1 צפייה בגלריה
בניין המשרדים בראש העין | צילום: פרטי
בניין המשרדים בראש העין | צילום: פרטי
בניין המשרדים בראש העין | צילום: פרטי
גאווה מקומית: חברת הייטק חדשה החליטה להעתיק את משרדיה לראש העין. אחרות מתכננות להגיע בעקבותיה.
שירותי המחשוב והתקשורת לעסקים המצליחה, elpc-networks העתיקה את משרדיה לבית יהלום שברחוב שבזי בראש העין.
החברה שהוקמה בשנת 2013 והתמקמה בכפר סבא, מתמחה במתן ייעוץ תקשורת ומחשוב, שירותי ענן, שירותי אינטגרציה, אבטחת מידע ורשיונות תוכנה לעסקים. בנוסף, בעזרת שיתוף פעולה עם קבלנים ואדריכלים החברה יוצרת תשתיות מחשוב ומקימה חדרי תקשורת לחברות שונות.
"אנחנו עובדים מול חברות גדולות אך יחד עם זאת אנחנו מנסים להנגיש את כל השירותים שלנו גם לעסקים הקטנים", אומר מנכ"ל החברה אלי לוין (31), תושב העיר בעצמו. "זה יפה לבוא ולומר נתיישב בראש העין ונמכור את השירותים לחו"ל ולחברות גדולות, אבל אנחנו רוצים לבוא ולגעת גם בעצמאים ובעסקים הקטנים שאמנם לא יכניסו לנו את אותם הסכומים אך מדובר במגזר חשוב גם כן".
למה עברתם דווקא לראש העין?
"העיר עצמה אמנם יחסית קטנה עדיין, אבל אני מרגיש שהיא תיתן במה מאוד גדולה בקרוב לעצמאים שרוצים לפתוח עסקים בעיר ולגדול איתה. העיר מתפתחת עם כל אזורי התעשיה והמסחר שבה, והיא הולכת בשנים הקרובות להכתיב את הקצב באזור. רבים מאלו שעברו לראש העין הם אנשים צעירים, אנשים עם ויז'ן מטורף, כאלו שבאו לבנות את הבתים שלהם ולהקים משפחה. גם כמות העצמאים לפי מה שאני רואה הולכת וגדלה ובגלל זה עברנו לפה. במקביל, אני מתכנן לפתח עוד הרבה דברים. יש לנו גם חברת בת שמתעסקת בעולמות הענן, והשרתים שלנו יושבים בראש העין. אני מתחיל כרגע גם לעבוד על פיתוח היזמות בעיר".
אתה צופה שבעקבותיכם יכנסו עוד חברות לעיר?
"כן, אני חושב שיכנסו עוד חברות לעיר שלא ראו את ראש העין לפני כן. אני נפגש עם הרבה בעלי עסקים במהלך השבוע ואם לא מכבר אמרו לי למה לא לפתוח את משרדי החברה באזור הבורסה , אמרתי חכו, לראש העין יהיה מה להציע לפני שידעתי על כל התפתחות הבניה ומרכזי התעשיה החדשים. כבר עכשיו אני יודע על כמה חברות שאם הכל יסתדר יעברו לכאן גם. המגמה הזו תביא למקומות עבודה ופרנסה לתושבי העיר ואולי בהמשך גם התנאים בעיר ישתפרו".