אופליה (אנגליה, 2019)

גרסה חדשה ל"המלט" של שייקספיר המסופרת כולה מנקודת המבט של אופליה. המאה ה-14. אופליה היא הגברת החביבה על המלכה גרטרוד. יפה ואינטליגנטית, היא תופסת את תשומת ליבו של הנסיך המלט, ופוצח בינם רומן סוער. כשמלחמה משתוללת בחוץ, הממלכה עומדת בפני סדרה של מזימות ותככים המאיימים להביא למפלתה. זוהי שעת מבחן לאופליה – האם תבחר באהבתה הגדולה לנסיך המלט ותקריב את חייה?
בימוי: קלייר מקארתי. שחקנים: דייזי ריילי, נעמי ווטס, ג'ורג' מקיי, קלייב אואן.

הנער (ארה"ב, 2019)

ריו, ילד צעיר שנמלט על חייו נחשף לעולמם של הדמויות המיתולוגיות של המערב הפרוע – השריף פאט גארת ופורע החוק בילי 'דה קיד' – בעודו מנסה לאתר את אחותו האובדת ולהציל את חייה.
בימוי: ינסנט דונופריו. שחקנים: איתן הוק, דיין דיהן, ג'ייק שור, כריס פראט, וינסנט דונופריו.

סודות מדינה (ארה"ב, 2019)

קתרין גון מועסקת ע״י שירותי הריגול הבריטי כמאזינה לתכתובות בעלות סיווג גבוה. דרך שולחנה עובר מייל סודי ביותר החושף מזימה של שירותי הביון להאזנות לחברי הועדה לביטחון לאומי של האומות המאחדות. בצעד שמסכן את חייה בעונש מאסר ממושך היא חייבת לעשות את מה שהיא מאמינה בו – להדליף את המייל שנמצא ברשותה. מהר מאוד היא מואשמת בבגידה ובריגול. חייה, חירותה וחיי הנישואין שלה מתפרקים, והחקירות שיובילו למשפט שלה, מסעירות את העולם.
בימוי: גאווין הוד. שחקנים: קירה נייטלי, מת'יו גוד, רייף פיינס.

תנו לפרוש בשקט (צרפת, 2019)

סיפורם של זוג המתכנן בקפידה את רגע היציאה לפנסיה, אולי טיול בחו"ל. אך במהרה הם מגלים כי פרישתם לגמלאות הינה אות הפתיחה לילדיהם ולחבריהם להתנפל עליהם עם שלל בקשות לעזרה, כי הרי יש להם עכשיו המון זמן פנוי.
בימוי: פאבריס בארוק. שחקנים: תיירי לרמיט, מישל לארוק.

דוליטל (ארה"ב 2020)

עיבוד מחודש להרפתקאות הרופא שיודע לדבר עם בעלי חיים.
בימוי: סטיבן גייגן. שחקנים: רוברט דאוני ג'וניור, טום הולנד, סלינה גומז.

קדימה (ארה"ב, 2020)

שני שדונים אחים יוצאים למסע כדי לבדוק האם נותרו עוד קסמים בעולם.
דיבוב: אוהד שחר, יהונתן מגון, אורי זלצמן, אמנון וולף, דקלה הדק.

חבורת חיות המחמד (גרמניה, 2019)

שרוג'ר, כלב רחוב קשוח, המנסה לשרוד ברחובות ודואג להציל את עצמו וחבריו ממצבים מסובכים, ובל, חתולה אלגנטית ומפונקת, שחיה חיי נוחות מאושרים בדירה מפנקת, נאלצים לשתף פעולה בתוך הבלגן שנוצר מהשתלטות הרובוטים על העיר שלהם, הם חייבים לסלק את הדעות הקדומות שלהם אחד על השני כדי לשרוד, יחד הם יוצאים להרפתקה שבה הם יסכנו את הכול כדי להציל את העיר.
בימוי: ריינרד קלוס. דיבוב: גל שמי, עדי ארד, אוראל צברי, קובי ליקורמן, מיה אלון, אורי זלצמן.