משבר הקורונה מוביל כידוע תושבים רבים לבלות שעות נוספות בבתיהם. בעוד אנשים רבים מעבירים את הזמן בצפיית בינג' או בקריאה ישנם כאלו שמוצאים דרכים יצירתיות להעסיק את עצמם ואת ילדיהם כשהסרטונים שהם מעלים הופכים לויראלים.
1 צפייה בגלריה
נתנאל חן אהרון
נתנאל חן אהרון
נתנאל חן אהרון
(צילום: פרטי)
נתנאל חן אהרון תושב ראש העין, הוא בין היתר שחקן, בדרן ומוזיקאי ויתכן שנתקלתם בשמו לא מעט במיוחד אם אתם חברים בקבוצת 'תימנים הקבוצה הרשמית' בפייסבוק שם הוא מעלה לא מעט סרטונים בכיכובו. לרגל תקופת הקורונה, הקליט עצמו נתנאל שר את הגרסה שלו למצב במבטא תימני עם הלחן של להיט העבר 'המקרנה', בסרטון שהפך לויראלי ברשתות החברתיות.
(צילום: פרטי)
"בעקבות המצב עלה בראשי רעיון שחשבתי שישמח ויצחיק את עם ישראל בתקופה הזו", הוא מספר. "הרעיון היה שיר המקרנה שהתחבר לי עם הקורונה והעלתי שיר קומי בגרסה תימנית. אחר כך התברר שהגרסה שלי הפכה לויראלית. סרטונים נוספים שהוצאתי מיועדים לקהל תימני ולשמחתי הרבה אנשים שלא מאותו מוצא מתחברים אליהם גם".
"הימים הללו לא פשוטים לכולנו ואני באופן אישי משתדל לנצל את ההסגר ליצירות נוספות שישמחו את עם ישראל", חותם נתנאל.
עוד תושב העיר שסרטון שלו זכה ללא מעט תגובות חיוביות הוא יוסי אלקובי, שיחד עם בתו, יובל (7.5) הטרילו את טום החתול באמצעות היישומון 'טיק טוק'. אלקובי סיפר למיינט ראש העין כי "הבידוד והסגר זו התקופה של הטיק טוק. יש המון זמן פנוי. לא אנחנו המצאנו את הקטע עם טום אבל הבאנו טוויסט משלנו. הבת שלי היא המוח מאחורי הגרסאות שלנו. היא רואה סרטונים ומביימת כיצד נבצע אותם כולל מוזיקה מתאימה. אני זורם איתה".
(צילום: פרטי)