחד, החלטה שנראית לא חשובה עלולה לשנות את הכל.
בימוי: כריסטופר פפקליאטיס. שחקנים: כריסטופר פפקליאטיס, מרינה קלוגירו.