כיום, אנו מודעים לחשיבותו של תחום קידום האתרים בעולם האינטרנט שהולך ומשתדרג מרגע לרגע ואנחנו חייבים לעמוד בקצב או שנשאר מאחור. מנועי החיפוש הם כלי פרסום עצום ומי שלא שם לא קיים. אבל היום זה לא הזמנים שלפני עשור שהיה צריך קצת תוכן איכותי ואתה בעמוד הראשון, היום זו עבודה קשה ומפרכת להגיע לשם כי גוגל דורשת למעלה ממאתיים פרמטרים שונים לקידום אתרים.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
בעיה שניצבת בפני כל מקדם אתרים היא שאין דרך לדעת בדיוק מה יהיה הכי נכון לעשות בכדי לקדם אתר בצורה הטובה ביותר אף אחד לא באמת אומר מה אמורים לעשות ולכן כל מקדם נוקט בשיטה אחרת ומנסה את מזלו. אך לעומת זאת ישנם שיטות ידועות לקידום אתרים אך שוב אף אחד לא אומר איזה שיטה טובה יותר ואיזו פחות ושוב מכל מקדם ומקדם נאלץ לבחור בשיטה שהוא חשוב שהיא הנכונה ביותר.
דרך מרכזית וידועה לקידום אתרים היא ליצור קישוריים איכותיים מאתרים איכותיים שגוגל מכבד ונתן להם דירוג גבוה אך בישראל הערך של הקישורים קטן לעומת הקהלים הבינלאומיים.
הערך של הוספת מאמרים לאתר הוא עצום ולדעתי המקצועית הוא אפילו יכול להיות מקדם מרכזי בתחום קידום אתרים, ולמעשה כאשר אתה יוצר מאמר אתה למעשה יוצר גם קישור לאתר שלך על פי ביטויים רלוונטיים ובנוסף יוצר גם קישורים לאתרים רבים לפרסום מאמרים באינטרנט.
ערכתי בדיקה מקצועית ובה עלה כי מאוד כדאי לפרסם מאמרים במספר רב של אתרים לפרסום מאמרים מכיוון שזה יוצר סוג של אמינות למאמר שנכתב.
הרוב המוחלט של מקדמי האתרים חד משעמית מתעסק במילות המפתח הגדולות, ולכן אני ממליץ לנסות ולהשקיע בקידום של ביטויים משניים מכיוון שיש עליהם פחות פוקוס בצורה משמעותית ועם עושים זאת נכון אפשר לקדם אתר במהירות רבה.
לסיכום, תחום קידום אתרים seo – קידום אתרים בגוגל, הינו תחום מתקדם וחובה לכל בעל עסק הרוצה למנף, למתג את עסקו ולהגיע לשגשוג ברחבי האינטרנט ואני ממליץ לקדם אתר בצורה הטובה ביותר שינתן.
המאמר בחסות חברת קידום אתרים SEO Google