הדיוק וההתאמה לכל לקוח הגיעו לראש העין: רשת הסופרים הצעירה "בול מרקט" פתחה סניף במתחם שפיר סנטר בשכונת פסגות אפק, ומציגה סופר רחב ידיים שבו כל אחד יכול להתאים לעצמו בול את הקניות המתאימות לו במחירים מצוינים. המרחק הקצר מבתי המגורים מייתר את הצורך בנסיעה ומקל מאוד על הלקוחות להגיע לקניות, אך גם מי שהחליט להגיע עם רכב ימצא חנייה בשפע. "יצרנו עבור הלקוחות מגוון רחב של מוצרים וצוות מצוין כך שהם יוכלו להרכיב את סל הקניות שלהם בדיוק מרבי: בול בכמות, בול באיכות ובול בשירות", אומרים בסניף.
3 צפייה בגלריה
בול מרקט
בול מרקט
בול מרקט
(צילום: עמיטל כהן)
טקס הפתיחה של הסניף החדש משך אליו רבים, שהגיעו בהתאם להנחיות. בין האורחים היו גם ראש העיר שלום בן משה וחן שפיר מבעלי המתחם, שבאו לכבד את בעלי הרשת, איציק מיכאלי. מיקומו של הסניף בלב השכונה הצעירה והמפתחת, הפך אותו כמעט מיידית לאטרקטיבי עבור הדיירים שכעת עומד לרשותם סניף עצום ממדים המעניק להם שפע מוצרים, ניקיון מוקפד, איכות טרייה על המדפים וצוות שירותי במיוחד.
הסופר הענק והמזמין כולל מעדניית גבינות, מעדניית סלטים ונקניקים, קצבייה, מחלקת דגים, מחלקת כלי בית, מחלקת פירות וירקות טריים וצבעוניים, פארם ותינוקות, בריאות ותזוניה ועוד. הושם בו דגש מירבי על נוחיותו של הקונה במשלב של שירות לצד סחורה איכותית ומגוונת על המדפים. מהבחינה הזו, לא מדובר בעוד סופר אלא בכזה ששם בראש סדר העדיפויות את חווית הצרכנות של הלקוחות, ומקפיד לצד המחירים הקבועים על שורה של מבצעים ייחודיים ואטרקטיביים המתחדשים על בסיס שבועי.
3 צפייה בגלריה
בול מרקט
בול מרקט
בול מרקט
(צילום: עמיטל כהן)
עבור בול מרקט, המפעילה גם סניף באור יהודה, מדובר לא רק בצרכנות אלא גם בשליחות חברתית וסולדיריות עם הצרכן ועם היצרן הישראלי, במיוחד בימים האלה. כך, למשל, תמצאו בסניף תוצרת ישראלית בלבד כחלק מהתמיכה בחקלאים מכל רחבי הארץ: עגבניה ומלפפון מיישובי העוטף, חציל ופלפל מן הערבה, תפוחים ממרום רמת הגולן, תפוחי אדמה משדות הנגב, תותים ממושב קדימה ועוד.
3 צפייה בגלריה
בול מרקט
בול מרקט
בול מרקט
(צילום: עמיטל כהן)
"החשיבה המרכזית שלנו היא שהלקוח יוכל לקנות בסניף את כל מה שהוא צריך לבית, ובנוחות מרבית", אומרים בבול מרקט. "ההיצע שלנו הוא בשורה משמעותית לראש העין כולה, שתושביה יוכלו לקבל קרוב לבית את הטריות, האיכות והשירות שלנו, ובול את מה שהם צריכים".
בול מרקט, מתחם שפיר סנטר ראש העין. רחוב ניסים אלוני 2. כשר.