כמה פעמים יצא לכם להיתקל במודעות שמבטיחות לכם החזר מס בסכום של מאות ואפילו אלפי שקלים? כמוני – כמוכם. גם את עיניי צדה מודעה שכזו. התקשרתי, מה יכול להיות? מקסימום נרוויח כמה גרושים. כעבור כמה דקות של שיחה גיליתי שכדי לקבל את הכסף שמגיע לי ממס הכנסה עליי להיכנס לתוך הליכים בירוקרטים ארוכים ומעייפים. מי שומר תלושי שכר מלפני 6 שנים? טופס 106 – לכי לפנות לשלושת המעסיקים האחרונים שלך ולנסות לקושש מהם כמה דפים ועוד לשלם עמלה לפני שראיתי את השקל הראשון ממס הכנסה. מה עושים? בוחרים במקצוענים.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
אם גם אתם כמוני ורוצים לקבל את הכסף שמגיע לכם, כי הוא שלכם, כי שילמתם יותר מס ממה שהייתם אמורים לשלם בפועל, אני מציעה לכם לעזוב את הניירת ולהרים טלפון למי שיוריד לכם את כאב הראש הבירוקרטי ויעלה לכם את מצב העו"ש בבנק.
לא אמרתי נואש. כי מה ששלי – שלי. שאלתי כמה חברים, קיבלתי כמה טיפים, וככה הגעתי אל "אפקה פיננסים". בשונה מחברות החזרי מס אחרות, כאן מדובר בקשר ישיר עם רואי חשבון, כאלו שלא יבקשו מכם שום טופס, אלא רק את מספר תעודת הזהות שלכם. בטלפון אחד כבר הבנתי שאני זכאית להחזרי מס ואחרי כמה דקות קיבלתי ישר אל המייל את טופס יפוי הכוח. חתימה דיגיטלית, והופ – עברתי את השלב הראשון בדרך החתחתים לתיקי האישי במס הכנסה. אפשר לשכוח מהניירת המסובכת ומחיפושים של טפסים ואפילו לא צריך לשלם כל עמלה על השירות, אלא רק שהכסף מוזרם בפועל אל חשבון הבנק שלי.
אחרי כמה ימים זכיתי לשיחה המיוחלת – הנציגה המקסימה של "אפקה פיננסים" בישרה לי שלא רק שאני זכאית להחזר מס, אלא לסכום יפה ומכובד של 7,000 שקלים. חופשת הקיץ נראתה קרובה וטובה מתמיד. אם גם אתם רוצים את הכסף שלכם בחזרה ואם גם אתם זכאים להחזרי מס, עשו לעצמכם טובה, תרימו טלפון ל"אפקה פיננסים" 3578*.