החיפוש אחר המקום הכי חווייתי, אקסטרים ומהנה מעולם לא נגמר, ובחופש הגדול הוא נהפך למלחמה של ממש. מדי קיץ הורים רבים מחפשים, מלבד בייביסיטר זמין, גם אופציות מהנות לבילוי שווה עם הילדים. בין גני החיות שכבר ראו אינספור פעמים, פארקים שהיו בחגים וטרמפולינות ששם מבלים כל שבת שנייה, לגו פארק הוא הבילוי המהנה לילדים ולהורים כאחד. תחת חלל מקורה וממוזג (להיט בפני עצמו בעונה החמה) יכולה משפחה להעביר יום שלם בבילוי מהנה, המתאים לבנים ולבנות מגיל שנה ועד גיל 12. לגו פארק יציע הקיץ אטרקציה חד פעמית, ייחודית ומהנה בחודשי יולי אוגוסט רווי האירועים.
3 צפייה בגלריה
לגו פארק. יח"צ
לגו פארק. יח"צ
לגו פארק. יח"צ
מקרוסלה ועד גורדי שחקים
השנה, לראשונה, יהיה לגו פארק בסימן "עיר העתיד", מבית חברת לגו העולמית והמותג Lego City. במסגרת הפעילות יוקם בהיכל טוטו חולון מתחם פארק ענק, שם תיבנה העיר הישראלית העתידנית, העשויה כולה משלוש מיליון קוביות לגו, ותכלול גורדי שחקים בעיצוב חדשני, כבישים, מדרכות, שילוט רחוב, בתי קפה, מסעדות, תחנות כיבוי, משטרה ועוד. המבקרים יצאו למסע מרתק לעבר העתיד בעזרת התנסויות מרגשות, יצירתיות וצבעוניות, והכל על טוהרת הלגו כמובן. בפארק העצום שיוקם ייערכו פעילויות מגוונות, גם הן ברוח הנושא המרכזי – "בונים את עיר העתיד", עם שלל אטרקציות, כמו גלגל ענק, קרוסלה, רכבת, בנג׳י, אזור לגו מרכזי עם משחקייה, אזור בנייה של ילדים, טירה קסומה, מתחם יצירה, פלייסטיישן ואקס בוקס, מתחם משחקים עתידני לפעוטות, בית קפה ועוד. בנוסף, תוצג במקום תערוכת מודלים מלגו פרי יצירתם של ילדים שיוזמנו לבנות את עיר העתיד של לגו, כשפאנל שופטים יבחר את המודל הזוכה, שיזכה את הילד ואת משפחתו בטיול שייזכר לכל החיים, בפארק ההרפתקאות האגדי Lego Land בקליפורניה.
3 צפייה בגלריה
לגו פארק. יח"צ
לגו פארק. יח"צ
לגו פארק. יח"צ
לדברי אבי מורגנשטרן, מיזמי לגו פארק, "לקחנו את משחק ההרכבה המאתגר, הלגו האהוב, והקמנו בהשראתו חלל מפואר, מרשים וחווייתי, עם מגוון אטרקציות ופעילויות. במקום אחד בו כל הקסם קורה, הילדים יזכו להתרשם לראשונה בארץ מעיר שלמה הבנויה מקוביות הלגו בלבד".
גרפיטי, ספיידרמן וטירה קסומה
הקטנטנים והפעוטות לא יישארו ללא אטרקציה, ועבורם יוקם מתחם City Park - מקום מפגש חלומי, בו יוכלו למצוא בית קפה ומשחקייה מפוארת עם כל הדברים שקטנים אוהבים: בריכת כדורים, מזרנים, מגלשות, נדנדות ועוד הפתעות מהנות.
בין החידושים שטרם נראו בישראל: קיר גרפיטי עצום שיוצב בכניסה לפארק, יזמין את האורחים ליצור גרפיטי לגו משלהם, מלבני לגו יוצבו בכניסה, לונה פארק - מתקן קרוסלה וגלגל ענק עצום ומרשים שיושק בעיר הלגו, ורכבת חשמלית לקטנטנים. בנוסף תוקם תחנת משטרה עם דמויות שוטרים של LEGO City, שישמרו על הסדר והחוקים, והילדים יוכלו לנהוג במכוניות צהובות ייחודיות ברחבי הפארק.
3 צפייה בגלריה
לגו פארק. יח"צ
לגו פארק. יח"צ
לגו פארק. יח"צ
עוד תוכלו למצוא בלגו פארק מתחם בנייה בלגו לילדים - הילדים יחבשו קסדות ואפודות של בנאים ויתנסו ביצירה ובהרכבת מבנים מקוביות לגו ענקיות, עם כל הדמויות הפופולאריות, דוגמת נינג'גו, באטמן, Lego Friends, ספיידרמן ונסיכות, אותן תוכלו למצוא בטירת Friends - טירה קסומה ממלבני לגו, שתעוצב עם נברשות ומראות, ובה משחקיית חברים עם תחפושות של דמויות ונסיכות לשימוש חופשי של הילדים, שיוכלו להצטלם למזכרת.
במתחם ייהנו הילדים גם ממתחם PlayStation 4 ו- Xbox- מתחם עמדות מסכי פלזמה עם משחקי המחשב האינטראקטיביים הפופולאריים של LEGO , ומדמויות LEGO בגודל אנושי, שיסתובבו בין המבקרים ויצטלמו איתם למזכרת בלתי נשכחת.
לגו פארק יתקיים בין התאריכים 13/07/18 ועד 31/08/18, בהיכל טוטו חולון, מתחם לה פארק – פארק פרס. הפארק מיועד למשפחות וילדים עד גיל 12. שעות פתיחה: ראשון-חמישי 9:00-19:00, שישי 9:00-15:00, שבת 9:00-19:00, חנייה חינם.