כבר בגיל 11 הספיק מושיקו מלכה, אז, ילד צעיר ומחונן מבאר שבע, ללמוד באוניברסיטת בן גוריון. בשל מצב רפואי סבוך של אחיו הקטן, החליטה המשפחה לעזוב את הנגב לטובת שירותי רפואה טובים יותר בבתי החולים במרכז. מסלול החיים של מלכה, הובילו אותו להיות תמיד המוצלח, עם חלומות גדולים על עסקים, במיוחד בתחומי הנדל"ן שמשכו אותו כל כך. "במהלך הצבא, בעודי חייל בצנחנים, נפצעתי ועברתי שיקום ארוך וזה למעשה סובב את הגלגל לחלוטין והוביל אותי למה שאני היום", מספר בגילוי לב מלכה. "הרגשתי שאני יוצא לקרב ארוך ומתיש מול משרד הביטחון בכדי לקבל הכרה כנכה צה"ל, תהליך שלקח כמה שנים ארוכות. עברתי מסכת איומה שגרמה לי להבין שאני חייב לעזור לאנשים שנמצאים בדיוק בנקודה הכי קשה של החיים, כי אני מכיר את זה מקרוב".
2 צפייה בגלריה
עו"ד מושיקו מלכה
עו"ד מושיקו מלכה
עו"ד מושיקו מלכה
(יח"צ)
מלכה, אז במסלול מהיר לטופ של עולם ההייטק בחברת NICE עם וותק של שבע שנים, החליט לעזוב את הכל וללמוד משפטים. "זה פשוט בער בי, ידעתי שאני חייב ללכת עם הלב ולשנות כיוון". במקביל, הספיק מלכה להתחתן ולהביא את בתו בכורתו לעולם, להקים חברת סחר בינלאומי שמספקת שירותים לייצרנים ויבואנים במזרח אסיה, וכל זה במקביל ללימודי המשפטים ותקופת ההתמחות. "בחרתי להתמחות בנדל"ן, כי זה תחום שמאוד מושך אותי, אבל ידעתי שאני חייב להביא עוד משהו, משהו מעצמי".
עוד לפני שסיים את תקופת ההתמחות ומבחני הלשכה, שכר מלכה חלל משרדים והכין את השטח, "ביום בו עברתי את מבחני ההסמכה בעל פה זה היה היום בו התחייבתי בהסכם שכירות למשרד הבוטיק שלי", מספר מלכה. "הכוונה מראש היתה לספק שירותים משפטיים בשלושה תחומים: נדל"ן, מסחר ומשפחה. אני חושב שכאשר עובדים עם לקוחות בצורה צמודה יש יתרון גדול בלהעניק מענה מקיף בכל התחומים שנוגעים בחייו של אדם. זו למעשה מעטפת שלמה ללקוח".
2 צפייה בגלריה
עו"ד מושיקו מלכה
עו"ד מושיקו מלכה
עו"ד מושיקו מלכה
(יח"צ)
כמי שמכיר את עולם המשפט על בשרו, עוד מתקופת צעירותו, מלכה עבר גם שינוי אישי בחיים שהוביל לתובנות חדשות באשר לעתידו המקצועי. "לפני שלוש שנים התגרשתי וידעתי שאני צריך לעשות את זה בצורה הכי טובה שאפשר, תוך חמישה שבועות כבר יצאתי לדרך חדשה מרגע קבלת ההחלטה", מספר מלכה, שמאז כבר הספיק להתחתן בשנית לפני שנה.
האופי היצירתי של מלכה מאפשר לו להיות יצירתי גם כאשר מדובר בדינים ותקנות. "לקוח שעושה אצלי עסקה זה לא רק החוזה, אם יש צורך בייעוץ מקצועי של רואה חשבון או יועץ עסקי, אני יודע לתת את המענה המלא, בין אם מדובר בלבנות עסק מהתחלה, לרכוש דירה ראשונה או לפתור מחלוקת כלכלית בין בני זוג גם באמצעות מטפלים ריגשיים במידת הצורך".
הדרך היעילה, הקצרה והמהירה מובילה את מלכה להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור הלקוחות שלו. "ערכיות זה משהו מהבית וזו הירושה הכי טובה שקיבלתי מסבתא שלי. לשמור על ערכים במקצוע שלי זה הדבר הכי חשוב".
עו"ד מושיקו מלכה, www.malkalaw.co.il, טלפון במשרד: 074-7027111.