גבר שהחליט בפתאומיות שהגיע הזמן לקודד סיסמה בטלפון הנייד שלו, נשאל על ידי אשתו לפשר הדבר.
כשביקשה ממנו לגלות לה את הקוד, להפתעתה הוא סירב ועלה מיד להתקפה.
2 צפייה בגלריה
"אני לא מאמינה לאף מילה שיוצאת לך מהפה"
"אני לא מאמינה לאף מילה שיוצאת לך מהפה"
"אני לא מאמינה לאף מילה שיוצאת לך מהפה"
(צילום המחשה: Shutterstock)
"מה, את לא סומכת עליי?", הוא הטיח בה, "זה בסך הכל אמצעי הגנה למקרה שהטלפון ייגנב. יש שם הרי תמונות שלך, שלי ושל הילדים, כולל פרטים אישיים עלינו. לכן עדיף שתהיה הגנה ואת צריכה לסמוך עליי שאני יודע מה אני עושה".
האישה, שחיי הנישואין שלה היו רגועים ומאושרים עד לאותו רגע, הבינה כי משהו אינו כשורה. בעיקר משום שבעלה נצמד למכשיר בכל רגע נתון, כולל בשירותים ובמקלחת.
קראו גם:
באחת הפעמים היא קלטה בזווית העין את בעלה ניגש לטלפון שלו ומקליד את הקוד – וקלטה אותו. ואז חיכתה בסבלנות לשעת הכושר, שהוא לא יהיה ליד המכשיר.
ואכן, באחד הימים, כשבעלה הלך לשכנים כדי לשלם את חשבון הוועד ושכח את הטלפון בבית, האישה ניצלה את ההזדמנות: היא הסתערה על המכשיר ומיהרה להיכנס לתכתובת הווטסאפ.
שם, לתדהמתה, גילתה הכל: היו שם תכתובות עם נשים שאינה מכירה, שלאחת מהן הוא קרא "היפה שלי". במקביל היא העבירה עשרות תכתובות לטלפון שלה מבלי שהיה לה זמן באותו רגע לבדוק את תוכנן.
האישה חיכתה לשעת הכושר, כשבעלה יהיה מחוץ לדירה. כשזו אכן הגיעה, היא מיהרה להתעמק בתכתובות וגילתה כי הדמות המכונה 'היפה שלי' כתבה לו: "אל תשכח ביום ראשון להביא מתנה לילדה שלך".
ואם זה לא מספיק, הרי שתכתובות נוספות העידו כי הוא מקיים קשר מיני עם לפחות שתי נשים נוספות.
האישה שבורת הלב החליטה לנשוך שפתיים ובטרם התעמתה עם בעלה פנתה לעו"ד תמי פפיסמדוב, שאמרה לה מיד: "על פי מה שאת מתארת ומראה לי, בעלך ישלם ביוקר על מה שעשה, כולל את סכום הכתובה המלא של חצי מיליון שקל".
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
כשחזרה האישה לביתה היא החליטה להתעמת עם בעלה והטיחה בו: "אני יודעת מה עשית. קראתי את הודעות הווטסאפ שלך ועכשיו ברור לי מדוע סירבת לתת לי את הקוד למכשיר הנייד שלך. עד להתנהלות שלך סביב הנושא לא העליתי על דעתי את האפשרות שתבגוד בי. שברת לי את הלב. אני מבינה שהבגידות שלך נמשכות לאורך שנים, ושיש לך אפילו ילדה מאחת הנשים שלך".
הגבר שמר על קור רוח והשיב לה בחזרה: "מה פתאום, זו לא הילדה שלי. את רואה שאני אבא טוב לילדים שלנו ובעל נפלא עבורך. את באמת מעלה על דעתך שאם הייתה לי ילדה מחוץ לנישואין, הייתי מפקיר, מסתיר אותה ונותן לה לגדול בלעדיי? אם ככה את חושבת, נתראה בבית משפט ושם האמת תצא לאור".
האישה לא השתכנעה והטיחה בו: "אני לא מאמינה לאף מילה שיוצאת לך מהפה. ההוכחות שיש לי הן חד־משמעיות, והאמת תתברר בבית המשפט".
ואכן, השניים מנהלים כעת הליכי גירושין במהלכם מתבררת הסוגיה אם הייתה בגידה או לא והאם הוא אבי הילדה.