חברת טוגדר (Together) הישראלית, הפכה לאחת ההצלחות בתחום העולה של גיוס השקעות דרך הציבור הרחב (השקעות המונים). החברה שהוקמה ב-2018 על ידי רו"ח שוקי כהן שרת, לירן פלג ואלעד שמש, נוקטת בשיטה ייחודית לה – היא מגייסת קודם כל סכומי כסף גבוהים לחברה דרך 'מועדון האנג'לים' שלה ורק אחר כך, מאפשרת גם למשקיעים קטנים יותר להיכנס להשקעה.
השיטה של טוגדר מספקת רובד ביטחון למשקיעים הקטנים יותר, שלא תמיד מבינים בהשקעות, אך נהנים מהרוח הגבית של המשקיעים המתוחכמים. מן הצד השני, הסטארט-אפים המגייסים דרכה, מצליחים להגיע ליעד הגיוס מהר יותר ולהשיג קשרים איכותיים עם משקיעים גדולים.
1 צפייה בגלריה
חברת טוגדר. יח"צ
חברת טוגדר. יח"צ
חברת טוגדר. יח"צ
בטוגדר סיימו לאחרונה, בהצלחה יתרה, גיוס לשתי חברות פורצות דרך בשוק ההיי-טק – האחת UpnRide, חברה לפיתוח וייצור כיסא גלגלים רובוטי המאפשר לנכים לעמוד ולהתנייד בגובה העיניים והשנייה, CardiacSense, שמפתחת שעון לזיהוי בעיות לבביות. טוגדר הצליחה לגייס עבור שתי החברות סכום של יותר מ-10 מיליון שקל וכאמור עברה את הסכומים שהוגדרו בתחילת הפעילות.
כל חברה נבחרת בקפידה
בטוגדר מקבלים מדי יום בקשות מסטארט-אפים המעוניינים להצטרף למודל שמוכיח את עצמו היטב בשטח, אך בחברה מקפידים על סינון קפדני של החברות אליהן הם מגייסים, בין היתר באמצעות צוות בכיר של יועצים מקצועיים מלווה את החברה כדוגמת רו"ח איריס שטרק, נשיאת לשכת רואי החשבון בישראל, האלוף (במיל') עוזי מוסקוביץ, לשעבר ראש אגף התקשוב והסייבר בצה"ל, דורון ארבלי, מנהל רשות המיסים לשעבר ופרופ' אהוד רענני מבכירי הרופאים בישראל.
ההזדמנות הבאה: תרופה לחולי סרטן הלבלב
בימים אלו, פתחה טוגדר קמפיין גיוס מעניין נוסף, הפעם עבור חברה מתחום הביוטק בשם Silenseed. החברה, שאילן שילוח מכהן כיושב הראש שלה, פיתחה תרופה לחולי סרטן הלבלב והמחקר שלה כבר מתקדם בהצלחה על חולים בבתי החולים המובילים בארץ ובארה"ב.
כמו בכל קמפיין של טוגדר, גם כאן תהליך הגיוס מתחיל דרך מועדון האנג'לים של החברה, שמאפשר לעד 35 ניצעים המתעניינים ב-Silenseed להשקיע מינימום 20 אלף דולר תמורת מניות.
לכל הזדמנויות ההשקעה דרך טוגדר >> https://www.tgt.co.il/