הגולם (ישראל / ארה"ב, 2019)
מגפה קטלנית ופולשים חיצוניים מאיימים על קיומה של קהילה יהודית באירופה. חנה, חברה צעירה בקהילה, משתמשת בטקסט קבלי סודי ועתיק כדי לזמן ישות עוצמתית שתגן עליה ועל חבריה, אך היצור שמגיע חזק והרסני מכפי שהייתה יכולה להעלות על הדעת.
בימוי: יואב פז, דורון פז. שחקנים: חני פירסטנברג, ישי גולן, אדי קבטנר, לני רביץ, ברייני פירסטנברג.
מים שקטים (ארה"ב, 2018)
בייקר הוא קפטן של ספינת דיג. כהשלמת הכנסה, הוא משתמש בספינה להובלת תיירים לנופש באי טרופי. חייו השקטים עוברים טלטלה כאשר אשתו לשעבר, קארן, מאתרת אותו ומבקשת ממנו להציל אותה ואת בנה הצעיר מידיו של בעלה האלים והמסוכן. בייקר נענה לבקשתה ומוביל את הבעל לאמצע האוקיינוס, אזור שבו שוכני ם כרישים.
בימוי: סטיבן נייט. שחקנים: מתיו מקונוהי, אן האתווי, ג'ייסון קלארק, דיאן ליין, דג'ימון הונסו.
הספר הירוק (ארה"ב, 2018)
טוני ליפ גר עם אשתו וילדיו בניו יורק. הוא לא סיים תיכון והחיים שלו מסתכמים במשפחה שלו ובפיצה. ד"ר דון שירלי הוא ההיפך הגמור – פסנתרן ג'אז מחונן בעל שם עולמי, אפריקאי-אמריקאי מעודן שנהנה בעיקר מהדברים היוקרתיים שיש לעולם להציע, וסולד מכל דבר וולגרי או בוטה. כשטוני נאלץ לקחת חופשה מהעבודה ומחפש דרך חדשה להכניס כסף למשפחה, הוא מופתע לגלות שהתקבל לעבודה כנהג הפרטי של ד"ר שירלי בסיבוב ההופעות שלו ברחבי דרום ארה"ב. השניים יוצאים למסע במהלכו הם ייאלצו להתמודד עם גזענות וסכנה, ייאלצו לשים בצד את המחלוקות הטבעיות ביניהם בשביל לשרוד – ואפילו לפרוח – בטיול של פעם בחיים.
בימוי: פיטר פארלי. שחקנים: ויגו מורטנסן, מאהרשלה עלי, לינה קרדליני.