3 צפייה בגלריה
מבלים בטנדו בר. צילום: מתן דויטש
מבלים בטנדו בר. צילום: מתן דויטש
מבלים בטנדו בר. צילום: מתן דויטש
בחודשים האחרונים החל לפעול בראש העין בר חדש, המציע לא פחות מתשעה סוגי בירה מהחבית הכוללים בירות ממבשלת בוטיק תל אביבית. מה שהיה נראה עד לא מזמן דמיוני, הופך למציאות - בראש העין יש בר ואפילו לא צריך לצאת מהעיר.
שם המקום, טנדו בר , נבחר בקפידה ע"י הבעלים, נדב אהרון (34), ובן דודו שמסייע בניהול העסק. "פירוש המילה 'טנדו' הוא יחד, בצוותא", אומר אהרון, שעוסק ביזמות, ניהול ושיווק פרויקטים. "רצינו להביא משהו חדש, שטרם נראה באזור ויאחד אליו את כל סוגי האוכלוסייה".
הבר שקיים חודשים ספורים, מושך אליו מבלים רבים לא רק מראש העין, ומהשנייה הראשונה הם מתקבלים בחמימות ומרגישים בבית. "באים לכאן אנשים שמבינים עניין, ונהנים מהייחודיות של המקום והתחושה המשפחתית", מעיד אהרון ומספר על הסיבה שהביאה אותו לפתוח את המקום. "שאלתי את עצמי למה אני ואנשים אחרים צריכים לנסוע עד כפר סבא, הרצליה או תל אביב כדי לשבת במקום טוב ומשפחתי ולהינות מבירה איכותית? לכן החלטתי לפתוח מקום כזה. היום אנשים שמחים שיש להם אלטרנטיבה נוספת, ולא פחות חשוב, איכותית, מהברים שהכירו לפני כן".
"כתושב ראש העין הוותיקה, המטרה היא להפוך את המרכז המסחרי בו אנחנו נמצאים, שממוקם על ציר מרכזי בראש העין וסמוך לאמפי, לאיזור בילוי גדול בשעות הערב. אנחנו מתכוונים לפנות ליזמים נוספים שיקימו את אותם מקומות לרווחת התושבים".
3 צפייה בגלריה
טנדו בר. צילום: מתן דויטש
טנדו בר. צילום: מתן דויטש
טנדו בר. צילום: מתן דויטש
מה בתפריט? כאמור, לצד בירות איכותיות מהחבית כגון גינס,ויינשטפן, לף ואחרות ממבשלת דאנסינג קאמל (Dancing Camel ), תוכלו לנשנש אדממה, נצ'וס ופיתות קראנץ' עם זעתר. גם אם חשקה נפשכם בסוג אחר של אלכוהול תוכלו למצוא כאן הכל : וודקה, ויסקי, אניס, טקילה, ג'ין, רום, ליקרים ומגוון קוקטיילים.
מחירים: הבירות מהחבית נעות בין 26 שח לשליש ליטר ועד 32 שח לחצי ליטר. ג'ק דניאלס וג'יימסון- 17 שח לצ'ייסר/ 34 שח למנה, מוחיטו- 37 שח , פידג' סאוור- 36 שח.
יצויין כי בתקופה הקרובה תיתכן עלייה במחירי חלק מהמשקאות , בהתאם לגל עליית המחירים הצפוי בשוק.
3 צפייה בגלריה
צילום: מתן דויטש
צילום: מתן דויטש
צילום: מתן דויטש
אחת השאלות החשובות כשמגיעים למקום בילוי היא מה הסגנון המוזיקלי במקום. ובכן, במקום מתנגנת מוזיקה משנות ה60'-90' . בלוז, רוק, ג'אז . תוכלו לשמוע את לד זפלין, פינק פלויד ועוד להקות רבות וטובות. במקום נערכות בכל מספר שבועות (ימי חמישי בדרך כלל) הופעות של להקות המבצעות קאברים לשירים מוכרים ואהובים.
המקום מיועד ל-80-100 איש. בזמן הופעות , הבר פותח מתחם ישיבה נוסף וסך הכל יכולים להגיע כ150 איש.
הכתובת של הטנדו בר היא רחוב זכרון משה 2 בראש העין. המקום סגור בשבתות , אך אין תעודת כשרות מאחר שלא מכינים אוכל במקום.